Web Analytics Made Easy - Statcounter

اراک - ایرنا - نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: مجموعه مسئولان استان مرکزی برای سرمایه گذاری رنو فرانسه در ساوه از این صنعت و سرمایه گذاری حمایت تمام قد دارند.

محمدرضا منصوری روز شنبه در جریان بازدید از خبرگزاری ایرنا استان مرکزی افزود: جذب سرمایه گذار خارجی از اولویت های دولت تدبیر و امید است و شاکله مدیران استان با همه توان برای تحقق این سرمایه گذاری بزرگ تلاش می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: تفاهم نامه ایجاد کارخانه خودروسازی ساوه امضای رئیس جمهوری و طرف فرانسوی را دارد و سنگ اندازی در تحقق این طرح بزرگ اقتصادی بی تاثیر است.
رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی و نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ساخت کارخانه رنو فرانسه در ساوه قراردادی بین المللی است و نمی توان آن را رد کرد و یا نسبت به انجام مفاد آن سلیقه ای و یک طرفه اقدام کرد.
منصوری افزود: با فشار و پیگیری نهاد ریاست جمهوری و وزیر صنعت، معدن و تجارت تا هفته دیگر قرار داد رنو فرانسه با ایران تمدید شده است.
وی اظهار کرد: برخی موانع پیش روی اجرای این طرح خودروسازی با تدبیر و درایت نمایندگان مجلس و مدیریت ارشد استان قابل رفع است.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: هفت نماینده استان در هفته جاری با تهیه نامه ای برای ریاست جمهوری پیگیر حقوق آحاد مردم در این قرارد سرنوشت ساز صنعتی هستند.
منصوری افزود: با ایجاد این کارخانه علاوه بر ایجاد اشتغال به صورت غیر مستقیم برای 100 هزار کارگر ایرانی ایجاد اشتغال می شود.
وی میزان فروش کارخانه تولید خودرو رنو در ساوه را در صورت ایجاد، حدود 200 هزار میلیارد ریال عنوان کرد و ادامه داد: ایجاد این کارخانه حدود20 هزار میلیارد ریال ارزش افزوده برای استان به همراه دارد که با تحقق این مهم، درآمد دهیاری ها تا 2 برابر افزایش می یابد.
ساوه با جمعیت 290 هزار نفر و 550 واحد تولیدی صنعتی نقش مهمی در اقتصاد و اشتغال کشور دارد.
5991/6013/خبرنگار:معصومه ابراهیمی***انتشاردهنده:مژگان حیدری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۵۵۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق یارانه دانشگاه «سیانس پو» پاریس پس از حمایت دانشجویان از فلسطین

به گزارش قدس  آنلاین، خیزش دانشجویی به نفع فلسطینی‌ها همچنان واکنش‌ها را در فرانسه بر می‌انگیزد. دوشنبه ۲۹ آوریل، منطقه ایل دو فرانس اعلام کرد که یارانه‌های خود به دانشگاه سیانس پو پاریس را «تا زمانی که آرامش و امنیت برقرار شود»، پس از اشغال محوطه دانشگاه توسط دانشجویان طرفدار غزه در هفته گذشته، متوقف می‌کند.

به نقل از فرانس بلو، والری پکرس، رئیس منطقه ایل دو فرانس برای توجیه تصمیم خود گفت، «اقلیتی از مردم رادیکال شده را که خواستار نفرت ضد یهود هستند»، محکوم می‌کند.

در همین حال اعتراضاتی برای محکوم‌کردن «استاندارد دوگانه» در این منطقه بلند شده که اشاره دارند یارانه‌های منطقه‌ای برای دبیرستان خصوصی کاتولیک «استانیسلاس»، علی‌رغم رفتارهای مغایر با اصول آموزش ملی فرانسه این مرکز، حفظ شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • حرکت‌های جهادی کارخانه انسان‌سازی است
  • احداث شهرک‌های مسکونی کارگری در مجاورت مجتمع‌های صنعتی را دنبال می‌کنیم
  • تشریح اقدامات سال ۱۴۰۲ بسیج سازندگی استان مرکزی
  • حمایت قوه قضائیه از اقدامات دولت
  • طرح‌های اقتصادی در استان بوشهر حمایت می‌شوند
  • تعلیق یارانه دانشگاه «سیانس پو» پاریس پس از حمایت دانشجویان از فلسطین
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • معمای کیفیت سکه های حراجی بانک مرکزی
  • معمای کیفیت سکه های حراجی بانک مرکزی/ شایعه ناخالصی سکه از کجا آغاز شد؟
  • نبود کارخانه نوین باعث بی کیفیتی‌ آسفالت بجنورد می‌شود