Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر، این نشست منطقه ای با حضور حجت‌الاسلام علی دارابی، معاون امور مجلس و استان ها، علیرضا هوشیار معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی و مدیران کل تبلیغات اسلامی استان های اصفهان، فارس، قم، مرکزی و یزد در دفتر مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار ‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشست با محوریت راهکارها و پیشنهادات فرهنگی، کاهش آسیب های اجتماعی، فعالیت های قرآنی، بحث و بررسی پیشنهادات و انتقادات پیرامون نشست آموزشی روسای ادارات تبلیغات اسلامی برگزار شده در قم و همچنین پیگیری مصوبات جلسه قبل برگزار شد.

حجت الاسلام دارابی در این نشست آشناسازی روسای ادارات با مجموع اقدامات انجام گرفته در ستاد مرکزی و مجامع وابسته به سازمان از زبان مقامات سازمان و همچنین دیده شدن فعالیت ها و عملکرد مدیران شهرستانی توسط سازمان را از محاسن برگزاری جلسات عنوان کرد.

در بخش دیگری از این نشست هوشیار معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی دریافت تجربیات مفید و اثربخش همکاران به صورت عملی و توضیح سند چشم انداز و اهداف آن را از فواید این نشست ها دانست.

حجت‌الاسلام عباس اسکندری دبیر کارگروه منطقه ای مرکز سازمان تبلیغات اسلامی به ارائه گزارشی از روند برگزاری کارگاه اموزشی روسای ادارات شهرستان ها پرداخت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در ابتدای این نشست به بیان گزارش جامعی از وضعیت فرهنگی و اجتماعی استان پرداخت.

حجت الاسلام سروستانی در سخنان خود با بیان این که  مردم بوشهر افرادی ولایی و وفادار به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) هستند، افزود: ظرفیت هایی از قبیل نیرگاه اتمی، منابع نفت و گاز و مناطق صنعتی نظیر عسلویه باعث مهاجر پذیر شدن استان شده و اجتماعاتی با فرهنگ های مختلف را پدید اورده که این مسئله در مواردی باعث بروز آسیب های اجتماعی می شود و توجه ویژه به استان بوشهر را می طلبد.

در بخش دیگری از این نشست مدیران شرکت کننده به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.

true برچسب ها : اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر سازمان تبلیغات اسلامی عباس اسکندری عبدالرضا سروستانی علی دارابی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۶۶۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان

 


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در مراسم معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان افزود: از این پس برادران اهل سنت ما در مرکز اسلامی استان، شاهد شتاب و هماهنگی بیشتری در امور فرهنگی، مدرسه علوم دینی و مساجد خواهند بود.
مدیر مرکز اسلامی هرمزگان گفت: زندگی برادرانه، در کنار وحدت و همدلی شیعه و اهل سنت استان، در کشور مثال زدنی است.
آصف باصره افزود: حرکت در مسیر رشد این وحدت، نیازمند همدلی همه جانبه است.
دبیر شورای برنامه ریزی علوم دینی اهل سنت هم گفت: جمهوری اسلامی زمینه ساز رشد و ارتقاء علمی و معنوی برادران اهل سنت است.

بیشتربخوانید:برگزاری محفل انس با قرآن در شهرداری بندرعباس
حجت الاسلام کاظم لطفیان افزود: در کشور ما اعتماد به توانایی و ایده‌های برادران اهل سنت جزء اولویت‌ها است.
در پایان این مراسم حجت الاسلام آصف باصره به عنوان مدیر مرکز اسلامی معرفی و از زحمات حجت الاسلام احمدرضا باوقار قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • آموزش‌های مهارتی کلید توسعه اشتغال پایدار در جامعه است
  • آئین تکریم آیت الله موسوی جزایری برگزار می‌شود
  • نشست هم‌اندیشی امیرعبداللهیان و مدیران رسانه‌ای برگزار شد
  • مهرواره هوای نو؛ آماده‌سازی هیئات برای چهل‌واره دوم انقلاب
  • تودیع و معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک