Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - مدیرعامل خبرگزای آرمن پرس ارمنستان گفت: شاهد یک تحول و جریان تاریخی میان دو خبرگزاری آرمن پرس و ایرنا هستیم. خبرگزاری جمهوری اسلامی در جایگاه پیشرو خود قرار دارد و به این حرکت ادامه می دهد.

به گزارش ایرنا، «آرام آنانیان » مدیرعامل خبرگزاری آرمن پرس ارمنستان به همراه «آرتاشس تومانیان» سفیر ارمنستان در تهران روز شنبه ضمن بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) با محمد خدادی مدیرعامل این خبرگزاری دیداروگفت و گو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در همین حال مدیر عامل خبرگزاری آرمن پرس در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا در مورد همکاری های دوجانبه و چشم انداز روابط این دو خبرگزاری گفت: تصور من این است که شاهد یک تحول و جریان تاریخی میان دو خبرگزاری هستیم. این دو خبرگزاری رسمی ارمنستان و ایران در حال طرح ریزی پلی محکم هستند. ما در نظر داریم دستورکار پرمحتوایی را مورد بررسی قرار دهیم. دستورکاری که در برگیرنده تمامی زمینه های خبری و رسانه ای است. زمینه هایی که در حال حاضر وجود دارند و زمینه هایی که درآینده ایجاد خواهند شد.ازجمله این زمینه ها می توان به تبادل اطلاعات، عکس، ویدئو و برگزاری کنفرانس های خبری- تصویری، امور مربوط به فناوری اطلاعات و در نهایت برنامه های مشترکی که دو خبرگزاری می توانند به انجام برسانند، اشاره کنم.
وی در مورد جایگاه فعلی ایرنا در عرصه خبری خاطرنشان کرد: ما با کمال رضایت و خوشحالی شاهد پیشرفت و توسعه ایرنا هستیم. این خبرگزاری هر روز در حال نشان دادن پیشرفت های خود است. در عرصه های مختلف در این رابطه صحبت کرده ام. مطمئنا روابط و همکاری آرمن پرس با ایرنا موجب پیشرفت هر دو طرف خواهد شد. عملکرد هر دو خبرگزاری آرمن پرس و ایرنا مطلوب بوده ودر حال حاضر نیازشان در دنیای خبررسانی احساس می شود.
'آرام آنانیان' ضمن با اهمیت خواندن فعالیت های خبری در شبکه های اجتماعی و نقش رسانه ها در این شبکه ها این رابطه گفت: 70درصد خبرهای دنیااز طریق رسانه های خبری تولید می شوند.شما وقتی اخبار را درشبکه های اجتماعی می بینید متوجه می شوید که منبع خبرهای واقعی رسانه های خبری معتبر ستند. شرایط این شبکه های مجازی به گونه است که خود افراد نیز قادر به تولید و ایجاد خبر هستند. برای رسانه های خبری این محرز شده که رسانه های مجازی قبل از اینکه خطری محسوب شوند، بیشتر استفاده دارند. در دوره فعلی ما رسانه ها باید به علاقه مخاطبین اهمیت دهند.
وی افزود: با رسانه های ایران آشنا هستم و می توانم در سطح بالا این رسانه ها را ارزیابی کنم. عملکرد ایرنا این خبرگزاری را با دیگر رسانه ها در ایران متمایز می کند. ایرنا از این لحاظ متمایز است که تمامی تولیداتش مختص خودش است و می توانیم بگوییم که خبرگزاری جمهوری اسلامی یک شیوه منحصر به فردی برای خودش دارد. ایرنا از سالهای دور نه تنها یک خبرگزاری بوده بلکه میزبان و خاستگاه یکسری از اساتید خبر بوده است. رسانه های ایران هر کدام جایگاه ویژگی خاص خود را دارند . ایرنا در جایگاه پیشرو خودش قرار دارد و به این حرکت ادامه می دهد.
اروپام**9234** خبرنگار: اطهر اینانلو- انتشار دهنده: محمد حسن دوستارگان

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۶۳۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است

به گزارش قدس آنلاین، نشست مشترک اعضای هیأت وزیران به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی با استانداران سراسر کشور در سالن پیامبر اعظم (ص) وزارت کشور دقایقی قبل آغاز شد.

آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور در نشست مشترک هیات دولت و استانداران با اشاره به دوازدهمین دوره انتخابات مجلس گفت: در دور اول انتخابات شاهد تحقق ۴ مولفه بودیم که رهبری انقلاب بر آن تاکید کردند یعنی امنیت سلامت رقابت و مشارکت در انتخابات.

وی افزود: در دور اول شاهد انتخاباتی بودیم که کاملاً رقابتی بود. دارای امنیت بود و در عین حال سالم و مشارکتی برگزار شد که جا دارد از همه دست‌اندرکاران مرحله اول انتخابات تشکر کنیم و ان شاءالله برای مرحله دوم نیز شاهد برگزاری انتخابات باشکوهی باشیم.

رییس جمهور با اشاره به اهمیت موضوع امنیت در کشور تاکید کرد: در خصوص مساله امنیت باید از همه حافظان امنیت کشور تشکر کنم و تاکید کنم که دشمن به دنبال آن است بر برخی امواج سوار شود و ناامنی‌هایی را در گوشه و کنار کشور ایجاد کند.

این اجلاس، اولین نشست مشترک هیأت دولت به ریاست رئیس جمهور با استانداران در سال جاری است. سال گذشته نیز دو بار این نشست برگزار شده بود.

این خبر در حال تکمیل است... .

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • شاهد تقابل جریان شرافت و شرارت در غرب هستیم
  • رئیس جمهور در جلسه هیات دولت: امروز در غرب شاهد تقابل جریان شرافت در مقابل شرارت هستیم
  • رئیسی: شاهد انتخابات با شکوه خواهیم بود
  • رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است
  • جهاد اسلامی: شاهد ساعات حساس و تعیین‌کننده در جریان مذاکرات با اشغالگران هستیم
  • ۱۲ کشته و زخمی به علت انفجار در ایالت بلوچستان پاکستان
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی
  • تغییر محسوس در وضع اقتصادی و بهبود معیشت مردم ایجاد شود
  • گام بعدی امباپه به سوی رئال: خرید خانه کاپیتان در مادرید
  • ایجاد تحول در آموزش و پرورش، پایه ایجاد تحول در کشور است/ نظرات مختلف کارشناسی باید منجر به گشایش شود