Web Analytics Made Easy - Statcounter

زاهد نصیری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از این تعداد، پنج طرح به صورت کامل اجرا و به بهره برداری رسید و پنج طرح دیگر نیز هر کدام 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و در آینده ای نزدیک به بهره برداری می رسند.
وی افزود: اعتبار تخصیص یافته برای اجرای این طرح ها از محل اعتبارات داخلی، عوارض برق و کاهش تلفات در برق برای توسعه و اصلاح شبکه برق این شهرستان هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نصیری تاکید کرد: احداث 160 متر شبکه فشار ضعیف هوایی برای متقاضیان متفرقه مناطق شهری و احداث چهار هزار و 911 متر شبکه فشار ضعیف هوایی برای متقاضیان متفرقه روستایی در روستاهای نگل، حسین آباد، زوم، اسپریز، دزلی و دره کی از مهمترین طرح های اجرا شده در حوزه برق این شهرستان است.
وی یادآور شد: اصلاح چهار هزار و 900 متر شبکه فشار متوسط هوایی در روستای دره کی بخش مرکزی، تبدیل چهار هزار و 600 فقره اشتراک خانگی روستایی باز فروش به تکخوانی در روستاهای ژیوار، پایگلان و دگاگا و اصلاح 810 متر شبکه فشار ضعیف هوایی در روستای دره کی از دیگر طرح های انجام شده در نیمه نخست امسال بوده است.
نصیری اضافه کرد: کلنگ زنی اصلاح 621 متر شبکه فشار متوسط هوایی در روستای قلعه گاه با اعتبار 144 میلیون ریال با هدف رفع حریم، کلنگ زنی اصلاح 9 هزار متر شبکه و پُست روستای بهرام آباد بخش مرکزی و کلنگ زنی اصلاح چهار هزار و 800 متر شبکه و پست روستای دیوزناو از مهمترین طرح هایی است که عملیات اجرایی آنها شروع شده است.
وی ادامه داد: احداث چهار هزار و 740 متر شبکه فشار ضعیف هوایی متقاضیان متفرقه روستایی در روستاهای حسین آباد، بهرام آباد، دره کی، ترخان آباد، نسل، رزاب، گلانه، زوم و دزوند بخش مرکزی و کماله، رودبر، نوین بخش هورامان و روستای برقرو بخش کلاترزان، تعمیرات و مقاوم سازی چهار هزار و 460 متر شبکه فشار متوسط هوایی در روستاهای آریان، سرومال، تفلی ( بخش مرکزی) و تعویض فیدرهای اورامان و پایگلان از جمله طرح هایی هستند که 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.
به گزارش ایرنا، برق روستاهای برقرو و نگل از توابع بخش کلاترزان شهرستان سنندج توسط شرکت توزیع برق شهرستان سروآباد تامین می شود.
شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و هورامان و جمعیت 52 هزار نفری در فاصله 90 کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع است و 24 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.
خبرنگار: فرزاد آداک ** انتشار: مجید سلیمانی
7354/9102

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۷۲۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی زیست محیطی حاشیه رودخانه کرج

حمیدرضا نامداری در حاشیه بازدید از پروژه انتقال فاضلاب خط چهار حصار کرج افزود: با توجه به اهمیت زیست محیطی بستر و حریم رودخانه کرج تا خرداد ماه سال جاری شبکه جمع آوری فاضلاب خط چهار حصار کرج تکمیل می شود.

وی بیان کرد: به منظور رفع مشکلات زیست محیطی و دفع بهداشتی فاضلاب، این پروژه به طول حدودسه هزارو ۵۰۰ متر در دست اجرا قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آبفا البرز در ادامه تاکید کرد: با تکمیل این شبکه جمع آوری فاضلاب ، ۶۰۰ انشعاب فاضلاب به ساختمان های منطقه حصار کرج با جمعیتی حدودهفت هزارو۵۰۰ نفر واگذار می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار
  • تأمین آب آشامیدنی کهن دژ در بخش ناغان شهرستان کیار
  • اجرای طرح هادی و پروژه‌های عمرانی در روستا‌های سروآباد
  • بهره مندی ۶۸ روستای قزوین از نعمت گاز طبیعی
  • سرنگونی یک فروند هواگرد بر فراز استان صعده یمن
  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود
  • ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند
  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • ایمن سازی زیست محیطی حاشیه رودخانه کرج
  • انتقاد از رایگان نشدن هزینه سمپاد دهک اول تا چهارم