Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرم آباد- مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به جزئیات تصادف دانش آموزان در کوهدشت گفت: از اعزام یک نفر از دانش آموزان حادثه دیده به مرکز استان خبر داد.

خدانظر دریکوند در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه تصادف ظهر امروز دانش آموزان دختر کوهدشتی اظهار داشت: دقایقی پیش ضمن حضور در بیمارستان کوهدشت، از دانش آموزان بستری شده در این بیمارستان عیادت کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: مدیر مدرسه این دانش آموزان نیز در بیمارستان حضور دارند و از نزدیک روند درمان آنها را پیگیری می کنند.

حال عمومی دانش آموزان حادثه دیده رضایت بخش است

دریکوند با بیان اینکه خوشبختانه حال عمومی ۳ دانش آموز بستری در بیمارستان کوهدشت رضایت بخش است، تصریح کرد: یک نفر از دانش آموزان حادثه دیده در جریان این حادثه که مشکوک به پارگی پرده گوش است، به بیمارستان خرم آباد منتقل شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان ادامه داد: یکی از دانش آموزان به علت جراحت در ناحیه کمر، یکی دیگر از آنان به دلیل شکستگی پا و دیگری به علت خراشیده شدن پوست سر در بیمارستان کوهدشت بستری هستند.

دریکوند با اشاره به جزئیات حادثه امروز گفت: این دانش آموزان دختر مربوط به یکی از دبیرستان های شهر کوهدشت بوده اند که در مسیر مدرسه دچار حادثه شده اند.

دانش آموزان از خودروی شخصی استفاده کرده اند

وی با بیان اینکه روستای این دانش آموزان ۷ تا ۸ کیلومتر با شهر فاصله دارد، گفت: متاسفانه این دانش آموزان از وسیله خودروی پراید که مربوط به برادر یکی از دانش آموزان بوده استفاده کرده اند و این در حالیست که آموزش و پرورش برای دانش آموزان این مدرسه سرویس مدرسه درنظر گرفته بود.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان یادآور شد: تردد دانش آموزان با خودروی شخصی با رضایت اولیای آنها بوده است؛ همچنین مقصر این حادثه راننده خودروی مقابل بوده است.

دریکوند در ادامه با اشاره به هزینه های درمانی دانش آموزان حادثه دیده گفت: همه دانش آموزان لرستان بیمه دانش آموزی هستند و از این طریق هزینه های درمان آنان پرداخت خواهد شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۶۴۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شغلی که مسیرش با کوله‌بار عشق طی می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان، حامد مرادی، کارشناس ارشد برنامه ریزی درسی ۳ سال است آموزگار شده و به دلیل علاقه‌ فراوان، ریشه‌ روستایی، آشنایی کامل به منطقه و روستا‌های اسدآباد به خواست خود در مدرسه‌ ۶ پایه‌ سنایی روستای ده سفید معلم شده است.

هر روز در فصول مختلف سال و در شرایط مساعد و نامساعد جوی و جاده ۶۰ کیلومتر جاده را طی می‌کند و می‌گوید علاقه و عشقی که به بچه‌ها دارم نمی‌گذارد خستگی را حس کنم.

آقای مرادی با تلاش و کمک گرفتن از رئیس آموزش و پرورش اسدآباد و با استفاده از سیستم‌های شخصی مدرسه را هوشمند کرده و به دانش آموزان کار با کامپیوتر و چند نرم افزار جزیی مباحث درسی پایه‌ ششم را آموخته است.

دانش آموزان مدرسه‌ سنایی با دیدن فیلم‌های آموزشی، مسابقات درسی و املا در کامپیوتر درس‌ها را بهتر یاد می‌گیرند و دانش آموزان پایه‌های بالاتر هم مانند مدارس شهر‌های بزرگ مباحث درسی مرتبط با رایانه را به خوبی آموخته و به آینده‌ای روشن امیدوار شده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شغلی که مسیرش با کوله‌بار عشق طی می‌شود
  • طرح «هر مدرسه یک نهالستان» در دماوند اجرا شد
  • لباس فرم برای دانش آموزان اجباری نیست
  • «شهریه» مدارس غیردولتی تا ۳۱ اردیبهشت تعیین می شود/ معلمان مدارس غیر دولتی بیمه کامل می‌شوند
  • تعیین «شهریه» مدارس غیردولتی تا ۳۱ اردیبهشت / معلمان مدارس غیر دولتی بیمه کامل می‌شوند
  • آموزش درس زندگی به دانش آموزان در مدرسه‌ای در یزد
  • آموزش درس زندگی به دانش آموزان
  • حضور اساتید مدرسه علمیه منتظریه در جمع دانش آموزان گنبدکاووس + تصاویر
  • همکلاسی‌های سابق بعد از ۳۹ سال دوباره پشت نیمکت مدرسه نشستند
  • آغاز به کار طرح مدرسه هنر در کاشان