Web Analytics Made Easy - Statcounter

آمازون با 500 میلیون محصول و 310 میلیون مشتری فعال، بزرگترین فروشگاه آنلاین دنیا است. تا پیش از این امکان خرید از آمازون برای ایرانی‌ها ممکن نبوده و یا بسیار سخت بوده است. سرویس جدید مالتینا این امکان را برای هموطنان ایجاد کرده است که بتوانند با کارت‌های عضو شتاب از آمازون خرید انجام دهند.

همه ما از گوگل و فیس‌بوک استفاده کرده‌ایم، از گوشی‌های اپل لذت برده و با سیستم عامل ویندوز بزرگ شده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌توان گفت تقریبا از همه غول‌های فناوری دنیا استفاده کرده‌ایم اما از خدمات آمازون چقدر بهره‌مند شده‌ایم؟ تقریبا هیچ!

 

آمازون با 500 میلیون محصول و 310 میلیون مشتری فعال، بزرگترین فروشگاه آنلاین دنیاست. شرکتی با 340 هزار کارمند انسان و 45 هزار کارمند روبات، دارای 8 امین برند با ارزش دنیا (ارزشمندتر از بی ام دبلیو، نایکی و مک دونالدز) و پرارزش‌ترین خرده فروشی جهان که بنیانگذارش جف بزوس را تبدیل به سومین ثروتمند دنیا کرده است. ثروتی بیش از ثروت بنیانگذاران گوگل، فیس بوک، اپل و کلیه برندهای خودروساز جهان. همچنین طبق نظر نشریه معتبر "هاروارد بیزینس ریویو" جف بزوس بزرگترین مدیرعامل حال حاضر دنیاست. این نشریه قبلا این عنوان را به استیو جابز داده بود. با همه‌ی این‌ها، آمازون در ایران ناشناخته است. چراکه طبق قوانین کشورش به ایرانی‌ها خدمتی عرضه نمی‌کند.

 

حتما بخوانید:‌ مهران رجبی کتابخانه اش را با کیندل به جیب می گذارد.

 

مالتینا از ابتدای سال 96 آمده است، تا راه حلی باشد برای مشکلات ناشی از تحریم آمازون. وب‌سایتی که می‌خواهد به ساده‌ترین شیوه ممکن، تجربه خرید از آمازون را برای هم‌وطنان ایرانی فراهم آورد. آن هم با امکاناتی مانند:  حداقل هزینه‌ی تمام شده، امکان جستجو به زبان فارسی، راحت‌ترین شیوه‌ی پرداخت، سریع‌ترین زمان برای رساندن کالا از آمریکا تا درب منزل و امکان برگرداندن کالا جهت استفاده از گارانتی.

 

حتما بخوانید: استاندار البرز، سید حمید طهایی، مهمان مالتینا در الکامپ

 

مالتینا در شرکتی متولد شده است که از سال 89 تاکنون در راستای رسالتش‌ یعنی "ایجاد دسترسی مردم ایران به خدمات جهانی" پروژه‌های مختلفی را اجرا کرده است و به پشتوانه همین تجربه است که توانسته در کمتر از شش ماه به مسیر اصلی خرید ایرانی‌ها از آمازون مبدل شود.

 

چه دلایلی برای خرید از مالتینا (آمازون) وجود دارد؟

مشتریان مالتینا بیش از هر چیز، 4 دلیل زیر را به عنوان دلیل خرید از آمازون بیان کرده اند:

 

1.      می‌خواهم بابت کیفیت و اصل بودن کالا مطمئن باشم.

2.      برخی کالاهایی که از مالتینا سفارش می‌دهم حتی با هزینه حمل و نقل باز هم از فروشگاه‌های داخلی ارزان‌تر است.

3.      کالاهایی را از مالتینا سفارش می‌دهم که‌ یا در ایران نیست و‌ یا به سختی پیدا می‌شود.

4.       می‌خواهم برای عزیزانم، هدایایی خاص و کاملا متفاوت خریداری کنم.

نکته:  خرید محصولات کم حجمی چون عینک، ساعت، دارو، کیندل، کتاب، اسپینر، ادکلن، لوازم آرایشی، ماشین اصلاح و ... بسیار به صرفه خواهد بود.

 

به مالتینا بروید و از جستجو در میان پانصد میلیون محصول لذت ببرید.

 

ویدیوی گفتگوی جذاب محمدحسین میثاقی با مالتینا را تماشا کنید.

 

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۶۱۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای کاهش وزن در خواب این نوشیدنی‌ها را امتحان کنید

به گزارش خبرانلاین از همشهری آنلاین، با اینکه هیچ نوشیدنی جادویی وجود ندارد که به طور قطع باعث کاهش وزن در هنگام خواب شود. در این مطلب به چند نوشیدنی اشاره کرده‌ایم که ممکن است با تقویت آرامش، کمک به هضم یا تامین مواد مغذی، به روند کاهش وزن کمک کند. به گزارش تایمز آف ایندیا، این نوشیدنی‌ها عبارتند از:

شکلات داغ تلخ

شاید قدری عحیب به نظر برسد اما نوشیدن یک فنجان شکلات تلخ با کمی جوز هندی و دارچین می‌تواند به افزایش متابولیسم (سوخت و ساز) و خواب کمک کند. وجود آنتی اکسیدان‌ها در این نوشیدنی همچنین می تواند به مدیریت بهتر وزن کمک کند.

شیر گرم

یک لیوان شیر گرم قبل از خواب می‌تواند تسکین دهنده باشد و ممکن است باعث آرامش شود. اضافه کردن مقداری دارچین یا کمی عسل بدون افزودن کالری زیاد، طعم لیوان شیر گرم شما را افزایش می دهد.

شیر زردچوبه

زردچوبه حاوی کورکومین است که خواص ضد التهابی دارد. تهیه یک شیر زردچوبه گرم (که شیر طلایی نیز نامیده می‌شود) با کمی فلفل سیاه ممکن است مفید باشد. فلفل سیاه جذب کورکومین را افزایش می‌دهد.

آب گرم با لیمو

نوشیدن یک لیوان آب گرم همراه با آب لیموی طبیعی در صبح یا قبل از خواب علاوه بر اینکه در کاهش وزن موءثر است می‌تواند به آبرسانی و هضم غذا نیز کمک کند. لیمو همچنین ممکن است ویتامین C و آنتی اکسیدان‌های مورد نیاز بدن را تامین کند.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904018

دیگر خبرها

  • خشم بینندگان از صدا و تصویر بازی دورتموند-پی‌اس‌جی
  • خوابیدن روی زمین برای کمردرد خوب است یا بد؟
  • برای کاهش وزن در خواب این نوشیدنی‌ها را امتحان کنید
  • صف خرید پهپادهای ایرانی؛ پس از موفقیت در میدان | گزارش مهم یک پایگاه تحلیلی نظامی
  • صف خرید پهپادهای ایرانی؛ پس از موفقیت در عملیات میدانی
  • صف خرید پهپادهای ایرانی؛ پس از موفقیت در میدان عملیاتی
  • خرید ترازو دیجیتال
  • آنتونیو رودیگر در 31 سالگی سرانجام قهرمانی در مسابقات لیگ را تجربه کرد
  • خرید ترموود ایرانی از تولید کننده
  • روزگار سپری شده اسکناس ایرانی