Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران-ایرنا-عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در واکنش به پیام نتانیاهو برای خارج شدن وزیر خارجه کشورمان از توییتر گفت: دکتر ظریف با ظرافت خاص به عنوان یک دیپلمات برجسته بین المللی حرف ملت ایران را به گوش جهانیان می رساند.

ابوالفضل حسن بیگی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به توییت محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان درباره این که تمامی پسران،دختران و مردان و زنان ایران اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند و پیام نتانیاهو به وی مبنی بر خروج از توییتر افزود: ظریف با ظرافت خاص به عنوان دیپلمات برجسته بین المللی در توییتر این جمله را بیان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این نماینده اصولگرای مجلس گفت: نتانیاهو آن قدر احمق است به جای این که پاسخ دهد عصبانیت خود را این گونه بیان میکند که از توییتر برو بیرون، این جمله را فقط یک دیکتاتور می تواند بیان کند نه یک مدعی دموکراسی.
حسن بیگی گفت: آنان خود را مهد آزادی می دانند ولی با این اقدامات نشان می دهند که دیکتاتوری بیش نیستند و حرف هایشان از روی قلدرمآبی و دیکتاتوری است.
وی تاکید کرد: این جمله نتانیاهو نشان دهنده این است که توییت دکتر ظریف به آنان بسیار فشار وارد کرده و اثر واقعی خود را گذاشته است.
حسن بیگی افزود: سپاه از دل مردم به وجود آمده و الگوی مقاومت است و همواره به عنوان حامی مستضعفین جهان از مظلومان حمایت کرده است، جمله نتانیاهو نشان می دهد که او از اقدامات ایران به ستوه آمده است، این خواست خدا بود که دکتر ظریف این توییت را بنویسد، حرف حقی که باعث شد نتانیاهو باز هم چهره واقعی خود را به دنیا نشان دهد.
وی تاکید کرد: صهیونیست ها با این اقداماتشان نشان می دهند که چه قدر منزوی شده اند و با زبان خود به منزوی شدنشان اعتراف می کنند.
این نماینده اصولگرای مجلس افزود: حرکت دکتر ظریف باید ادامه یابد، هر چه از این مطالب به گوش دنیا برسد، شفافیت و صداقت ایران بیشتر آشکار و چهره رژیم صهیونیستی بیشتر نمایان می شود.
حسن بیگی تاکید کرد: نتانیاهو و ترامپ دست نشان دهنده صهیونیسم بین الملل هستند، صهیونیست ها بالغ بر یک قرن تلاششان این است که با چماق و چوب، دموکراسی را جلوه بدهند، خودشان را مدعی دموکراسی می دانند در حالی که تنها دیکتاتوری بیش نیستند.
وی افزود: امروز آن ها تمام حرف هایشان را نقش بر آب شده می بینند و متوجه شده اند که دروغ گویی هایشان علیه ملت ایران دیگر در دنیا جواب نمی دهد و همه دنیا متوجه دروغ های آنان شده اند.
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ترامپ تصور می کرد با حرف هایش می تواند بین ملت ومسوولان ایرانی تفرقه ایجاد کند، ولی ما شاهد بودیم هنوز دقایقی از سخنان وی نگذشته که ملت ایران به صورت یکپارچه علیه سخنانش موضع گرفتند و سخنانش را محکوم کردند.
حسن بیگی با تاکید بر این که ملت ایران از دولت جدا نیستند، اظهار داشت: همه احزاب و گروه ها پس از سخنرانی ترامپ یکپارچگی خود را به گوش دنیا رساندند، امروز ترامپ و نتانیاهو از این اقداماتی که علیه آنان در دنیا شده و این که کشورهای مختلف از ایران حمایت کرده اند عصبانی هستند.
به گزارش ایرنا، محمد جواد ظریف در توئیتی نوشت: پسران، دختران، مردان و زنان ایران اعضای سپاه پاسداران انقلاب هستند، این جمله ظریف، خشم نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی را برانگیخت تا جایی که در پیامی ویدیویی از ظریف خواست حساب کاربری خود در توییتر را حذف کند.
سیام**9121 خبرنگار: سمیه لاری انتشاردهنده:امیرکاردان راد

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۲۲۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: اسرائیل راهی جز مذاکره ندارد

«غازی حمد» از رهبران جنبش حماس فلسطین امروز جمعه تأکید کرد که صهیونیست ها، هیچ راهی جز مذاکره پیش روی خود ندارند و هر گونه عملیات در «رفح» هیچ سودی برای آنان به همراه نخواهد داشت.

به گزارش مشرق، حمد با بیان اینکه استفاده از کارت رفح برای فشار به حماس، هیچ سودی نخواهد داشت و موضع این جنش را نیز تغییر نخواهد داد، گفت: اسرائیل از ورود به رفح هیچ سودی نخواهد برد؛ زیرا یک بار دیگر مانند غزه، غرق خواهد شد.

وی همچنین تأکید کرد که اگر اسرائیل تصمیم بگیرد وارد رفح شود، حماس، برای مقابله با این رژیم آمادگی بالایی دارد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی جمعه شب اعلام کردند که مذاکرات برای مبادله اسرا با حماس به بن‌بست رسیده است.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد که کابینه جنگ ۱۲ روز است که درباره پرونده اسیران مقاومت در نوار غزه بحثی نکرده و مذاکرات و جنگ به بن بست رسیده است.

در همین رابطه پایگاه خبری واللا رژیم صهیونیستی هم گزارش داد که تصویر پیروزی کامل که بنیامین نتانیاهو وعده آن را داده بود، بین ساحل غزه و شهرک تخلیه شده المطله درهم شکست و پس از گذشت بیش از نیم سال از جنگ، کابینه رژیم صهیونیستی هنوز نتوانسته سیاست یا استراتژی مرحله بعد از جنگ را ارائه دهد.

بر اساس این گزارش، در چنین شرایطی، حماس ثابت و پابرجا مانده و دوباره به قدرت بازگشته و نتانیاهو به خاطر عدم فروپاشی ائتلاف خود، از اتخاذ تصمیم‌های سیاسی سخت خودداری می‌کند و همه را بلاتکلیف نگه داشته است.

همچنین روزنامه عبری زبان معاریو نیزگزارش داد که نتانیاهو، بنی گانتس، یوآو گالانت و هرتزی هالوی توانستند اوضاع را پیچیده کنند و هیچ نگرش راهبردی برای نابودی حماس و حزب الله که شهرک‌های صهیونیستی در شمال را هدف قرار می‌دهد، ندارند اما خط پایان این اوضاع پیچیده و درهم همچنان دور است زیرا ایران وارد معادله شده است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است / طرح‌ شیطانی منزوی کردن ایران تاکنون به نتیجه نرسیده و بعد از این هم به نتیجه نمی‌رسد
  • اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
  • حماس: اسرائیل راهی جز مذاکره ندارد
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • پارلمان اروپا قطعنامه‌ای ضد ایرانی صادر کرد
  • پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است
  • رمزگشایی از حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در جلسه حزب اعتدال و توسعه /پیش بینی می شود دولت نتانیاهو سقوط کند
  • ۸ نشانه ظریف که نشان می‌دهد دوست‌تان پشت سر شما صحبت می‌کند!
  • فریز شدن رژیم صهیونیستی پس از عملیات موشکی وعده صادق
  • پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است، باید استعفا کند