Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - رئیس فدراسیون فوتبال در جشن مراسم برترین‌های فیفا که در لندن برگزار می‌شود شرکت نخواهد کرد.

به گزارش وب سایت نود، آنطور که خبرگزاری ها نوشته اند فیفا برای جشن برترین‌های فوتبال جهان از مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال دعوت کرده تا در این مراسم که دوشنبه در شهر لندن انگلیس برگزار می‌شود شرکت کند اما مهدی تاج قصد حضور در این مراسم برترین‌های فیفا را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظاهرا مشکلات ویزای انگلستان و اینکه فرصتی برای گرفتن ویزای انگلستان وجود ندارد، باعث شده تا مهدی تاج قید حضور در مراسم برترین های فیفا را بزند. البته با توجه به اینکه سفارت انگلستان در تهران فعلا به ایرانی ها ویزا نمی دهد، مهدی تاج باید به کشورهای همسایه می رفت تا ویزای انگلستان را می گرفت.

علاوه بر مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال، کارلوس کی روش، سید جلال حسینی کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران و چیا فوادی سردبیر سایت نود، از سوی فیفا برای حضور در مراسم دعوت بودند.

سرمربی تیم ملی، کاپیتان ایران وسردبیر سایت نود در انتخاب بهترین های امسال فیفا حق رای داشتند و آرای خود را به فیفا اعلام کردند. البته کی روش و سید جلال حسینی، به صورت میانگین از همه سرمربیان و کاپیتانهای لیگ برتری رای گرفتند و میانگین آرا را به عنوان رای نهایی ایران به فیفا اعلام کردند. به نظر نمی رسد سید جلال حسینی به دلیل در پیش رو بودن دربی اقدامی برای حضور در مراسم کرده باشد. چیا فوادی سردبیر سایت نود هم دلیل اینکه سفارت انگلستان در تهران خدمات ویزا ارائه نمی دهد، در مراسم امسال بهترین های فیفا شرکت نخواهد کرد. او سال گذشته در مراسم بهترین های فیفا در زوریخ سوییس حضور داشت.

اگر کی روش هم در مراسم حضور پیدا نکند، به نظر می رسد نمایندگان ایران در مراسم بهترین های فیفا غایب خواهند بود.

 

 

2051

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۶۲۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس

عبدالکریم حسن یکی از بهترین مدافعان چپی است که تا به حال در فوتبال ایران و تیم پرسپولیس حضور داشته اند.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس در تاریخش مدافعان چپ درجه اولی داشته است که بعضی از آن ها در حد بهترین های ایران بودند. مجتبی محرمی به نقل از بسیاری از کارشناسان، بهترین مدافع چپ فوتبال ایران بود و شماری مثل رضا شاهرودی، مهرداد میناوند و جواد منافی از بهترین های تاریخ فوتبال ایران بودند.

برخی از مدافعان چپ برتر تاریخ پرسپولیس در پست های دیگر هم بازی کرده اند (مثل محمد پنجعلی) و برخی دیگر تنها در دفاع چپ حضور پیدا کردند. در فهرست ذیل نام بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس را با هم مرور می کنیم:

محراب شاهرخی رضا وطنخواه محمد پنجعلی کاظم سیدعلیخانی محمدحسن انصاری فرد مجتبی محرمی رضا شاهرودی جواد منافی مهرداد میناوند علیرضا امامی فر محمد برزگر روبرت ساها پژمان نوری مهرداد پولادی محمد انصاری سعید آقایی وحید امیری علی نعمتی عبدالکریم حسن

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • صنعتگران ذوب آهن اصفهان برای ایران قوی تلاش می کنند
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعادملی، منطقه‌ای و جهانی برترین باشد
  • مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعاد ملی، منطقه‌ای و جهانی جزو برترین‌ها باشد
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس
  • بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال کیست؟
  • تاریخ برده‌داری به زبان طنز
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران