Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: بزرگترین و مجهزترین کانون حرکات اصلاحی کشور با اعتبارات وزارتخانه‌ای و استانی در بجنورد افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، حسن لنگری امروز در افتتاحیه کانون حرکات اصلاحی و ارزیابی ناهنجاری اسکلتی شهرستان بجنورد اظهار داشت: حرکات اصلاحی یکی از بخش‌های تربیت بدنی است که هدفش آن است که به کمک تمرین‌های بدنی از ناهنجاری‌های جسمانی پیشگیری و در صورت بروز آنها را اصلاح کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کانون حرکات اصلاحی شهرستان بجنورد بزرگترین و مجهزترین کانون حرکات اصلاحی کشور است که با اعتبارات وزارتخانه‌ای و استانی افتتاح شد.

معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی تصریح کرد: شهرستان‌های شیروان اسفراین و راز و جرگلان هم دارای کانون حرکات اصلاحی بوده که بر اساس رایزنی‌ها و تفاهم‌نامه‌ای که بین حوزه ستاد با وزارتخانه منعقد شده است این چهار کانون در استان در حال فعالیت هستند.

لنگری ضمن برشمردن اهداف این کانون بیان داشت: هدف از اجرای طرح کانون‌های حرکات اصلاحی برگزاری دوره‌های آموزشی برای دانش‌آموزان و هم‌چنین آگاه‌سازی اولیای دانش‌آموزان با مشکلات ساختار قامتی فرزندان خود است. با برگزاری دوره‌های آموزشی برای دانش‌آموزان سعی در رفع مشکلات ساختار قامتی آنها داریم.

وی ادامه داد: 7946 دانش آموز، با نگاه ویژه و با اولویت دانش‌آموزان دختر به کانون‌های حرکات اصلاحی ارجاع داده می‌شوند.

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش خراسان شمالی خاطرنشان کرد: معلمان و به ویژه مربیان تربیت بدنی که ارتباطات ویژه‌ای با دانش‌آموزان دارند نقش مهمی در تربیت فکری و جسمی دانش‌آموزان دارند و از این رو معلمان ورزش نه تنها در ورزش بلکه در تحصیل دانش‌آموزان نیز موثرند.

لنگری در پایان اضافه کرد: اگر معلمان و والدین دانش‌آموزان از مشکلات ساختار قامتی فرزندان خود آگاه شوند قطعاً با اجرای چند حرکت و تمرین همراه این کانون‌ها خواهند شد لذا بدون کمک والدین و معلمان تخصصی کاری از پیش نخواهیم برد.

انتهای پیام/

R7719/P41362/S6,55/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۶۳۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبستان ۶ کلاسه خیرساز مرحوم محب‌الله شاویسی در سنندج افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کردستان صبح دوشنبه در آئین، افتتاح دبستان ۶ کلاسه خیرساز مرحوم محب‌الله شاویسی در شهرک بهاران این شهر افتتاح ضمن تبریک هفته بزرگ‌داشت مقام معلم، اظهار کرد: ارج نهادن به مقام معلم وظیفه همیشگی ماست چرا که پیشرفت و اعتلای جامعه در سایه‌سار آموزش محبت‌آمیز معلم محقق شده است.

ابراهیم مرادی خطاب به دانش آموزان با بیان اینکه مدرسه‌سازی دل بزرگ می‌خواهد و در عین حال نیازمند صبر است، توصیه کرد: دانش‌آموزان این کانون پیشرفت محله را به عنوان امانت حفظ کرده و در نگهداری مطلوب آن کوشا باشند.

وی در بخش دیگر سخنان خود به بیان اطلاعاتی در خصوص مدرسه مرحوم شاویسی پرداخت و گفت: این مدرسه با مساحت ۴۲۰ متر مربع و با اعتبار ۶ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.
مدیرکل نوسازی مدارس استان افزود: اعتبار ساخت این مدرسه از سوی خانواده مرحوم حبیب اله شاه ویسی و اعتبارات نوسازی مدارس استان تأمین شده است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج، نیز ضمن خیر مقدم خدمت مهمانان و مدعوین، درخصوص این رویداد مهم بیان کرد: کار خیّرین مدرسه ساز الگویی برای دانش آموزان و احداث این مدرسه توسط خانم کاکاخانی گواهی بر عمل خیرخواهانه و انسان دوستانه این بانوی نیک‌اندیش است.

محمدسعید کنعانی افزود: ساخت این آموزشگاه شرایطی را فراهم کرد است تا دانش آموزان در فاصله نزدیکی از محل زندگی خود به تحصیل بپردازند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به برکات حضور و فعالیت خیرین مدرسه ساز در استان، به کمبود فضاهای آموزشی در ناحیه پرداخت و اظهار داشت: افزایش جمعیت دانش آموزان و بافت قدیمی آموزشگاه‌های غیر قابل استفاده، نیاز به حمایت‌های اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس و مشارکت بیشتر خیرین را بیش از پیش کرده است.

گفتنی است؛ سرود دسته جمعی توسط دانش آموزان آموزشگاه و اجرای دکلمه از دیگر برنامه‌های مراسم افتتاح بود.

در پایان برنامه نیز از خانواده خیر مدرسه‌ساز تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 6097838

دیگر خبرها

  • ۲۰ چمن ورزشی ویژه دانش آموزان در زنجان افتتاح شد
  • افتتاح مدرسه ۱۴ کلاسه زنده یاد صدوقی در شهرستان پیشوا
  • خبر مهم دانشگاه فرهنگیان؛ این افراد بدون کنکور جذب می‌شوند
  • دبستان ۶ کلاسه خیرساز مرحوم محب‌الله شاویسی در سنندج افتتاح شد
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان زمینه‌ساز تقویت چرخه تولید و اقتصاد کشور است
  • جذب استعداد‌های برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان
  • استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور جذب دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • جذب استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان
  • معلمان بهترین الگو برای دانش آموزان خود باشند
  • درمان دردهای عضلانی و مفصلی با حرکات اصلاحی ورزشی +تصاویر