Web Analytics Made Easy - Statcounter


سرپرست فدراسیون والیبال با بیان اینکه حضور در نیمه نهایی المپیک هدف این رشته است، گفت: افراد کاندیدا به موقعیت فعلی و اهداف پیش بینی شده توجه داشته باشند.

به گزارش بی‌باک، محمدرضا داورزنی با توجه به برنامه ریزی های بلندمدتی که در فدراسیون والیبال انجام شده است تأکید کرد: والیبال طی سالهای گذشته موفقیت های زیادی را به دست آورده و آنچه مسلم است همه دوستانی که در طی ۱۰-۱۱ سال گذشته کمک حال ما در مجموعه فدراسیون بوده اند دراین مجموعه نقش داشته اند بنابراین چنین افرادی کماکان در کنار والیبال خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با یادآوری اینکه ثبت نام از کاندیداهای فدراسیون والیبال در حال انجام است تابه زودی مجمع انتخاباتی این فدراسیون انجام می شود تصریح کرد: قطعا هر کسی که به عنوان رئیس جدید فدراسیون مشخص شود خودم کماکان در کنارش خواهم بود تا برنامه ریزی ای که برای والیبال انجام شده است با شتاب بیشتر دنبال شود.

سرپرست فدراسیون والیبال تأکید کرد: حضور در جمع ۴ تیم برتر المپیک ۲۰۲۰ توکیو هدف گذاری والیبال برای آینده است. رئیس منتخب باید به گونه ای برنامه ریزی داشته باشد تا این هدف مهم تحقق یابد.

داورزنی با بیان اینکه طی رایزنی های انجام شده با فدراسیون جهانی والیبال، ایران شانس اول میزبانی مرحله نهایی لیگ جهانی سال آینده است خاطرنشان کرد: فدراسیون جهانی به دلیل برگزاری مناسب بسیاری از رویدادها در سال های اخیر توسط ایران، قول این میزبانی را به ما داده است و ایران متعهد شده تا این مرحله از مسابقات را به بهترین نحو ممکن برگزار کند.

معاون وزیر ورزش که در گفتگوی ویژه شبکه خبر حضور داشت، افزود: هر تیم شرکت کننده در لیگ جهانی آتی باید ۱۵ بازی برگزار کند بنابراین تیم ملی سال شلوغی پیش رو دارد.

وی با تأکید بر اینکه مردم نگران جابجایی های مدیریتی در والیبال نباشند، گفت: این رشته تا المپیک ۲۰۲۰ بدون توقف کار خود را دنبال می کند.

داورزنی در مورد ثبت نام کاندیداها نیز ادامه داد: قاعدتاً تمام دوستانی که فکر می کنند می توانند در والیبال مدیریت کنند اقدام به ثبت نام کنند و البته اینکه در نهایت افراد ثبت نام شده براساس شاخص های مورد نظر وزارت ورزش مورد ارزیابی قرار می گیرند تا فهرست کاندیداها نهایی شود فقط اینکه افراد متقاضی برای کاندیدا شدن باید به موقعیت فعلی والیبال و برنامه هایی که به واسطه آن این شرایط در سطح جهان حفظ شود، توجه داشته باشند تا بتوانند رأی لازم را از مجمع بگیرند.


منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۵۹۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس اینجاست: در شهر مدعی اول میزبانی بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، سیدمیلاد تقوی ریاست محترم فدراسیون والیبال ایران به همراه وحید مرادی نایب رئیس و همچنین مهدی اسلامی خزانه دار فدراسیون والیبال صبح امروز با استقبال امیر شرافت مدیرعامل  باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد و همچنین مسئولین اداره کل ورزش جوانان استان وارد شهر یزد شدند.

از برنامه های سفر یک روزه رئیس و اعضای فدراسیون والیبال به شهر یزد می توان به بررسی شرایط و امکانات باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد برای میزبانی یزد در بیست و چهارمین دوره رقابت های جام باشگاهی آسیا به میزبانی شهر تاریخی یزد و باشگاه شهداب اشاره کرد.

گزارش تکمیلی از بازدید های امروز رئیس فدراسیون در خبر های بعدی به اطلاع شما مخاطبان خواهد رسید. با این همه به نظر می‌رسد که شهر یزد شانس اول و اصلی کسب میزبانی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی
  • رئیس اینجاست: در شهر مدعی اول میزبانی بزرگ
  • شوک به تیم ملی والیبال
  • یک ملی پوش والیبال لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • بردیا سعادت لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • شوک به تیم ملی: ستاره ایران VNL را از دست داد