Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - معاون توسعه ورزش قهرماني و حرفه اي وزارت ورزش و جوانان گفت: دخالت مستقيم در کار هيچ فدراسيوني نداريم و براي تدوين استراتژي هاي دراز مدت و رفع مشکلاتشان در کنار آنها هستيم.
به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا داورزني در گفت و گو با شبکه ورزش به مناسبت هفته تربيت بدني اظهار داشت: ورزش همگاني و قهرماني لازم و ملزوم يکديگرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داورزني در اين گفت و گوي تلويزيوني ورزش همگاني و قهرماني را مثل دو بال يک پرنده لازم و ملزوم يکديگر دانست و گفت: ورزش قهرماني و همگاني بايد به موازات توسعه داده شوند و اگر مسير را درست برويم از دل ورزش همگاني هم قهرمانان بزرگي بيرون مي آيند.
معاون توسعه ورزش قهرماني و حرفه اي وزارت ورزش و جوانان افزود: معيار ارزيابي ما از فدراسيون هاي ورزشي پيروزي و شکست در يک يا چند مسابقه نيست و ما فاکتورهاي مختلفي براي بررسي عملکرد فدراسيون ها داريم. دخالت مستقيم در کار هيچ فدراسيوني نداريم و براي تدوين استراتژي هاي دراز مدت و رفع مشکلاتشان در کنار آنها هستيم. براي برخورد با فدراسيون هاي ضعيف تر راهکارهاي تعاملي بسياري وجود دارد و آخرين راه اصلاحات است.
داورزني ادامه داد: در بازي هاي کشورهاي اسلامي باکو و داخل سالن ترکمنستان فراتر از پيش بيني ها مدال کسب کرديم هرچند بعضي از فدراسيون ها کمتر از تصور ما ظاهر شدند.
داورزني در خصوص سن مطلوب مديريت در فدراسيون ها گفت: 55 الي 60 سال براي روساي فدراسيون ها سني است که توانمندي و تجربه لازم را دارند اگرچه که براي ما معيار عملکرد است نه سن و سال. در کابينه اکنون وزيري داريم که زير 40 سال سن دارد و در حوزه مديريت شاخص هاي ديگري هم بجز سن مثل دانش و تجربه بين المللي مطرح است.
معاون توسعه ورزش قهرماني و حرفه اي وزارت ورزش و جوانان با اشاره بر به موقع برگزار شدن مجمع انتخابات کميته ملي المپيک گفت: برنامه هاي پيش رو بايد به موقع انجام شود تا در بازي هاي آسيايي 2018 و المپيک 2020 توکيو به ما آسيب نزند.
داورزني در خصوص سهم ورزش از 27 صدم درصد ماليات بر ارزش افزوده گفت:‌تکليف شده که اين بودجه بيشتر صرف جانبازان و معلولين، ورزش بانوان و امور استان ها شود تا به توسعه زيرساخت هاي استان ها کمک کند. اراده عمومي دولت و وزارت ورزش حمايت از همه رشته ها از جمله فوتبال است. فوتبال در تمام رده هاي سني موفق عمل کرده است و با اجراي برنامه ها به دنبال حضور قدرتمند در روسيه هستيم.
داورزني در خصوص انتخابات فدراسيون واليبال و رييس آينده آن گفت: برنامه واليبال تا 2020 به صورت دقيق بسته شده و ما در کنار رييس بعدي براي اجراي آن هستيم. با وجود مسئوليتي که در وزارت ورزش دارم به دليل سمتي که در فدراسيون جهاني و آسيايي دارم تا 2020 بايد کار خود را در واليبال دنبال کنم. با توجه به ميزباني هاي خوب قبلي گزينه اول فدراسيون جهاني براي ميزباني مرحله نهايي ليگ جهاني واليبال در سال آينده هستيم و مردم نگران جا به جايي هاي واليبال نباشند.
داورزني در پايان ضمن تاکيد بر جايگاه مهم پيشکسوتان در تمام رشته هاي ورزشي گفت: مشکل تعليق فدراسيون شطرنج حل شده است. نفس ميزباني مسابقات مختلف بين المللي براي ما بسيار مهم است اما بر اساس برنامه ريزي مدون بايد ميزباني را قبول کنيم که بتوانيم منابع آن را تقبل کنيم و وزارت ورزش و دولت را گرفتار نکنيم.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۷۶۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، اعضای تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان کشورمان امروز پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا با اسدی رییس فدراسیون دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار رییس فدراسیون ضمن آرزوی موفقیت برای نمایندگان کشورمان در مسابقات مالزی از نمایندگان کشورمان خواست تا برای اهتزاز پرچم سه رنگ ایران عزیزمان از هیچ تلاشی دریغ نکنند.   پس از این دیدار اعضای تیم ملی دوچرخه سواری با بدرقه منوچهر روشن پور مشاورعالی رییس، مدیر تیم‌های ملی و سایر مسوولان فدراسیون راهی فرودگاه بین المللی امام خمینی شدند.   اعضای تیم ملی کوهستان کشورمان به شرح زیر می‌باشند:   فراز شکری: کراس کانتری بزرگسالان   فرشید صلاحیان: کراس کانتری بزرگسالان   حسین زنجانیان: دانهیل بزرگسالان   طا‌ها قابلی: دانهیل بزرگسالان   فرانک پرتوآذر: کراس کانتری بانوان بزرگسالان   فاطمه عباسی: زیر ۲۳ سال بانوان   مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا کوهستان ۲۰ تا ۲۲ اردیبهشت در شهر پوتراجایا مالزی برگزار خواهد شد. ­

دیگر خبرها

  • وزارت ورزش تکلیف VARرا مشخص کند/امیدوارم فصل آینده VARداشته باشیم
  • ماجرای ترور رییس سابق فدراسیون کشتی ایران! / فیلم
  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان آسیا شد
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • وزارت ورزش و مهدی تاج به اتفاقات ورزشگاه آزادی ورود کردند
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • داورزنی: وطن پرستی ویژگی اصلی استاد اسکویی بود
  • دردسر بزرگ لوزانو در تیم ملی والیبال اوکراین
  • واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی