Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش > لیگ برتر - دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا میان پرسپولیس و الهلال عربستان در حالی با نتیجه ۲-۲ به پایان رسید که این دیدار آبستن اتفاقات زیادی بود.

روزنامه خبرورزشی نوشت: جدای از ناداوری، اعتراض پرسپولیسی‌ها و اخراج ایگور پانادیچ از زمین (بین دو نیمه) یکی از اتفاقات حاشیه‌ای لحظه تعویض محسن مسلمان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه ۶۵ برانکو تصمیم گرفت مهندس تیمش را تعویض و بشار رسن را جانشین او کند.

در این لحظه شماره ۷۷ که انتظار تعویض نداشت، با بی‌میلی کنار زمین رفت و خیلی سرد و یخ با برانکو و سایر نیمکت‌نشینان دست داد. تا بدین‌جای ماجرا به گوش و چشم رسانه‌ها و اغلب شما رسید اما آنچه دوربین‌ها شکار نکردند، در ادامه اتفاق افتاد. محسن مسلمان که از تعویض خود شاکی بود، با عصبانیت لگدی به بطری آب کنار زمین زد و سپس با ناراحتی روی نیمکت نشست. شماره ۷۷ انتظار داشت تا آخر این مسابقه حساس در زمین باشد و به تیم خودش برای شکست الهلال عربستان کمک کند. البته نظر برانکو چیز دیگری است. مرد کروات که فوتبال محسن مسلمان را به زعم اغلب کارشناسان احیا کرد، حالا به او به چشم اولین تعویض نگاه می‌کند!

اگر فصل گذشته سرمربی پرسپولیس، سروش رفیعی را در پست دلخواه محسن مسلمان و هافبک تهاجمی می‌گذاشت و شماره ۷۷ را به عنوان وینگر به بازی می‌گرفت، حالا به فکر دیگری افتاده است.

بشار رسن، هافبک تهاجمی، ‌تکنیکی و جوان عراقی آماده و سرحال است و برانکو به او به چشم اولین تعویض خود در نیمه دوم نگاه می‌کند و بشار عراقی حوالی دقیقه ۶۰ به جای محسن مسلمان به زمین می‌رود و همین مسئله ذهن شماره ۷۷ را به خود مشغول کرده است. مسلمان که روزی در مصاحبه اختصاصی با خبرورزشی گفته بود سرش را برای برانکو می‌دهد، حالا با چالش بزرگی مواجه شده است.

از سوی دیگر مهدی طارمی دوست صمیمی مسلمان محروم شده و نمی‌تواند کنارش بازی کند و همه این‌ها دست به دست هم داده تا مهندس خیلی اعصاب نداشته باشد.

البته کیفیت فنی مسلمان خیلی تغییر نکرده و او توانسته تاکنون ۵ پاس گل بدهد. شماره ۷۷ هنوز مهندس و بهترین بازیساز پرسپولیس است ولی برانکو جوانی آماده به نام بشار رسن را هم در اختیار دارد و می‌خواهد از این خرید خود هم استفاده کند.

43503

کلید واژه‌ها : خبر ورزشی - باشگاه پرسپولیس -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۶۵۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) مهارت یک مرد در صید مار کبرا با بطری ۲۰ میلیون بار دیده شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی مهارت شگفت‌انگیز یک مرد در صید مار کبرا با بطری

 

فرارو- کلیپ شگفت انگیزی در شبکه اجتماعی ایکس منتشر شده که در آن مردی در هند یک مار کبرا را با مهارت در بطری قرار داد.

به گزارش فرارو، ایندین تایمز نوشت: مهارت و اعتماد به نفس شگفت انگیز این مرد توجه عموم را برانگیخت و این ویدئو در عرض ۱۰ روز بیش از ۱۹.۸ میلیون بازدید داشت و کاربران ضمن تحسین به او لقب "اسطوره" دادند.

این روزنامه خاطرنشان کرد که این کار برای بسیاری دشوار است، اما مرد با سهولت و مهارت از عهده آن برآمد و مهارت خود را در برخورد با مار‌ها نشان داد و موفق شد مار کبرا را متقاعد کند که وارد بطری شود.

با وجود تلاش مار برای حمله به مرد، وی آرام و ثابت ماند. به تدریج سر مار را به سمت بطری و سپس دم آن هدایت کرد و درب آن را بست.

این تصاویر نگرانی برخی بینندگان را برانگیخت، زیرا بسیاری باور نمی‌کردند که این عملیات شگفت‌انگیز چقدر روان و آسان انجام شده است و این مرد را طوری توصیف کردند که گویی مخفیانه با مار کبرا برای انجام آنچه می‌خواهد ارتباط برقرار کرده است.

دیگر خبرها

  • بررسی آثار کلر ژوبرت نویسنده و تصویرگر مسلمان شده فرانسوی
  • تعویض‌های اوسمار اشتباه هم نبود!
  • تعویض‌های اوسمار پرسپولیس را زمین زد
  • تعویض‌های اوسمار پرسپولیس را زمین زد | تیمی با این عظمت نباید اینگونه غافلگیر شود
  • مهارت بی‌نظیر یک مرد در صید مار کبرا با بطری پر بازدید شد (فیلم)
  • دمنوش‌هایی برای آرامش اعصاب
  • دمنوش هایی برای آرامش اعصاب
  • تعویض ششم اوسمار کاملا بی نتیجه بود!
  • تعویض بازیساز پرسپولیس در ابتدای نیمه دوم
  • (ویدئو) مهارت یک مرد در صید مار کبرا با بطری ۲۰ میلیون بار دیده شد