Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان از تصادف سرویس دانش آموزان شهرستان کوهدشت و مجروح شدن 4 دانش آموز خبرداد.

خدانظر دریکوند در گفت وگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این خبر گفت:ساعت 12 ظهر امروز در تصادف سرویس مدرسه دانش آموزان کوهدشتی چهار دانش آموز مصدوم شدند و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان این شهرستان منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 دریکوند افزود: یک نفر فوتی مربوط به ماشینی بوده است که با سرویس این دانش‌آموزان برخورد کرده‌است اما خوشبختانه وضعیت این دانش آموزان وخیم اعلام نشده‌ست.

 کوهدشت یکی از شهرستان‌های استان لرستان است.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۶۳۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ ۱۰۹ نفر در تعطیلات اخیر

آفتاب‌‌نیوز :

سردار سیدتیمور حسینی روز شنبه اذعان داشت: از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت تا ۱۴ امروز (شنبه ۱۵ اردیبهشت) در مجموع ۱۰۹ نفر در جاده‌های کشور بر اثر سوانح رانندگی جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه این آمار نسبت به تعطیلات مشابه سال گذشته کاهش ۱۰ درصدی داشته است افزود: در همین مدت سه هزار و ۵۰۰ نفر نیز بر اثر تصادف مجروح شدند.

رییس پلیس راهور فراجا تعداد تصادفات را ۸۸ فقره اعلام کرد و گفت: به طور میانگین بیشترین تصادف در محور‌های مواصلاتی رخ دادند.

سردار حسینی بیشترین میزان تصادف و مرگ را در محور‌های شمالی عنوان کرد و گفت: مازندران و گیلان بیشترین فوتی و مجروح را داشتند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • مرگ ۱۰۹ نفر در تعطیلات اخیر
  • ۱۰۹ کشته و ۳۵۰۰ مجروح فقط در ۳ روز تعطیلی گذشته
  • ۴ کشته و زخمی طی تیراندازی در شمال شرق پاریس
  • تصادف خودروی پژو و کامیون در یاسوج ۳ کشته برجای گذاشت
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور بوکان - میاندوآب
  • تصادف در جاده جنت آباد قم با یک کشته و ۸ مصدوم 
  • ۲ کشته در تصادف زنجیره‌ای در آزادراه خلیج فارس
  • کشته شدن دوچرخه‌سوار قزوینی در تصادف با پراید
  • مشارکت ۹ هزار دانش آموز دارابی در «چهارشنبه‌های امام رضایی»