Web Analytics Made Easy - Statcounter

800 کاروان زائر پیاده از سراسر کشور برای سفر به مشهد الرضا در دهه آخر ماه صفر، در سامانه جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده رضوی نام نویسی کرده اند

  به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، مرکز خراسان رضوی، سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده رضوی گفت:زمان ثبت نام مدیران این کاروانها برای تشرف پیاده به مشهد از اول تا 20مهر تعیین شده بود که با مراجعه به نشانی اینترنتی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

Zaerin8.com

یا  www. Zaerin8.ir

 برای نام نویسی و یا تکمیل و ویرایش اطلاعات خود اقدام کرده اند.

 حسین رضایی افزود: برای کاروانهای ثبت نامی بر اساس برنامه سفر برای اقامت، اسکان و خدمات در طول مسیر و نیز مشهد برنامه ریزی می شود.

 او گفت: هم اکنون هم این سامانه برای ثبت نام فعال است و تا اربعین امکان ثبت نام رزرو برای کاروانهای پیاده سراسر کشور همچنان وجود دارد اماکاروانهایی که از این پس ثبت نام کنند در بخش رزرو قرار می گیرند.

سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده رضوی افزود: با توجه به ظرفیتی که افزایش می یابد به کاروانهای رزرو اعلام و خدمات لازم به آنان هم ارائه می شود.

رضایی گفت:20 درصد مدیران ثبت نامی در این دوره کسانی هستند که برای نخستین سال مسئولیت کاروان پیاده را عهده دار می شوند.

او افزود: یک شرکت بیمه گر همه زائران پیاده  را از مبدا سفر تا مشهد و بازگشت به شهر خود برای مدت 15 روز  در قالب" بیمه نامه مسئولیت مدنی" بیمه می کند.

سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده رضوی گفت: حداکثر تعهد شرکت بیمه برای هزینه های پزشکی هر زائر در هر حادثه 50  میلیون ریال، فوت و نقص عضو در ماههای عادی دو میلیارد و 100 میلیون ریال و در ماههای حرام دو میلیارد و 800میلیون ریال است.

رضایی افزود: هزینه بیمه هر زائر 10هزار ریال است که بر اساس توافق صورت گرفته با شرکت بیمه 20 درصد مبلغ  بر عهده جمعیت است   و هشت هزار ریال را مدیران کاروانها پرداخت می کنند.

در ایام پایانی ماه صفر پارسال   270  هزار زائر پیاده به مشهد مقدس  سفر کردند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۷۵۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۵۵ زائر اردبیلی راهی سرزمین وحی می‌شوند

ابراهیم احدی در همایش آموزشی – توجیهی حجاج استان اردبیل در مصلی اردبیل اظهار کرد: این حجاج در قالب ۷ کاروان روز‌های ۱۲ و ۱۳ خردادماه راهی سرزمین وحی خواهند شد که امسال عزیمت کاروان حجاج از فرودگاه اردبیل به صورت مستقیم به فرودگاه مدینه خواهد بود.

او خاطرنشان کرد: امروز در قالب همایش توجیهی – آموزشی سعی کردیم تا حجاج را بیشتر با مناسک و آداب حج آشنا کنیم که شامل انجام طواف، اقامه نماز در مکان‌های معنوی و همچنین انجام اعمال سعی بین صفا و مروه بود.

مدیرکل حج و زیارت استان اردبیل گفت: دوره‌های آموزشی متنوعی در شهرستان‌ها برگزار شده و ما به صورت تجمیعی و متمرکز امروز شاهد برگزاری این دوره معنوی بودیم.

احدی افزود: زمان بازگشت حجاج از طریق فرودگاه جده به اردبیل ۱۵ و ۱۶ تیرماه خواهد بود که امیدواریم با صحت و سلامتی حجاج ابراهیمی حج تمتع را به جای آورده و به اردبیل بازگردند.

او ادامه داد: تا اسفندماه مراحل پیش ثبت نام و ثبت نام قطعی حجاجی که سال‌های ۸۵ و ۸۶ ثبت نام کرده بودند انجام شد تا ما آمادگی خود را برای اعزام حجاج اعلام کنیم.

مدیرکل حج و زیارت استان اردبیل تصریح کرد: با حضور روحانیون ۷ کاروان اعزامی به حج از استان اردبیل تلاش مان بر این است تا هماهنگی بیشتر با زائران انجام شده و به دور از هرگونه کوتاهی و خطا بتوانیم حج باشکوهی را با همراهی حجاج به انجام برسانیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام ۳۵۰۰ زائر پیاده برای تشرف به مشهد در دهه کرامت
  • ۲۲ وسیله ضروری برای زائران حج تمتع
  • اعلام آمادگی ۳ هزار و ۵۰۰ زائر پیاده برای تشرف به مشهد در دهه کرامت
  • اعلام آمادگی ۳۵۰۰ زائر پیاده برای تشرف به مشهد در دهه کرامت
  • ۱۵۰۰ زائر عمره‌گزار وارد کشور شدند
  • ۱۵۰۰ زائر عمره‌گزار وارد کشور شدند           
  • کدکاپ ۸ رویدادی برای ترویج برنامه‌نویسی در سراسر ایران
  • زائران ایرانی آماده حج تمتع شدند + تصاویر
  • ۸۵۵ زائر اردبیلی راهی سرزمین وحی می‌شوند
  • کاهش قیمت و افزایش خدمات در حج ۱۴۰۳