Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا – سخنگوی هیات رییسه مجلس گفت: در جلسه غیرعلنی امروز مجلس تاکید کردیم که بودجه سال 97 باید بر اساس عملکرد باشد همچنین اختیارات بودجه ای بیشتری باید به استان ها بیشتر تفویض شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، بهروز نعمتی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به جلسه غیرعلنی صبح امروز مجلس با محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: با توجه به دغدغه هایی که در کشور وجود دارد تصمیم گرفتیم وضعیت بودجه ریزی را با حضور رییس سازمان برنامه و بودجه بررسی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بر اساس پیمانی که در این جلسه بین مجلس و دولت بسته شد، قرار شد بودجه ریزی 97 بر اساس عملکرد باشد.
نعمتی ادامه داد: در این جلسه تصمیم گرفتیم پروژه های عمرانی مختلف نیمه تمام را به بخش خصوصی و عمومی در بحث بودجه واگذار کنیم.
سخنگوی هیات رییسه مجلس اضافه کرد همچنین در این جلسه مقرر شد ردیف های غیرضرور در بودجه سال آینده در موضوعاتی همچون هدفمندی یارانه ها، سهام عدالت و نرخ ارز و غیره حذف شود و تفویض اختیار به استان ها در موضوعاتی همچون سرمایه گذاری ها و هدفمندی بیشتر شود.
وی اضافه کرد: ماباید تلاش کنیم از بودجه ریزی فرسوده پرهیز کنیم و نظام بودجه ریزی جدیدی را داشته باشیم.
وی گفت در این جلسه چهار نماینده به قید قرعه سخنرانی کردند، همچنین قاسمی معاون مرکز پژوهش های مجلس توضیحاتی در مورد وضعیت بودجه کشور ارائه کرد.
وی افزود همچنین قرار شد نشست های مشترک میان کمیسیون برنامه و بودجه مجلس و سازمان برنامه و بودجه بیشتر شود تا بر عملکرد دستگاه ها در موضوع بودجه نظارت بیشتری صورت گیرد
سیام**9121**
خبرنگار: سمیه لاری**انتشار: کتایون لامع زاده

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۷۶۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حداقل تولید مرغ در اردیبهشت ۳۰۰ هزار تن است

محمدرضا صدیق پور در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: قیمت کنونی هر قطعه جوجه یکروزه بسته به نژاد ۱۰ تا ۲۴ هزار تومان است.

به گفته او، بنابر سیاست وزارت جهاد مبنی بر افزایش ذخایر، تولید جوجه ماهانه ۱۵۰ میلیون قطعه ای را برنامه ریزی کرده ایم که از این میزان حداقل ۳۰۰ هزار تن تولید خواهیم داشت.

صدیق پور ادامه داد: بنابر آمار در فروردین ۱۳۵ میلیون قطعه جوجه ریزی صورت گرفت که پیش بینی می شود در اردیبهشت به ۱۵۰ میلیون قطعه برسد.

دبیرانجمن تولیدکنندگان جوجه یکروزه با بیان اینکه ۱۰ درصد جوجه تولیدی وارداتی است، افزود: با توجه به روند افزایش جوجه ریزی ها از ابتدای سال به تولید یک میلیون قطعه در ماه خواهیم رسید که براین اساس در نیمه دوم تولید جوجه به عدد مطلوبی می رسد.

او گفت: با افزایش روند تولید، صادرات جوجه یکروزه در دستور کار است که براین اساس پیش بینی می شود ۱۰ میلیون قطعه صادرات داشته باشیم‌.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • حداقل تولید مرغ در اردیبهشت ۳۰۰ هزار تن است
  • آخرین خبر از پاسکاری برنامه هفتم توسعه میان مجلس و شورای نگهبان /تکلیف بودجه ۱۴۰۳ در این مجلس روشن می شود؟
  • کارنامه سیاست‌های مسکن پس از انقلاب
  • کاهش معافیت‌های مالیاتی بودجه برمبنای احکام برنامه هفتم بود
  • کارنامه سیاستهای مسکن پس از انقلاب و نتایج آن در یک قاب
  • فرصت‌های از دست رفته برای کردستان با کار جهادی جبران شود
  • مرحله دوم واگذاری اختیارات از ستاد به صف در دانشگاه تهران آغاز شد
  • نشست فصلی سران حزب اعتدال و توسعه با هدف برنامه ریزی کلان در سال ۱۴۰۳
  • تصمیم مجلس برای فوق‌العاده پرستاری و حقوق کارکنان وزارت کشور
  • حذف معافیت مشمولان بالای ۳۵ سال از برنامه هفتم