Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل کارخانه سیمان سیستان گفت: سالیانه یک میلیون و ۲۰۰ تن سیمان با احتساب سیمان های آمیخته در کارخانه سیمان سیستان تولید می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا احسانفر در گفت و گو با خبرنگار اوشیدا؛ اظهار کرد: شرکت صنایع سیمان زابل در سال ۱۳۸۹ با هدف صادرات نیمی از محصولات تولیدی خود، کارخانه سیمان را تاسیس کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: کارخانه سیمان سیستان دارای یک خط تولید با ظرفیت تولید سالانه یک میلیون تن کلینکر و یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن انواع سیمان های پرتلند و آمیخته است که در انواع بسته بندی پاکت پلی پروپیلنی ۵۰ کیلوگرمی، جامبو بگ یک و نیم تنی و اسلینگ بگ یک و نیم و یا دو تنی و همچنین به صورت فله در بونکر قابل عرضه می باشد.

وی ادامه داد: کارخانه سیمان سیستان ظرفیت تولید کلینکر سه هزار و ۴۰۰ تن در روز و یک میلیون و تن در سال را داراست.

احسانفر تصریح کرد: نوع بسته بندی در این کارخانه به صورت فله، پاکتی ۵۰ کیلوگرمی، جامبو بگ و اسلینگ بگ است.

وی بیان کرد: این کارخانه دارای معادن سنگ آهن، آلوویوم، شیل و ماسه سنگ که در فاصله کمتر از چهار کیلومتری کارخانه بوده وبه میزان ۴۰۰ میلیون تن ذخیره اولیه آن برآورد شده است همچنین شرکت مالک یک معدن پوزولان با ظرفیت بیش از ۱۰۰ میلیون تن می باشد که در مجاورت کوه های تفتان قرار دارد.

احسانفر خاطرنشان کرد: تجهیزات اصلی کارخانه شامل loesche، سیلوهای ذخیره سازی شرکت، سنگ شکن، کوره ساخت، آسیاب های مواد و سیمان، سیلوهای ذخیره سازی، بارگیرخانه و کایه تجهیزات برقی می باشد.

مدیرعامل کارخانه سیمان سیستان تاکید کرد: آزمایشگاه کنترل کیفی کارخانه سیمان دارای آزمایشگاه فیزیک و شیمی سیمان مجهز به کلیه تجهیزات اندازه گیری بوده که توان اندازه گیری کلیه پارامترهای شیمیایی و فیزیکی سیمان طبق استانداردهای ایران، اروپا و آمریکا را دارد.

انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۷۵۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند

جلسه رفع موانع تولید استان کرمان با حضورمعاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و تیم اقتصادی استان با موضوع رفع مشکلات کارخانه واگن‌سازی زرند در محل این کارخانه برگزار شد.
امیر حسن زاده در جمع کارکنان کارخانه گفت: مجموعه‌های تولیدی در استان کرمان برای ما مهم است، بنابراین کارگروه رفع موانع تولید را در کارخانه واگن‌سازی زرند برگزار کردیم تا فضا را به‌شکل میدانی ببینیم و به رفع مشکلات کمک کنیم.

وی افزود: هم‌اکنون فاصله ای که بین عملکرد و فعالیت واگن سازی زرند با دیگر صنایع استان داشتیم کمترشده و با استقرار تعدادی از مدیران واگن‌سازی در استان کرمان که در تهران فعال بودتد، شاهد نزدیک‌تر شدن این مجموعه به فعالیت صنعتی هستیم.

حسن زاده بیان کرد: وقتی تشکیلات یک مجموعه صنعتی مرتبط با کرمان در تهران باشد دیگر در کرمان استان دیده نمی‌شود، زیرا وقتی کاری در کف کارخانه است باید مدیران هم در استان باشند تا امورات پیشرفت داشته باشد. 

معاون استاندار کرمان اظهار کرد: نیاز به خرید واگن در استان وجود دارد اما هنوز فرهنگ خرید واگن از تولیدات داخلی استان جا نیفتاده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • (ویدیو) کارخانه مشهور چگونه صدها تن «ژامبون» تولید می‌کند؟
  • عشایر لرستان سالانه ۱۷ تن روغن حیوانی تولید می‌کنند
  • سومین کارخانه سیمان «ویدر»، نگرانی ادامه‌دار اهالی و پاسخ یک مسئول
  • سالانه ۳۰ هزار تن کشمش در خنداب تولید می شود
  • نخستین کارخانه مشترک میان مصر و آلستوم فرانسه
  • مازندران سالانه ۴۸۰ هزار تن گندم مصرف می کند
  • راه اندازی کارخانه تولید پهپاد در چین | تولید MQ-۹ آمریکایی ۳۰ برابر ارزانتر ! | تصاویر
  • راه حل مشکل لاستیک/واردات یا توجه به تولید؟
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند
  • دومین جشنواره سالانه تولید فیلم با هوش مصنوعی در آمریکا برگزار شد