Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@02:50:54 GMT

امامی: نیازی به داور خارجی برای فینال لیگ کشتی نبود

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۷۲۵۹۲

امامی: نیازی به داور خارجی برای فینال لیگ کشتی نبود

رئیس کمیته داوران فدراسیون کشتی گفت: ما برای قضاوت دیدارهای نهایی لیگ از بهترین و توانمندترین داوران خودمان استفاده خواهیم کرد.

محمدابراهیم امامی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اظهار امیدواری نسبت به چیدمان تیم داوری دیدارهای نهایی لیگ کشتی اظهار داشت: با توجه به حساسیت و اهمیت این مسابقات از داوران S۱ و درجه یک خودمان برای قضاوت استفاده خواهیم کرد تا مشکلی در قضاوت دیدارهای حساس و سرنوشت ساز بوجود نیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: نفراتی که ما برای قضاوت در مرحله نهایی انتخاب کردیم، همگی در یکی دو سال اخیر با قضاوت در مسابقات مهم بین المللی، توان فنی خود را نشان دادند و از لحاظ فنی بهترین عملکرد را داشتند. ما هم با توجه به همین موضوع سعی کردیم از توان آنها برای دیدارهای نهایی لیگ استفاده کنیم.

داور المپیکی کشتی ایران در پایان در پاسخ به این سئوال که آیا از داوران خارجی هم برای قضاوت در دیدارهای پایانی لیگ استفاده می شود یا خیر، گفت: توان و تجربه داوران ما تا حدی است که نیازی به استفاده از داوران خارجی نبود. ضمن اینکه داوران ما می توانند به راحتی دیدارهای انتخابی تیم ملی را هم با تمام حساسیت و سختی، قضاوت کنند. در نتیجه ما در روز پایانی لیگ هم از داوران کشورمان بهره خواهیم برد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله نهایی رقابت های لیگ کشتی باشگاه های کشور روز سه شنبه ۲ آبان ماه به میزبانی شهر کاشان برگزار می شود که اسامی داوران قضاوت کننده در این مسابقات به شرح زیر است:

سرپرست فنی و رئیس کمیته داوران: محمد ابراهیم امامی (تهران)

داوران درجه یک بین المللی:

اردوان صاحب (درجه یک S بین المللی – خوزستان)
محمد مصلایی پور (درجه یک S بین المللی- یزد)
سید محمد افتخاریان (البرز)
سید محمد عابد هاشمی نسب (تهران)
ناصر فروتن (تهران)
بهروز زاده هندیجانی (خوزستان)
اکبر نصیری (زنجان)
امیرحسین رهنما (سمنان)
کوروش تقی زاده (بوشهر)
ابراهیم کریمی (آذربایجان غربی)
جواد کریمی (تهران)
غلامرضا طاهرخانی (قزوین)
مزدک گیتی (همدان)

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۷۲۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری

 سید مصطفی موتورچی -دبیر پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد- در احکامی جداگانه خانم‌ها اعظم بروجردی، الهام چرخنده و وفا طرفه را به عنوان هیات داوران پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه های مسجد منصوب کرد.

در متن این احکام آمده است:« با سلام و تحیات الهی برگزاری پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد مرهون کوشش و جوشش تلاشگرانی است که از آغاز شکل‌گیری این رویداد، بر مدار آرمان‌های شهدا و امام راحل کوشیده‌اند. هنرمندان متعهد و جوان این عرصه چشم انتظار حضور معنوی و تأثیرگذار شما هستند که با اندیشه مبارک و تجربه گران‌سنگ خود ظرفیت‌های پیدا و پنهان هنر آنان را مورد مهر و ستایش قرار دهید. از این رو سرکار عالی را به عنوان عضو هیئت داوران «پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد» منصوب می‌نمایم.

امید است با همراهی شما بتوانیم گام موثری در برگزاری موفق این جشنواره برداریم.لازم به ذکر است پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار خواهد شد.»

دیگر خبرها

  • اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری
  • اعلام برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • ریسک ممنوع، افشاریان باتجربه‌هایش را به‌خط کرد
  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • حیدری داور دیدار سپاهان و پرسپولیس شد
  • داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر مشخص شد
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال
  • «حیدری»‌ها داوران دیدارهای حساس پرسپولیس و استقلال شدند!
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال