Web Analytics Made Easy - Statcounter

تازه‌ترین اخبار حوادث سی ام مهر ۹۶ ایران را در صفحه حوادث گروه اجتماعی خبرگزاری صداوسیما دنبال کنید.

-دستگیری 

دستگیری دختران و پسران شیطان پرست

یک گروه 13 نفره از دختران و پسران شیطان پرست در منطقه 12 تهران و داخل یک رستوران به وسیله پلیس دستگیر شدند.

  

دستگیری دندان ساز قلابی در شهرستان آبدانان
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبدانان گفت:با اقدام به موقع یکی از نهادهای امنیتی شهرستان آبدانان و انجام کارهای فنی و اطلاعاتی دندان ساز قلابی در شهرستان آبدانان دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نصرت الله علیزاده افزود: این فرد که دارای تحصیلات راهنمایی بوده بصورت غیرقانونی وبدوندستگیری دندان ساز قلابی در شهرستان آبدانان داشتن مجوز و صلاحیتهای لازم در منطقه کلات مورموری اقدام به ساخت ونصب دندانهای مصنوعی برای شهروندان می کرد.
وی با بیان اینکه این دندان ساز قلابی با حکم قضایی دستگیر و به همراه وسایل و تجهیزات همراه ، تحویل مقامات ذیصلاح شهرستان شد افزود: خوشبختانه با اقدام به موقع نیروهای امنیتی و ارزشمند شهرستان، فعالیت این متخلفین که شامل یک نفر دندانساز و دو دستیار از همان بدو شروع به کار تعطیل و ۲۵عدد پروتز متحرک دندان از آنان توقیف شد.
سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان آبدانان تاکید کرد: مردم سلامت خود را به دست افراد فاقد صلاحیت واگذار نکنند و صرفا از مراکز بهداشتی ودرمانی که زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی استان انجام وظیفه می کنند خدمات دریافت نمایند.

 

دستگیری ۲ سارق مسلح جاده ای در شوش

۲ سارق مسلح که با سرقت های مکرر جاده های منطقه را نا امن کرده بودند دستگیر شدند.

 

رد رشوه ۱۰۰ میلیون ریالی مأموران انتظامی فارس
مأموران پلیس آگاهی شهرستان سروستان، رشوه ۱۰۰ میلیون ریالی متهمان را رد و مراتب را صورتجلسه کردند.
سردار احمد علی گودرزی، فرمانده انتظامی استان گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان سروستان در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، از فعالیت چند نفر در امر تهیه و توزیع مواد مخدر مطلع شدند.
وی ادامه داد: بلافاصله مأموران با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شده و سه نفر را در حال بسته بندی ۶۵ کیلوگرم ماری جوانا دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: متهمان برای رهایی از چنگال قانون مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال به عنوان رشوه پیشنهاد دادند که مأموران صحیح العمل ضمن رد آن، مراتب را صورتجلسه کردند.
سردار گودرزی افزود: متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

پلیس به حرکات نمایشی راننده ۱۷ ساله پایان داد + فیلم
راننده ۱۷ ساله‌ای که در خیابان‌های شیراز با دنده عقب حرکت می‌کرد، دستگیر شد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فارس گفت: این جوان که اقدام به رانندگی بدون گواهینامه ، حرکت با دنده عقب در بزرگراه ها ، اخلال در نظم عمومی و حرکت سایر خودرو‌ها با اجرای حرکات نمایشی و خطرساز می کرد ، توسط پلیس دستگیر و پرونده وی به مراجع قضایی ارجاع داده شد.
سرهنگ عباسی، دلایل این حرکات خطرناک را خودنمایی ناشی از هیجانات کاذب اعلام کرد و افزود: این فرد شب‌ها نیز در خیابان‌های شیراز اقدام به اجرای حرکات مارپیچ و مخاطره آمیز می کرد .

 

دانلود دانلود

-تجاوز

دختر نوجوان قربانی هوس‌بازی شوهر عمه

بیست و ششم مهر ماه امسال، شاکی پرونده با حضور در اداره پلیس تهران در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: دخترم دو روز پیش به من گفت که داماد ما(شوهر خواهرم) نزدیک به یک سال است که او را به زور و تهدید مورد آزار و اذیت قرار داده است.

دختر 15 ساله پس از حضور در اداره پلیس در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: شوهرعمه ام با توجه به اینکه در یک ساختمان سکونت داریم، تلفنی با من صحبت می‌کرد و به من ابراز علاقه می‌کرد و می‌گفت: "از تو خوشم می‌آید" و در ادامه با تهدید مرا بارها مورد آزار و اذیت قرار می‌داد تا اینکه دیگر از آزار و اذیت کردن‌ها و تهدیدهایش خسته شده و تصمیم گرفتم که موضوع را پس از گذشت یک سال با خانواده خودم مطرح کنم و دوست دارم که به سزای اعمالش برسد. متهم پس از دستگیری در همان تحقیقات اولیه صراحتا به آزار و اذیت جنسی دختر 15 ساله اعتراف کرده و تحقیقات از وی جهت تکمیلی پرونده در مراحل اولیه و مقدماتی قرار دارد.

 -قتل

قتل دخترعموی ۱۰ ساله به جرم برداشتن بی اجازه نوشیدنی!

زنی اهل آریزونا دختر عموی ده ساله‌اش را که یک نوشیدنی بی‌اجازه برداشته بود برای تنبیه در جعبه‌ای محبوس کرد.
این زن و همسرش قبل از اینکه دختر بیچاره را حبس کنند، مجبورش کردند فضولات سگ بخورد، پابرهنه روی قوطی‌های فلزی برنده راه برود، به او آب جوش خوراندند، چندین بار سرش را زیر آب فرو بردند و سپس وحشیانه با چوب کتکش زدند!
همسر زن نیز به جرم تجاوز به دخترک ده ساله به اعدام محکوم شد.

 

دو دانش آموز قربانی نهنگ آبی شدند!
ظهر روز گذشته دو دختر اصفهانی به‌خاطر بازی نهنگ آبی خودکشی کردند.

 

 -تصادف

دو کشته و ۷ مصدوم در حادثه منبع آب اهواز

تلاش نیروهای امدادی برای آواربرداری ادامه دارد. این حادثه تاکنون دو کشته و ٧ مصدوم داشته است.کشته ها دو کودک ٤ و ٥ ساله هستند. مصدومان به بیمارستان منتقل شدند.

مسدود شدن باند فرودگاه تبریز به علت ترکیدن لاستیک هواپیما

مدیرکل فرودگاه‌ های آذربایجان‌ شرقی از مسدود شدن باند فرودگاه تبریز به علت ترکیدن لاستیک هواپیمای شرکت آتا در باند فرودگاه خبر داد.
مسدود شدن باند فرودگاه تبریز به علت ترکیدن لاستیک هواپیمابه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمد صفایی عصر امروز گفت : ساعت ۱۳:۳۰ امروز هواپیما شرکت آتا از استانبول به باند فرودگاه تبریز رسید که بعد از فرود برای انتقال به پارکینگ و پیاده کردن مسافران حرکت کرد که دچار ترکیدن دو لاستیک شد.
وی با بیان اینکه خوشبختانه هیچ مشکلی برای مسافران ایجاد نشده و همه مسافران در سلامت کامل از هواپیما پیاده شده‌اند، افزود : به علت اینکه این اتفاق در باند فرودگاه افتاده و باید لاستیک‌ها تعویض شوند چند ساعتی باند فرودگاه مسدود شد.
مدیرکل فرودگاه‌های استان گفت: علت ترکیدن دو لاستیک به صورت همزمان باعث شد که انتقال هواپیما به محل دیگری امکان پذیر باشد.
وی ادامه داد : هم اکنون متخصصان در حال تعویض لاستیک‌های این هواپیما هستند و تمامی پروازها تا ساعتی دیگر در این باند از سر گرفته خواهد شد.
صفایی گفت: هیچ پروازی به علت مسدود شدن باند فرودگاه تبریز لغو نشده و فقط پرواز قشم ایر با درخواست خود شرکت لغو شده است.
وی گفت: در حال حاضر باند باز شده و پرواز مشهد به تبریز و تهران به تبریز به سمت این فرودگاه در حال حرکت هستند و همچنین در حال حاضر پرواز تبریز به استانبول نیز در حال مسافرگیری است و سر ساعت مقرر حرکت خواهد کرد.

2 کشته و مصدوم حادثه کارگران ساختمانی در آمل
بر اثر دو حادثه مشابه برای کارگران ساختمانی در شهرستان آمل، یک نفر کشته و یک نفر دیگر نیز مصدوم شد.

 سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی مازندران گفت: نخستین حادثه دیشب مربوط به سقوط مرگبار کارگر 32 ساله ای بوده که حین کار در محل جانمایی آسانسور و سقوط از آن واقع در بلوار امام خمینی( ره) شهرستان آمل کوچه آفتاب 26، جان باخت و تلاش ماموران اورژانس برای احیای وی بی ثمر بود.
زکریا اشکپور افزود: در حادثه دیگر که عصر دیروز در بلوار مدرس این شهرستان،کوچه آفتاب 64 اتفاق افتاد، کارگر 40 ساله ای به علت بی احتیاطی و نبود دید کافی از طبقه سوم به طبقه دوم کانال آسانسور ساختمان درحال ساخت سقوط کرد و مصدوم شد.
سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی مازندران گفت: با تلاش ماموران اورژانس 115 شهرستان آمل، مصدوم به بیمارستان اعزام و حال عمومی وی رضایت بخش گزارش شده است.

 

واژگونی تریلردر محور سیرجان-بندرعباس با یک مصدوم

واژگونی یک دستگاه تریلر در کیلومتر70محور سیرجان-بندرعباس باعث مصدومیت راننده شد.

واژگونی یک دستگاه تریلر در محور سیرجان-بندرعباس یک مصدوم برجای گذاشت.
واژگونی یک دستگاه تریلر در کیلومتر70محور سیرجان-بندرعباس باعث مصدومیت راننده شد. فرمانده پلیس راه سیرجان خواب الودگی را علت این حادثه اعلام کرد و گفت راننده تریلر بعد از انحراف از جاده و واژگونی به طرز معجزه اسایی توسط عوامل اتش نشانی نجات پیدا میکند و سپس به بیمارستان منتقل می شود.

 

12 کشته و مجروح بر اثر تصادف در مسیر سرباز - ایرانشهر
سانحه رانندگی در مسیر سرباز - ایرانشهر شش کشته و شش مجروح بر جای گذاشت.
این حادثه حدود ساعت 8 بامداد رخ داد.  مدیرمرکز فوریت های پزشکی ایرانشهر گفت: این حادثه بر اثر برخورد وانت تویوتا، پژو 405 و پراید اتفاق افتاد. ناصح افزود: تمامی کشته شدگان و مجروحان این حادثه، سرنشینان خودروی پژو هستند که پنج نفر از کشته شدگان، اتباع افغان و یک نفر هم راننده این خودروست که ایرانی است. وی افزود: حال دو نفر از مجروحان وخیم است.
ناصح گفت: سرنشینان دو خودروی وانت تویوتا و پراید هم بدون هیچ جراحتی جان سالم به دربرده اند.

 

 -کلاهبرداری

کلاهبرداری ۵ میلیارد تومانی، در یکی از بانک‌های شهرستان بابلسر
ماموران پلیس، متهم به اختلاس ۵ میلیارد تومانی را در یکی از بانک‌های شهرستان بابلسر شناسایی و دستگیر کردند. سردار سید محمود میرفیضی افزود : در پی کسب خبری مبنی بر تخلف مالی و وقوع اختلاس در یکی از بانک‌های شهرستان بابلسر، موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت. فرمانده انتظامی مازندران همچنین ادامه داد : کارشناسان اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی در بررسی‌های فنی و تحقیقات گسترده پلیسی دریافتند، فردی به نام (م- الف) مسئول بانک با انجام اقدامات مجرمانه و تخلفات مالی اقدام به برداشت غیرقانونی از حساب مشتریان کرده است. سردار میرفیضی با اشاره به کشف اختلاس ۵۰ میلیارد ریالی در این بانک از دستگیری متهم به اختلاس که مسئول بانک مربوطه بوده است، خبر داد و افزود : متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.  وی گفت: متهم با قرار وثیقه ۱۵۰ میلیارد ریالی صادره از سوی مرجع قضائی روانه زندان شد.

-انفجار 

انفجار گاز در آمل
انفجار گاز در آمل 2 مصدوم بر جای گذاشت . بر اثر انفجار گاز در یک واحد تجاری آمل ، 2 نفر به شدت زخمی شدند .
مدیر عامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری آمل گفت: این انفجارساعت 7 و 38 دقیقه صبح ناشی از نشت گاز در دفتر اسناد رسمی ساختمان تجاری چند طبقه در رضوان 9 رخ داد .
حسین نذیری افزود: متاسفانه دو نفر از کارکنان دفتر اسناد رسمی با حضور در محل کارشان لحظه وقوع انفجار، به شدت مجروح و به بیمارستان 17 شهریور آمل منتقل شدند.
به گفته نذیری انفجار موجب شکسته شدن شیشه ساختمانهای مجاور و روبرو شد و علت اصلی این حادثه هم دردست بررسی است .

 

 

 - موادمخدر

دستگیری فروشندگان قرصهای روانگردان

فروشندگان قرصهای روانگردان در تربت جام دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی تربت جام گفت: 4 عامل فروش قرصهای روانگردان در شهر تربتدستگیری فروشندگان قرصهای روانگردان جام شناسایی شدند.سرهنگ هوشنگ کیانی افزود: پلیس تربت جام این متهمان با 26 ، 30، 40 و 43 سال سن را که در سوپرمارکتهای خود این قرصهای ممنوع را می فروختند دستگیر و از آنها هزار و 600 عدد انواع قرص روانگردان مخدر کشف کرد. او گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

کشف 12 کیلو گرم هروئین در تایباد
12کیلو گرم هروئین در منطثقه مرزی شرق کشور کشف شد.
فرمانده هنگ مرزی تایباد گفت: نیروهای مرزبانی مستقر در پاسگاه 17 شهریورکشف 12 کیلو گرم هروئین در منطثقه مرزی شرق کشور این شهرستان در 24 ساعت گذشته 12 کیلو گرم هروئین فشرده و پودری کشف و 34 متجاوز مرزی را دستگیر کردند. سرهنگ مجید پویان افزود: این میزان مواد مخدر در یک دستگاه خودرو ترانزیت جاسازی شده بود. او گفت: در این زمینه یک تبعه کشور افغانستان دستگیر و به مراجع قضایی تحویل شد. فرمانده هنگ مرزی تایباد گفت: ماموران هنگ مرزی تایباد همچنین 34 متجاوز مرزی را که قصد ورود غیر قانونی از طریق مرزهای شرقی کشور داشتند دستگیر کردند. سرهنگ پویان افزود: از ابتدای امسال بیش از 2 هزار متجاوز افغانستانی که قصد ورود غیر مجاز به ایران را داشتند در مرزهای شرقی خراسان رضوی دستگیر شدند، امسال همچنین بیش از 2 تن و 200 کیلو گرم انواع مواد مخدر در مرزهای مشترک ایران و افغانستان کشف و ضبط شد. تایباد در جنوب شرقی خراسان رضوی قرار دارد و با کشور افغانستان هم مرز است.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۷۷۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری یک نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک

آفتاب‌‌نیوز :

پلیس ضد تروریسم در فرانسه پس از بیانیه‌ای در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر ابراز تمایل یک نوجوان ۱۶ ساله مبنی بر اقدام انتحاری در بازی‌های المپیک امسال در پاریس، او را بازداشت کرد.

سخنگوی پلیس عنوان کرد که پس از اعلام علنی این نوجوان در شبکه‌های اجتماعی برای ساخت کمربند انفجاری را دستگیر کرده است. به گزارش BFMTV، این نوجوان روز سه‌شنبه در پی پست‌های ادعایی در تلگرام در منزل پدر و مادرش دستگیر شد. این رسانه فرانسوی همچنین اعلام کرد که در جریان بازرسی از محل سکونت این نوجوان در جنوب شرقی فرانسه، اسناد دست نویسی کشف شد که در آن او از داعش حمایت می‌کرد. 

این سخنگو خاطرنشان کرد که تحقیقات برای تعیین اینکه آیا او واقعاً قصد انجام یک اقدام تروریستی را داشته یا خیر ادامه دارد.

به گزارش رویترز، دولت فرانسه همچنین از ۴۵ کشور خارجی برای استقرار چندین هزار نیروی نظامی، پلیس و غیرنظامی اضافی برای تضمین امنیت بازی‌ها درخواست کمک کرده است. اوایل این ماه مکرون رئیس‌جمهور فرانسه ابراز اطمینان کرد که مراسم افتتاحیه که قرار است در رودخانه سن برگزار شود، طبق برنامه پیش خواهد رفت. با این حال، او خاطرنشان کرد که فرانسه برنامه‌های اضطراری، از جمله پشتیبان‌ها و گزینه‌های جایگزین هم دارد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • دستگیری یک نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • جزئیاتی از پرونده‌های قاچاق دختران و خانه‌های فساد
  • زورگیران دهه هشتادی دستگیر شدند | قمه ۶۰ سانتیمتری زورگیران را ببینید
  • تشریح پرونده‌های قاچاق دختران و خانه‌های فساد
  • قاچاق دختران به بهانه مسابقه / دستگیری ۸ زن و ۲ مرد از سرشبکه‌های اصلی پرونده سایه
  • جزئیات پرونده رافائل و شبکه چَتِربِیت | باندهای قاچاق دختران چگونه متلاشی شد؟
  • جزئیات پرونده قاچاق دختران؛ ۸تصویربردار بازداشت شدند