Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@19:03:10 GMT

743 طرح نیمه تمام ورزشی امسال تکمیل می شود

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۶۶۵۴۶

743 طرح نیمه تمام ورزشی امسال تکمیل می شود

گناوه- ایرنا- مشاور وزیر و مدیرکل دفتر نظارت فنی و اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان گفت: از حدود چهار هزار طرح نیمه تمام ورزشی در کشور امسال 743 طرح با تامین اعتبار لازم تکمیل و به بهره برداری می رسد.

محمد غراوی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا در گناوه افزود: اولویت نخست وزارت ورزش و جوانان در تکمیل طرح های نیمه تمام، طرح های دارای پیشرفت فیزیکی بالای 70 درصد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: وزارت ورزش و جوانان سال آینده تکمیل طرحهای با پیشرفت 50 درصد به بالا را در اولویت خود قرار می دهد.
وی تصریح کرد: براساس هدف گذاری و سیاست وزارت ورزش وجوانان پرونده طرحهای نیمه تمام این وزارت خانه باید در چهار سال آینده بسته شود.
به گفته غراوی اجرای این سیاست در گرو ادامه حمایت نمایندگان مجلس در تزریق ردیف خاص بودجه ای 27 صدم درصد از 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده است که برای این وزارتخانه در سال گذشته اختصاص داده شده است.
مشاور وزیر ورزش و جوانان گفت: امسال از ردیف های ملی و متمرکز این وزارتخانه برای استان بوشهر 108میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرحهای نیمه تمام ورزشی استان پیش بینی شده است.
وی گفت: با توجه به بازدیدهای انجام شده از چند طرح نیمه تمام ورزشی در استان بوشهر، این طرحها با کیفیت بسیار خوبی در حال انجام هستند و تلاش می شود هرچه زودتر به بهره برداری برسند.
مشاور وزیر ورزش و جوانان در سفر خود به شهرستان گناوه به همراه نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی از طرح های نیمه تمام استادیوم شماره 2، خوابگاه ورزشکاران و استخر این شهر و پیست اسب سواری بازدید کردند.
آغاز عملیات اجرایی 2 سالن ورزشی ویژه بانوان در شهرستان های گناوه و دیلم از دیگر برنامه های سفر مشاور وزیر ورزش و جوانان به این مناطق است.
شهرستان گناوه با 103 هزار نفر جمعیت در شمال مرکز استان بوشهر قرار دارد.
6047/6164/1772 **خبرنگار: نعمت الله بهروزی **انتشار: مجید ملازاده

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۶۶۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامل کردن یک راه نیمه تمام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، ۲۱ اردیبهشت، با برگزار شدن مرحله دوم انتخابات، تکلیف ۴۵ کرسی باقی مانده مجلس شورای اسلامی روشن می‌شود.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است
  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • تدوین 4 آیین‌نامه جدید برای ارتقای فرهنگ هواداری در دستور کار وزارت ورزش
  • کامل کردن یک راه نیمه تمام
  • اسبقیان: چهار آئین نامه برای ارتقا فرهنگ هواداری تدوین می‌شود
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول تکمیل ورزشگاه تختی قم
  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی
  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می شود