Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز از گرگان، حجت‌الاسلام علی اصغر فضیلت امشب در حاشیه برپایی پنجمین روز از نمایشگاه سراسری کتاب استان گلستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور مردم براساس شاخص‌هایی که داریم و آنچه که در راهروهای نمایشگاه به آن شهادت می‌دهند، نسبت به سال گذشته شاهد رویش و خیزش قابل توجهی در تعداد بازدیدکنندگان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به دلایل افزایش استقبال شهروندان از این رخداد بزرگ فرهنگی افزود: زمان برگزاری نمایشگاه و مصادف شدن آن با ابتدای مهرماه یکی از دلایل مهم در افزایش تعداد بازدیدکنندگان بوده است. هنوز بخشی از نیازهای خانواده‌ها تأمین نشده و نمایشگاه فرصتی برای برطرف کردن نیازها در حوزه کتاب است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان گلستان ادامه داد: اگر زمان برگزاری نمایشگاه به میل و خواسته استان بود، به طور قطع همه ساله همین زمان را پیشنهاد می‌دادیم اما به علت اینکه در ۶ ماهه دوم سال باید در همه استان‌ها نمایشگاه برگزار شود، این زمان بین استان‌ها می‌چرخد.

‌فضیلت اظهار داشت: در سال‌های گذشته مدیریت نمایشگاه با وجود اینکه اجاره محل داده می‌شد اما بازهم از بازدیدکنندگان ورودی پارکینگ گرفته می‌شد. شاید هزینه آن چندان برای شهروندان دارای اهمیت نبود اما معطلی و ترافیکی که ایجاد می‌کرد، سبب نارضایتی شهروندان بود زیرا وقت زیادی از آنان تلف می‌شد.

وی گفت: شرایط آب و هوایی مطلوب و بهاری در پاییز استان نیز برای حضور بیشتر شهروندان در نمایشگاه مزید بر علت بوده و از همه مهم‌تر هم شاید تخفیف ۳۰ درصدی خرید کتاب از نمایشگاه سبب ترغیب مردم شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان گلستان با اشاره به فروش بن کتاب هم افزود: تا ساعت ۱۲ امروز بیش از ۴۵۰ میلیون تومان بن کتاب به فروش رسیده است، هرچند اگر میزان بن را به همین نسبت افزایش دهیم بازهم مردم از آن استقبال می‌کنند اما در این صورت مجبوریم از اعتبار دیگر برنامه‌ها کم کنیم.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۶۹۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهرداد صدقی با یک آبنبات جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید

مهرداد صدقی نویسنده مجموعه کتاب های «آبنبات» در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از انتشار کتاب «آبنبات لیمویی» تا پیش از سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد و گفت: نسخه نهایی «آبنبات لیمویی» را اسفندماه سال گذشته به انتشارات سوره‌مهر تحویل دادم و در فرآیند انتشار قرار گرفته است.

وی افزود: در«آبنبات لیمویی» خوانندگان همچنان ماجراهای محسن را دنبال می‌کنند. محسن حالا تحصیلاتش را در دانشگاه گرگان به پایان رسانده و می‌خواهد ازدواج کند.

صدقی با اشاره به اینکه «آبنبات لیمویی» آخرین جلد از سری مجموعه آبنبات‌ها خواهد بود، گفت: با توجه به اینکه داستان «آبنبات لیمویی» در روزگار کنونی می‌گذرد، فعلا قصد ندارم این مجموعه را ادامه دهم و می‌خواهم داستان‌نویسی را با ژانرهای دیگر ادامه دهم.

پیش از این، سه رمان طنز «آبنبات هل‌دار»، «آبنبات دارچینی» و «آبنبات نارگیلی» از این نویسنده توسط انتشارات سوره مهر عرضه شده است.

کد خبر 6087373 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • پایان نوبت اول کنکور سراسری در گلستان
  • میزبانی نمایشگاه و جشنواره سلامت از شهروندان
  • تعطیلی یک کتابفروشی و آغاز غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • هنگام خرید از فروشندگان دور گرد مراقب کپی اطلاعات کارت بانکی خود باشید
  • نمایشگاه کتاب و ظرفیت «گردشگری ادبی»
  • نمایشگاه کتاب تهران «گردشگری ادبی» را ترویج می‌کند/ تهران می‌تواند «شهر خلاق ادبی» شود
  • افزایش تعداد بازداشت‌شدگان مدعی فروش سئوالات کنکور سراسری
  • آماده‌باش کامل شهرداری کرمان در شرایط جوی ناپایدار
  • مهرداد صدقی با یک آبنبات جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • زمان ثبت سفارش کتاب‌های درسی ۱۴۰۳ + لینک ثبت نام