Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس فوتبال ایران معتقد است در سال‌های اخیر اقدامات خوبی در رده تیم‌های پایه انجام شده است.

مجید صالح در خصوص موفقیت تیم فوتبال نوجوانان ایران در جام جهانی و راهیابی این تیم به جمع 8 تیم برتر این مسابقات به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: جا دارد بابت موفقیت‌های تیم نوجوان تبریک بگویم و ابراز امیدواری کنم که این تیم به جمع 4 تیم برتر جهان راه پیدا کند, هرچند که تا الان نیز کار بزرگی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی آلمان را قاطعانه شکست می‌دهیم و آلمان در مرحله بعد یک تیم دیگر را حذف می‌کند, یعنی برای این تیم تلاش شده است.

وی ادامه داد: چند سالی است که در رده تیم‌های پایه اقدامات خوبی انجام شده و ما الان در مقطعی هستیم که راندمان‌ عملکردمان در این موضوع در بین کشور‌ها, حداقل در بین آسیایی‌ها بهترین است. البته کادر تیم نوجوانان چند سالی است که دارد کار می‌کند و این مجموعه ثابت کرده که می‌تواند خوب کار کند.

صالح در خصوص بازی فردای تیم نوجوانان ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی مقابل اسپانیا تصریح کرد: خوشبختانه نوجوانان ایران به روح بردن رسیده‌اند و با توجه به پیروزی مقابل آلمان (در جام جهانی) و فرانسه (در دیدار تدارکاتی) بچه‌ها از لحاظ روحی و روانی در شرایط بردن هستند و انشا‌الله این شرایط را در بازی مقابل اسپانیا نیز حفظ می‌کنند.

مربی پیکان درپاسخ به این سؤال که چه کاری باید انجام شود تا استعدادهای تیم نوجوانان رشد پیدا کنند و در سطح نخست فوتبال ملی حضور داشته باشند, خاطرنشان کرد: طبیعتاً همانطور که بازیکنان تیم جوانان وارد تیم امید می‌شوند, بازیکنان تیم نوجوانان هم باید در ادامه به تیم جوانان اضافه شوند و به نظر می‌رسد اگر باشگاه‌ها نیز در جذب و استفاده از بازیکنان رده‌های پایه فعال باشند, ما در آینده می‌توانیم تیم ملی قوی داشته باشیم. بازیکنان نوجوان و جوانان باید در دسته اول و لیگ برتر به میدان بروند.

انتهای پیام/

R7878/P1015135/S3,27/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۶۳۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگان پرسپولیس برابر آلومینیوم بزرگی نکردند/ خط دفاع هماهنگ نیست

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس روز جمعه ۷ اردیبشهت و در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی رو در روی تیم آلومینیوم قرار گرفت که این بازی در ضربات پنالتی به سود شاگردان سید مجتبی حسینی به پایان رسید تا «اوسمار» و شاگردانش خداحافظی زودهنگامی با مسابقات داشته باشند. در این بازی پرسپولیس دو بار از میزبان خود پیش افتاد اما با اشتباه مدافعان و خط دروازه سرخ‌ها پیروزی را با تساوی عوض کردند تا فرصت قهرمانی در جام حذفی را از دست دهند.

نبی الله باقری‌ها کارشناس فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با عملکرد بازیکنان پرسپولیس به خصوص در خط دفاع اظهار داشت: پرسپولیس زیبا بازی می‌کند و بازیکنان این تیم در جریان بازی و در عمق موقعیت‌های زیاد به دست می‌آورند اما در خط دفاع با مشکلاتی مواجه است. دیدارهای حذفی از آنجا که تک بازی است و هر تیم با انجام ۵، ۶ بازی می‌تواند قهرمان شود و سهمیه آسیایی بگیرید، تیم‌ها با نهایت توان خود وارد زمین می‌شوند.

بازیکنان باتجربه به کمک اوسمار نیامدند

او ادامه داد: بعد از اینکه پرسپولیس دو بار از حریف جلو افتاد، مدافعان و شخص «اوسمار ویه‌را» بازی را شُل گرفتند و تعویض‌هایی که این مربی انجام داد نتوانست جریان بازی را به سود پرسپولیس کند. من از بزرگان و بازیکنان با تجربه در تیم گلایه دارم، در دقایقی از بازی حتی اگر بهترین مربی هم باشی کاری از دستت ساخته نیست و در این مواقع بازیکنانی که سابقه حضور در میادین مختلف از جمله جام جهانی را دارند باید سایر نفرات را همدل کنند که متأسفانه چنین چیزی را ما در پرسپولیس مشاهده نکردیم.

خط دفاع هماهنگ نیست

مدافع اسبق پرسپولیس خاطر نشان کرد: خط دفاعی پرسپولیس برابر آلومینیوم هماهنگ نبود و همه نفرات در نتیجه به دست آمده مقصر هستند اما هواداران نباید نتایج و عملکرد هفته‌های گذشته را فراموش کنند؛ اکنون زمان همدلی در تیم است و باید برای برقراری آرامش در تیم همه بازیکنان دست به دست هم دهند تا حداقل پرسپولیس بتواند عنوان قهرمانی را در لیگ برتر به دست آورد. همانطور که گفتم بازیکنان پرسپولیس بسیار با کیفیت هستند و باید حمایت از آنها در شرایط حساس کنونی انجام شود.

پرسپولیس برابر سپاهان محکوم به برد است

باقری‌ها در خصوص دیدار هفته بیست و پنجم پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر گفت: حالا که جام حذفی برای پرسپولیس از دست رفته است، بازیکنان باید تمام توان خود را در لیگ برتر بگذارند. بازی با سپاهان به هیچ وجه برای هیچیک از دو تیم آسان نیست و در سال‌های اخیر هم مصاف آنها با جنجال رو به رو بوده است. انتظار داریم که بازیکنان پرسپولیس با حمایت هواداران خود بتوانند در این بازی ۳ امتیاز را کسب کنند و انشاالله صدرنشین شوند.

کد خبر 6090009

دیگر خبرها

  • علی دایی در خانه خبرنگار ورزشی و مادر ۸۹ساله‌اش!
  • بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است
  • لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است
  • گفتگوی وحید سلیمانی با استاد ناصر صالح بعد از برد تیم ملی فوتسال برابر قزاقستان
  • آلگری: اهداف یوونتوس مهم‌تر از آینده من است
  • بزرگان پرسپولیس برابر آلومینیوم بزرگی نکردند/ خط دفاع هماهنگ نیست
  • آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران
  • شنبه ۸ اردیبهشت؛ قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود
  • رنکینگ بهاره بدمینتون نونهالان و نوجوانان خراسان شمالی انجام شد