Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@14:57:47 GMT

دستگیری 3500 معتاد متجاهر در مشهد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۷۷۷۷۱

دستگیری 3500 معتاد متجاهر در مشهد

سرهنگ محمد بوستانی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این مدت سه تن و 640 کیلو گرم مواد مخدر در مشهد کشف شد که نسبت به مدت مشابه پارسال 203 درصد افزایش دارد.
وی اظهار کرد: همچنین در این مدت 750 خرده فروش مواد مخدر نیز دستگیر شدند و 400 پاتوق فروش مواد مخدر هم پلمپ شد.
وی گفت: پاکسازی و ارتقای امنیت بوستان ها و کاهش جرایم خشن و شرارت ها محور عمل این فرماندهی بوده و با اقدامات انجام شده میزان شرارت ها 15 درصد و نزاع های دسته جمعی نیز 9 درصد کاهش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ بوستانی افزود: با ایجاد دوایر مشاوره در کلانتری ها آمار پرونده های ارجاعی به کلانتری ها طی 6 ماه گذشته کاهش محسوس یافته و 70 درصد این پرونده ها به صلح و سازش منجر شده است.
وی با بیان اینکه 80 درصد جرایم در مشهد مربوط به معتادان به مواد مخدر می باشد اظهار کرد: 55 درصد جرایم سرقت نتیجه سهل انگاری و بی توجهی مردم به هشدارهای انتظامی بوده است.
وی آمار نزاع و درگیری طی 6 ماه امسال در مشهد را 25 هزار فقره ذکر کرد و گفت: در این مدت مردم این شهر 860 هزار تماس با فوریت های پلیسی 110 داشته اند که بیشترین حجم تماس ها با 110 پس از تهران می باشد.
سرهنگ بوستانی افزود: روزانه چهار هزار و 500 تماس از طریق 25 خط فعال صورت می گیرد که بیش از 50 درصد آنها منجر به عملیات می شود.
1906 / 6053 خبرنگار : فاطمه یوسفی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۷۷۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم

فیاض فر دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خاتم گفت: با رصد ماموران انتظامی و وصول گزارش کشت خشخاش توسط افرادی با هویت معلوم در یکی از روستا‌های شهرستان یازده هزار بوته خشخاش کشف و معدوم سازی شد.

وی افزود: دستورات قضائی برای ورود به محل و دستگیری متهمان صادر و مقادیر قابل توجهی از گیاه خشخاش به منظور تهیه ماده مخدر تریاک کشف شد. 

او بیان کرد: مبارزه با مواد مخدر و مشروبات الکلی در هر سطح از تولید، توزیع و مصرف، همواره یکی از اولویت‌های اصلی دستگاه قضایی شهرستان بوده است، چنانچه فرد یا افرادی نسبت به کشت مواد مخدر اقدام نمایند یا زمین و مزارع خود را در اختیار افرادی جهت کشت خشخاش یا شاهدانه برای تولید انواع مواد مخدر قرار دهند، ضمن برخورد قانونی با تمام افراد دخیل در این فرآیند، امکان تعقیب قانونی برای مالک زمین محل کشت هم وجود خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • این دروغ را درباره کاهش افسردگی باور نکنید
  • افزایش نرخ تورم و قیمت مواد غذایی در اسپانیا
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • بیش از ۴۰ درصد متکدیان، معتاد هستند
  • ۴۰ درصد متکدیان مشهد معتاد هستند
  • بیش از ۴۰ درصد متکدیان مشهدی معتاد هستند
  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم
  • ۹۰ درصد از جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد