Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - حمید درخشان در کنفرانس خبری دیدار با پرسپولیس مدعی شد با نفرات ذخیره و جوان در جام حذفی به مصاف پرسپولیس می رود.

به گزارش وب سایت نود، اینکه آیا مدافع عنوان قهرمانی در بازی امروز با ذخیره هایش بازی می کند یا اینکه ادعای درخشان نوعی ترفند بوده، سوالی است که به هنگام اعلام ترکیب نفت می توان به پاسخ آن رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین منظور و برای آشنایی هر چه بیشتر با تیم نفت که با چهار بار تغییر در کادر فنی‌اش خبرساز شده نگاهی داشته‌ایم به نفرات این تیم در فصل جاری.

حمید درخشان سرمربی نفت در کنفرانس خبری پیش از بازی با پرسپولیس با ذکر این نکته که اولویت نفت تهران لیگ برتر و پس از آن لیگ قهرمانان آسیا است، اعلام کرد مقابل پرسپولیس به بازیکنان جوان خود میدان خواهد داد. این در حالی است که نفت تهران مدافع عنوان قهرمانی جام حذفی است.

بررسی بازی‌های نفت در لیگ برتر و همچنین لیست شلوغ بازیکنان این تیم نشان می‌دهد که میلاد فراهانی به مانند تمام بازی‌های فصل جاری نفت در لیگ برتر و سوپرجام در درون دروازه خواهد ایستاد. در عمق دفاع محسن بنگر مقابل تیم سابق خود از ابتدا به میدان خواهد رفت و محمد نصرتی به احتمال زیاد زوج این بازیکن خواهد بود. هر چند ممکن است احمد آل‌نعمه نیز در این پست به میدان برود. در واقع این نفرات و بیگ زاده در این فصل برای نفت در دفاع میانی بازی کرده اند. طاهر جهانبخش که انتخاب کریمی بوده هم در سوپرجام مدافع نفت بود و پس از آن شانس بازی در زمان درخشان را نیافت. در سمت راست خط دفاعی نیز فرید محمدی‌زاده مدافع 24 ساله‌ای است که در تمام بازی‌های فصل جاری برای نفت بازی کرده است. در سمت چپ هم میلاد احمدی برای اولین بار در این فصل فیکس بازی کرد اما هاشم بیک‌زاده و فشنگچی نفراتی بوده اند که بیشتر انها در این پست بازی کرده اند.

در خط هافبک طبق آخرین اخبار علیرضا عزتی کاپیتان باتجربه این تیم مصدوم است و این بازی را از دست خواهد داد تا سامان آقازمانی به مانند بازی با استقلال خوزستان در ترکیب اصلی به میدان برود. احمد کامدار هم از زمان بازگشت درخشان حتی روی نیمکت نیز قرار نگرفته و به نظر می‌رسد حمید درخشان روی این بازیکن برخلاف دوره قبلی حضورش در کادر فنی نفت نظرمثبتی ندارد. درخشان احتمالا مجتبی حق‌دوست را به عنوان بازیساز در ترکیب اصلی مورد استفاده قرار دهد، بازیکنی که در بیشتر بازی‌های فصل جاری نفت به میدان رفته است. همچنین در کناره‌ها با توجه به مصدومیت زینالی، درخشان گزینه‌هایی چون احمدی و امینی دارد. دو بازیکنی که توسط خود درخشان به نفت اضافه شدند و در بازی‌های اخیر این تیم به عنوان بازیکنان اصلی و ذخیره حضور داشته‌اند.

در خط حمله نیز حضور آل‌کثیر قطعی است ولی حضور منوچهری در هاله‌ای از ابهام است. این احتمال وجود دارد که منوچهری بازی را از روی نیمکت آغاز کند و فرشاد هاشمی یک خط عقب‌تر قرار در زمین قرار بگیرد. هاشمی نیز در آغاز فصل بازیکن ثابت نفت بود و چندین بار به عنوان بازیکن ذخیره برای نفت وارد زمین شده است.

با توجه به مصدومیت عزتی و زینالی و همچنین عدم حضور چند بازیکن که بیشتر مدنظر کریمی بودند در لیست دو بازی اخیر نفت (از جمله رضایی، سوری، کامدار و ذبیحی طاهر)، درخشان چاره‌ای به جز به میدان فرستادن برخی بازیکنان جوان در ترکیب نفت نخواهد داشت. بازیکنان جوانی چون آقایی، احمدی، امینی و هاشمی که احتمال بازی کردنشان مقابل پرسپولیس وجود دارد از نفرات ثابت نفت طی هفته‌های گذشته بوده‌اند و با حضور این بازیکنان مقابل پرسپولیس، نفت تغییر چندانی را در ترکیب خود شاهد نخواهد بود

 

2051

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۶۰۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشتی صلاح و کلوپ با گلی دراماتیک؛ ستاره مصری درخشید و لیورپول را نجات داد

 محمد صلاح بعد از جنجال‌های درگیری‌اش با یورگن کلوپ در دیدار ‏قبلی، امروز در دیدار حساس مقابل تاتنهام گلزنی کرد. ‏

به گزارش "ورزش سه"، شنبه گذشته در جریان تساوی 2-2 لیورپول ‏مقابل وستهم همه چیز تحت‌الشعاع اتفاق عجیبی قرار گرفت که در ‏دقایق پایانی کنار خط رخ داد. ‏

درحالیکه یورگن کلوپ قصد داشت سه بازیکن و از جمله محمد ‏صلاح را روانه میدان کند ستاره مصری که ظاهرا از نیمکت‌نشینی ‏خشمگین بود کنار خط با کلوپ درگیر شد تا صحنه‌هایی عجیب ‏شکل بگیرد. ‏

بعد از چند روز تنش در روابط صلاح و کلوپ که می‌توانست ‏هفته‌های باقی مانده از فصل را تحت‌الشعاع قرار بدهد امروز صبح ‏اعلام شد که کلوپ قصد ندارد از ستاره مصری انتقام بگیرد و در دیدار ‏حساس مقابل تاتنهام او را فیکس می‌گذارد. ‏

همین اتفاق افتاد و محمد صلاح امروز در آنفیلد از ابتدا به میدان ‏رفت. او تنها بعد از گذشت شانزده دقیقه مزد اعتماد کلوپ را دارد و ‏برای تیمش گلزنی کرد. ‏

اندو پاسی عرضی برای خاکپو که در سمت راست و بیرون از محوطه ‏جریمه تاتنهام بود ارسال کرد. ستاره هلندی یک ارسال شناور ‏تماشایی به سمت تیر دوم داشت و صلاح با ضربه سر دروازه را ‏نشانه گرفت. ویکتاریو مقابل توپ صلاح ایستادگی کرد ولی توپ بعد ‏از برخورد به دروازه‌بان تاتنهام وارد دروازه شد. ‏

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پاداش ویژه باشگاه پرسپولیس برای برد مقابل نساجی
  • یوسفی: پرسپولیس مقابل نساجی لیاقت پیروزی نداشت/تیم اوسمار باید کاملا به نتایج استقلال بی توجه باشد
  • اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!
  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی حساس با نساجی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی با نساجی
  • آشتی صلاح و کلوپ با گلی دراماتیک؛ ستاره مصری درخشید و لیورپول را نجات داد
  • پایان تنش بزرگ لیورپول با گلزنی صلاح! (عکس)‏
  • ادعای جالب رضا عنایتی: مثل من پیدا نمی‌شود!
  • برخی بازیکنان پرسپولیس از اوسمار حرف‌شنوی ندارند!