Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرگان - ایرنا - مدیر اجرائی یازدهمین نمایشگاه سراسری کتاب گلستان گفت: در مجموع چهار روز برپائی این نمایشگاه حدود چهار میلیارد ریال بن توسط بانک عامل به علاقمندان خرید کتاب ارائه شده است.

فرشته آل نبی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در چهارمین شب نمایشگاه، یک میلیارد و 195 میلیون ریال بن به فروش رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: علاقمندان کتاب و کتابخوانی می توانند با دریافت بن های تخفیف به میزان 20 درصد، از تخفیف خود ناشرین و غرفه داران نیز بهره مند شوند.
به گفته وی؛ در اولین روز برگزاری نمایشگاه میزان فروش بن 684 میلیون و 500 هزار ریال بود که در مقایسه با مدت مشابه در نمایشگاه دوره پیشین، رشد 2.5 برابری داشت.
آل نبی گفت: در دومین شب نیز مردم به میزان یک میلیارد و 83 میلیون ریال بن تخفیف برای خرید کتاب تهیه کردند و در شب سوم 978 میلیون ریال بن به فروش رسید.
مدیر اجرائی یازدهمین نمایشگاه سراسری کتاب گلستان افزود: سال گذشته میزان بن در نظر گرفته برای علاقمندان پنج میلیارد ریال بود که در شب آخر نمایشگاه به مشکلاتی از قبیل اتمام بن برخورد کردیم، به همین منظور با رایزنی انجام شده با بانک عامل فروش بن تخفیف کتاب، امسال پنج میلیارد و 500 میلیون ریال است.
وی یادآور شد: سال گذشته در 6 روز برپایی نمایشگاه افزون بر 40 هزار نفر از آن بازدید کردند و بیش از 10 میلیارد ریال کتاب خرید شد.
یازدهمین نمایشگاه سراسری کتاب گلستان از 25 تا 30 مهر در محل نمایشگاه های دائمی استان در کیلومتر 5 جاده گرگان - آق قلا در حال برگزاری است.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۵۳۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مولوی گفت: در سال تحصیلی جدید پیش بینی می‌شود بیش از دو میلیون کتاب توزیع شود که توزیع مطلوب آن در گروی همکاری والدین و مدیران مدارس است.
او افزود: البته ۹۰ درصد ثبت نام به موقع انجام می‌شود ولی همان ۱۰ درصد نیز باید به موقع ثبت نام کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث
  • آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم
  • خسارت ۸۸۳ میلیاردی سیلاب در شهرستان کلاله
  • بودن یا نبودن کتابفروشان؛ مسئله ناشران چیست؟
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستان
  • سیلاب ۸۸۳ میلیارد ریال به کلاله خسارت زد
  • پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز
  • لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان
  • عرضه چهار نمایشنامه «تیرنگ» در نمایشگاه کتاب
  • عرضه چهارنمایشنامه «تیرنگ» در نمایشگاه کتاب