Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز از موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، ابراهیم حسن بیگی در این نشست اظهار کرد: اگر بیش از 126 عنوان کتاب توسط بنده منتشر شده نشات گرفته از همین استان بوده و اگر چه ممکن است برخی افراد از استان خود مهاجرت کنند ولی همیشه ریشه خویش را در سرزمین دیرینه خود می دانند.

وی افزود: مشاهیر افتخار هر کشوری هستند و اگر چه زمان از دوره آنها می گذرد آنها فراموش نمی شوند و از آنها به نیکی یاد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر حکومت و دولتی یکی از وظایف خود را رشد نویسندگان و شاعران می داند. در بخشی از وظایف دولت به رشد علمی توجه می کند و نظام آموزشی ما که نام آموزش و پرورش دارد این وظیفه را برعهده دارد.

ابراهیم حسن بیگی اظهار کرد: آموزش و پرورش می تواند به جامعه افراد موفقی را معرفی کند اما نمی تواند با قاطعیت بگوید که شاعران و نویسندگان حاصل فرآیند آموزش در مدارس هستند. ادبیات داستانی در گلستان قبل از انقلاب تنها با یک نویسنده شناخته می شد و این فرد کسی نیست بجز بنیان گذار ادبیات داستانی استان سید حسین میر کاظمی و بعد از انقلاب نیز در ادبیات این استان از وی به عنوان یک داستان نویس بزرگ یاد می شود.

وی گفت: اگر از من بپرسند چگونه نویسنده شدم فعالیت در کانون فرهنگی را مبدا نویسندگی خود می دانم و این کانون مبدا کار بسیاری از نویسندگان است. اگر در شهر و استان خود کلاس های داستان نویسی به پاتوق داستان نویسی تبدیل شود و استمرار در برگزاری آنها فراهم شود موجب استعدادیابی در بین افراد می شود.

ابراهیم حسن بیگی گفت: در دوره پس از انقلاب به عرصه ادبیات ورود پیدا کردم که در این دوره هیچ دستگاهی متولی فرهنگ نبوده ولی علاقه به این حوزه عاملی برای حرکت بنده بود. داستان های خود را از ترکمن آغاز کردم و این به دلیل نگارش تجربیاتم در کتاب های نخستم است.

ابراهیم حسن بیگی در پایان خاطرنشان کرد: رمان، داستان، داستان بلند با موضوعات مختلف دینی، مذهبی، فرهنگی و ... از جمله نگارش های بنده است.

502

ابراهیم حسن بیگی نمایشگاه کتاب گرگان نمایشگاه های فرهنگی ایران مشاهیر نویسندگان نظام آموزشی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۵۴۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) ادعای دختر ابراهیم رئیسی درباره حقوق ماهانه پدرش

فرزند رئیسی درباره میزان حقوق پدرش در قوه قضائیه توضیحاتی ارائه کرد.

در جریان انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ و زمانی که ابراهیم رئیسی هنوز رئیس قوه قضائیه بود، ریحانه سادات رئیسی با حضور در تلویزیون و در پاسخ به این سوال که چه موضوعی درباره پدر وجود دارد که دیگران آن را نمی‌دانند، گفت: «ایشان زمانی که وارد قوه قضاییه شدند حقوق خود را نصف کردند و بار دیگر آن حقوق را کمتر کردند.» این فیلم در روز‌های اخیر در فضای مجازی دست به دست می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود /تا زمانی که شایعات دراینباره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • (ویدیو) ادعای دختر ابراهیم رئیسی درباره حقوق ماهانه پدرش
  • افتتاح گود زورخانه شهید ابراهیم هادی در مصلای اردبیل
  • خبر جدید از افزایش منطقی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران / دریا بیگی تشریح کرد
  • ببینید | ادعای جدید ابراهیم رئیسی در حضور مردم درباره ساخت مسکن
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید در فرادنبه
  • آسمانی شدن مادر شهید در فرادنبه
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • شهرداری به دنبال ارائه کیفیت خدمات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب است
  • معرفی نامزدهای ایرانی کتاب‌ برای کودکان با نیازهای ویژه