Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@11:33:57 GMT

عمر آسفالت خیابان های شهر زنجان فقط پنج سال است

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۶۱۳۱۲

عمر آسفالت خیابان های شهر زنجان فقط پنج سال است

اصغر عزیزی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از مجموع بودجه شهرداری زنجان 105 میلیارد تومان آن به حوزه عمرانی اختصاص یافته از این میزان 14 درصد آن معادل 13 میلیارد تومان عمدتا به بحث آسفالت ریزی معابر و خیابان های شهر زنجان اختصاص یافته است.
این مسئول اظهار کرد: خروج فاضلاب خانگی به بیرون از جمله دلایل مهم و اصلی در تخریب آسفالت معابر و خیابان های شهر زنجان بشمار می رود و شهروندان به این موضوع بی توجه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: در این ارتباط تا کنون برای 2 هزار و 500 مشترک اخطاریه های لازم صادر شده که نسبت به اقدامات لازم در این زمینه اهتمام بیشتری داشته باشند.
عزیزی افزود: در بافت مرکزی شهر نیز این موضوع به طور ملموس وجود دارد و این مهم تخریب جداول و آسفالت ها منجر می شود.
وی بیان کرد: علاوه بر آن ارگانهای خدمات رسان برای تامین شبکه و توسعه فعالیت های خود نسبت به حفاری های مختلف در سطح شهر اقدام می کنند و این موضوع نیز خرابی آسفالت را بدنبال دارد.
سرپرست معاونت امور زیربنایی و حمل ونقل شهرداری زنجان ادامه داد: این عوامل به نوبه خود و از طرفی نمک پاشی با هدف جلوگیری بروز یخ زدگی آسفالت نیز طول عمر مفید را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.
وی خاطرنشان کرد: بر این اساس برای رفع این معضل نسبت به روکش آسفالت مبادرت می شود این در حالی است عمر مفید آسفالت باید 20 تا 25 سال باشد و این مهم در شهر زنجان بسیار کمتر است.
وی خاطر نشان کرد: آسفالت ریزی ، معابر و کوچه ها نیز با توجه به اولویت بندی ها انجام می گیرد و منابع موجود پاسخگویی تمامی مشکلات این بخش نیست.
به گزارش ایرنا، شهر زنجان به عنوان مرکز استان با 430 هزار نفر جمعیت سه منطقه شهرداری دارد.
7320/6085
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار: اسماعیل جهانبخش

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۶۱۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت خیابان صنایع اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مهدی مراد حسینی اظهار کرد: خیابان صنایع با توجه به نزدیکی به شرکت‌های صنعتی، بیمارستان شهید بقایی و جاده خرمشهر یکی از پرترددترین معابر شهر اهواز است که در مراحل پایانی زیرسازی و آسفالت قرار دارد.

وی افزود: مساحت کل معبر ۲۱۷۵۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال عملیات زیرسازی و آسفالت آن آغاز شد، در حال حاضر اکیپ‌های اجرایی در دو مسیر رفت و برگشت (به عرض ۱۲ متر) به صورت هم زمان عملیات جدول‌گذاری به طول ۳۸۰۰ متر را انجام می‌دهند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز با اشاره به پیشرفت ۸۰ درصد پروژه احداث خیابان صنایع تصریح کرد: عملیات زیرسازی رو به اتمام است، آسفالت معبر طی روز‌های آینده آغاز می‌شود و ابتدای خرداد ضمن تکمیل به بهره‌برداری خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • تلاش می‌کنیم کرمان در سال ۱۴۰۳ به قرارگاه آبادانی تبدیل شود
  • آغاز عملیات روکش و لکه‌گیری آسفالت معابر منطقه ۸ اصفهان
  • توزیع ۲۸۸۰ تن آسفالت در معابر غرب و شمال‌غرب تبریز
  • آغاز عملیات آسفالت معابر کوی نورد اهواز
  • آسفالت بیش از ۵۰۰۰۰ مترمربع معابر در هفته سی و هفتم در شیراز
  • قرارگاه جهاد آسفالت در کرمان راه اندازی شد
  • خسارت بارش‌های سیل‌آسای سراوان به آسفالت معابر
  • آغاز ۲.۵ میلیون مترمربع آسفالت معابر شهر کرمان+تصویر
  • خیابان فلسطین اراک ساماندهی می‌شود
  • آسفالت خیابان صنایع اهواز