Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@03:50:14 GMT

دستگیری و توقیف سه اکیپ شکارچی در ثلاث باباجانی

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۶۹۱۲۵

دستگیری و توقیف سه اکیپ شکارچی در ثلاث باباجانی

مأمورین اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ثلاث باباجانی با تلاش شبانه روزی و گشت و کنترل های مستمر در مناطق حوزه استحفاظی موفق به توقیف سه اکیپ شکارچی در منطقه سرخده شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شاخ شمیران، سرپرست اداره محیط زیست ثلاث باباجانی از دستگیری تعدادی از شکارچیان متخلف در شهرستان ثلاث باباجانی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جهانگیر امیری  گفت: تعداد 3 نفر شکارچی متخلف دستگیر و تعدادی کبک وحشی به همراه آلات و ادوات زنده گیری از آنها کشف و ضبط گردید.

 

امیری افزود : در این خصوص 3 فقره پرونده تخلف زیست محیطی تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع گردید.

 

وی خاطرنشان ساخت : پرندگان صید شده پس از خاتمه رسیدگی قضایی پرونده ها در زیستگاه های مناسب رهاسازی و به دامن طبیعت باز گردانیده شدند.

 

سرپرست اداره محیط زیست ثلاث باباجانی از عموم مردم و دوستداران طبیعت شهرستان درخواست کرد با توجه به افزایش تخلفات زیست محیطی در فصل پاییز خصوصاً موضوع صید غیرمجاز گونه کبک ، جهت حمایت و حفاظت از این زیست مندان به محض مشاهده هر گونه تخلف زیست محیطی مراتب را از طریق شماره تماس 08346724955 به این اداره گزارش نمایند.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۶۹۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخاله‌های ساختمانی مهمترین عامل آسیب زا به طبیعت مهریز


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، روح الله زارع خورمیزی به مناسبت هفته زمین پاک گفت: وجود ۱۱۴ هکتار نخاله‌های ساختمانی و ضایعات مختلف واحد‌های صنعتی در کنار انواع پسماندها، وضعیت بسیار نامناسبی و غیر بهداشتی را در شهرستان ایجاد کرده است.


وی فرهنگ سازی و همراهی ادارات را از مهمترین ماموریت‌های این اداره حفظ محیط و زمین پاک عنوان کرد.


رییس اداره حفاظت محیط زیست مهریز ادامه داد: به رغم اینکه طرح مدیریت پسماند در شهرستان مصوب شده ولی هنوز در عمل شاهد اجرای آن نیستیم و این یکی از مشکلات اصلی است.


زارع گفت: حمل و دفن زباله در گودی که به همین منظور در شهرستان وجود دارد اصلا به هیچ وجه مناسب و پذیرفته نیست.


وی تصریح کرد: مدیریت نخاله و پسماند یکی از مطالبات مردم برای حفظ محیط سالم زندگی است که امیدواریم در شهرستان اجرایی شود.

دیگر خبرها

  • لزوم نهادینه کردن علم محیط زیست در کنار سایر علوم برای دانش‌آموزان
  • مراجع قضایی شهرستان ری رویکرد زیست محیطی دارند+فیلم
  • آشنایی دانش آموزان مهابادی با آموزه های زیست محیطی
  • نخاله‌های ساختمانی مهمترین عامل آسیب زا به طبیعت مهریز
  • پاکسازی طبیعت نقده به مناسبت هفته زمین پاک
  • برگزاری کلاسهای آموزش محیط زیست در ارومیه
  • کشف ۱۳۰۰ کیلوگرم مرغ زنده قاچاق در ثلاث باباجانی
  • توزیع ۳ هزار کیسه پارچه‌ای در نانوایی‌های شهرستان بروجرد
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر