Web Analytics Made Easy - Statcounter

سینا راهنما گفت: پیمانکار قبلی مشکلاتی را ایجاد کرده بود و پروژه را تحویل نمیداد که در نهایت با شکایت دانشگاه پروژه پس گرفته شد و به پیمانکار جدید تحویل داده شد. سینا راهنما دبیر شورای صنفی دانشگاه بجنورد در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو با بیان اینکه 95درصد از مراحل ساخت دانشکده پتروشیمی تکمیل شده است افزود: اما این دانشکده همچنان مشکلات تاسیساتی دارد و مشکل انشعاب آب و سیستم گرمایشی را می‌توان از مشکلات این دانشکده تازه تاسیس برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 راهنما ادامه داد: پیمانکار قبلی مشکلاتی را ایجاد کرده بود و پروژه را تحویل نمیداد و حتی اجازه ورود بر سرپروژه را نمیداد که در نهایت با شکایت دانشگاه پروژه پس گرفته شد و به پیمانکار جدید تحویل داده شد. دبیر شورای صنفی دانشگاه بجنورد با اشاره به اینکه پیمانکار جدید نیز برای رفع نواقص وعده های امروز و فردا می‌داد گفت: با وجود سردی هوا شرایط خوبی برای برگزاری کلاس فراهم نبود که دانشجویان تصمیم گرفتند کلاس‌ها را رها کنند تا مشکلات برطرف شود. وی با بیان اینکه دانشجویان تا زمان رفع ایرادات تاسیساتی بر سرکلاس‌ها حاضر نخواهند شد افزود: با وجود گازکشی برای این دانشکده اما موتورخانه به دلیل ایرادات برقی قابل راه‌اندازی نیست و به این دلیل نمی‌توان دستگاه‌های موتورخانه را فعال کرد. راهنما تصریح کرد: به دلیل استفاده پیمانکار قبلی از سیم‌های برق ضعیف و خیانتی که در حق دانشگاه و دانشجویان مرتکب شده اظهار کرد: با این سیم کشی احتمال آتش سوزی وجود دارد و حتی سیستم لوله‌کشی دارای ایرادات زیادی بود که پیمانکار جدید لوله‌کوشی را مجدد انجام داد. دبیر شورای صنفی دانشگاه بجنورد با بیان اینکه برای راه‌اندازی برق و موتورخانه دانشکده پتروشیمی نیاز به بردهای برقی است افزود: 2عدد از این بردها از مشهد رسیده که پیمانکار 48ساعت برای نصب آن فرصت خواسته و از یکی دو روز آینده سیستم برقی و سیستم گرمایشی دانشکده پتروشیمی به راه خواهد افتاد. وی ادامه داد: امروز آب این دانشکده وصل شد اما به دلیل عدم راه اندازی موتورخانه آب گرم وجود نداشت که با فعال سازی 2عدد از دیگ‌های موتورخانه در روزهای آینده آب گرم نیز راه‌اندازی شد. راهنما در پایان گفت: دانشجویان فردا برای بازدید از روند کارهای تاسیساتی به دانشکده مراجعه خواهند کرد که در صورت مساعد بودن شرایط دانشکده برسرکلاس‌ها حاضر خواند شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۶۶۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ - دانشگاه بجنورد ( عکس)

به گزارش صدای ایران از جمهوری اسلامی،در نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۷۲۹ هزار و ۶۵۶ نفر یعنی ۶۳ درصد زن و ۴۲۲ هزار و ۸۶۲ نفر یعنی ۳۷ درصد مرد هستند. همچنین امسال آزمون دانشجومعلم همزمان با نوبت اول کنکور برگزار می‌شود که در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجومعلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت نام کرده‌اند و از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند.

دیگر خبرها

  • دانشجویان دانشگاه نیویورک: ورق علیه صهیونیست‌ها برگشته است
  • راه‌اندازی سه نیروگاه برق با ظرفیت ۵۸ مگاوات در صنایع بزرگ کرمانشاه
  • (عکس) دانشگاه شیراز در سال‌های قبل از انقلاب
  • پیش راه‌اندازی واحد اوره پتروشیمی هنگام در عسلویه
  • نخستین مرکز جامع سرطان در گیلان راه اندازی می‌شود
  • پروژه شهرک بازیافت در مرحله واگذاری به پیمانکار قرار دارد
  • حل مشکل تردد دانشجویان بزرگترین دانشگاه اهواز با ساخت پل عابر پیاده
  • نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ - دانشگاه بجنورد ( عکس)
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • جنبش دانشجویی ضدصهیونیستی به فرانسه رسید