Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: پویش‌ها و کمپین‌های دانش‌آموزی برای آگاه‌سازی دانش‌آموزان از فعالیت‌های جنگ نرم در استان اردبیل راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سردار فرهنگ مستعدحصاری عصر امروز در جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اردبیل اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته و به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج دانش‌آموزی پویش‌ها و کمپین‌های دانش‌آموزی برای آگاه‌سازی دانش‌آموزان از فعالیت‌های جنگ نرم راه‌اندازی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از مهم‌ترین اهدافی که در حال حاضر در دستور کار قرار دارد این است که بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه انقلابی را به طور همه‌جانبه در بین نسل امروزی ترویج دهیم و به تمامی اهداف خود در راستای دستیابی به ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی دست یابیم.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: دشمنان و استکبار جهانی همیشه درصدد هستند با ترفندها و توطئه‌های مختلف اعتقادات دینی و مذهبی مردم کشورمان را زیر پا له کنند و به همین دلیل باید آموزش‌های لازم به دانش‌آموزان در این راستا ارائه شود که هفته بسیج دانش‌آموزی بهترین فرصت برای تحقق اهداف مورد نظر است.

مستعدحصاری بیان کرد: نیاز است که برای تحقق اهداف مورد نظر برنامه‌های اجرا شده منسجم و تؤام با برنامه‌های مفرح آموزشی، تربیتی، فرهنگی و انقلابی باشد که در این زمینه انتظار داریم مسئولان و متولیان اجرایی همکاری و مشارکت‌های همه‌جانبه‌ای با ما داشته باشند.

وی تصریح کرد: با توجه به این که قشر جوان جامعه بیشتر درگیر فضاها و شبکه‌های مجازی است که به همین منظور نیاز است هر قدمی که برمی‌دارد با اطلاع و آگاهی‌های کامل و لازم باشد تا با هیچ مشکلی در این زمینه روبه‌رو نشویم و بتوانیم تهدیدات دشمن را با افزایش آگاهی و بصیرت دانش‌آموزان خنثی کنیم.

انتهای پیام/

R41374/P41362/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۶۷۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ششمین جشنواره پروژه‌های دانش‌آموزی فرهیختگان جوان آغاز به کار کرد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، ششمین جشنواره پروژه‌های دانش‌آموزی فرهیختگان جوان با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و با رقابت ۲ هزار و 5۰۰ دانش‌آموز در قالب 800 تیم آغاز شد.

دکتر طهرانچی پس از افتتاح این جشنواره از بخشهای مختلف آن بازدید و با شرکت کنندگان دیدار و گفت‌وگو کرد.

ششمین جشنواره پروژه‌های دانش‌آموزی فرهیختگان جوان با حضور 2500 دانش آموز در قالب 800 تیم از 26 استان از امروز 19 اردیبهشت ماه آغاز و تا 21 اردیبهشت ماه در واحد علوم و تحقیقات کتابخانه مرحوم دکتر حبیبی ادامه دارد.

این جشنواره در راستای ایجاد شور و نشاط علمی در میان دانش‌آموزان و استعدادیابی و ظهور خلاقیت دانش آموزان با هدف گسترش فرهنگ و تحقیق و پژوهش و رشد مهارت‌های علمی، فناورانه و مهارتی دانش‌آموزان ایران اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229925 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • ششمین جشنواره پروژه‌های دانش‌آموزی فرهیختگان جوان آغاز به کار کرد
  • تحلیلی راهبردی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزی
  • تحلیلی راهبردی جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزی
  • اجرای طرح آگاه سازی دختران در آباده
  • ۲۳ ایده به مرحله نهایی جشنواره «ایده‌شو» دانش‌آموزی راه یافت
  • باشگاه خبرنگاران پلیس در اردبیل راه اندازی شد
  • دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد
  • برپایی نمایشگاه مشاغل دانش‌آموزی زارچ 
  • طرح «ماهر» در مدارس فارس آغاز شد
  • ۱۶۵ دانش آموزخبرنگار در اردبیل دوره های آموزشی را سپری می کنند