Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار برنا، حبیب اله آصفی در جلسه شورای اداری شهرستان دزفول با ابیان اینکه ظرفیت ماهیان خاویاری این شهرستان بیشتر از شهرهای شمالی ایران است؛ اظهار کرد: میزان تولیدات خاویاری در شهرهای شمالی بین ۶ تا ۸ درصد میباشد درحالی‌که این میزان در دزفول بین ۱۲ تا ۱۴ درصد بوده که بسیار ارزشمند است.

وی افزود: صادرات خمیر مایه دزفول ،صادرات قارچ دزفول ، صادرات فولاد دزفول و همچنین ظرفیت‌های عظیم دزفول در حوزه گردشگری، تاریخی و مذهبی، این شهرستان را در بحث صادرات و حضور گردشگر و توریست  سرآمد کرده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار خوزستان گفت: ظرفیت سالانه تولید گل در دزفول بیش از 100 میلیون تن است. همچنین سالانه 2.5 میلیون تن محصولات صیفی و سبزیجات در شهرستان دزفول تولید می شود.

 

آصفی همچنین از آغاز عملیات اجرایی پروژه های عمرانی اسن شهرستان خبرداد و افزود:   با همت و تلاش استاندار خوزستان، همه دستگاه‌های اجرایی و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، روز گذشته عملیات اجرایی نیروگاه ۹۲۰ مگاواتی دزفول ، افتتاح چهار نیروگاه انرژی خورشیدی و یک دامداری دو هزار رأس گوسفندی آغاز شد.

فرماندار دزفول خبر داد : در مسیر توسعه و رشد شهرستان دزفول بزودی 4 پروژه عظیم اقتصادی شامل پالایشگاه بزرگ دزفول ، کارخانه قند، لوله‌سازی و نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی شهرستان دزفول وارد فاز عملیات اجرایی می شوند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۷۵۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محوطه سازی و سنگ فرش کوچه‌ها و معابر روستای مرزانک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، عملیات اجرایی محوطه سازی با سنگ فرش درکوچه‌ها و معابر مرکزی و اطراف مسجد و حسینیه در روستای مرزانک از توابع بخش خضرآباد شهرستان اشکذر انجام شد.   مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اشکذربا اعتباری معادل چهار صد و پنجاه میلیون تومان از محل اعتبارات تخصیصی از منابع استانی و ملی کوچه‌ها و معابر روستای مرزانک محوطه سازی و سنگ فرش شد.   اقبالی گفت: این عملیات اجرایی شامل تخریب آسفالت‌های فرسوده و خراب تسطیح؛ رگلاژ؛ شفته ریزی معابر و نیز نهایتا اجرای عملیات سنگفرش با سنگ لاشه می‌باشد.   روستای مرزانک در فاصله ده کیلومتری مرکز بخش خضرآباد واقع گردیده است.

دیگر خبرها

  • ثبت ۳ هزار و ۵۰۰ قهرمان پیشنهادی از سوی مخاطبان در کردستان
  • منطقه آزاد چابهار در مسیر ساخت نیروگاه خورشیدی
  • عملیات اورهال نیروگاه‌های خلیج فارس و طوس انجام شد/ تأمین پایدار ۱۴۰۰ مگاوات برق در آستانه فصل گرما
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • مشکلات پیش روی طرح راه آهن خراسان جنوبی روی میز بررسی
  • محوطه سازی و سنگ فرش کوچه‌ها و معابر روستای مرزانک
  • مزاحمت ناموسی موجب قتل در شهرستان مهاباد شد
  • افتتاح پروژه سد و نیروگاه اومااویا در کشور سریلانکا + فیلم
  • عملیات بازگشایی محور ماهور برنجی در دزفول انجام می‌شود
  • بررسی ۲۶۶ شکایت علیه مصوبات شورا‌های شهر از سراسر کشور در دیوان عدالت اداری