Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-سخنگوی هیات رییسه مجلس با اشاره به انعقاد پیمانی میان مجلس و دولت برای بودجه‌ریزی بر اساس عملکرد از حذف ردیف‌های غیرضرور از بودجه سال آینده خبر داد.بهروز نعمتی در جریان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، با حضور در جمع خبرنگاران به تشریح نشست غیرعلنی دوساعته امروز نمایندگان با رییس سازمان برنامه و بودجه پرداخت و گفت: باتوجه به دغدغه‌هایی که در کشور درمورد وضعیت بودجه‌ریزی وجود داشت، تصمیم گرفتیم با حضور رییس سازمان برنامه و بودجه کشور موضوع را بررسی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این جلسه پیمانی میان دولت و مجلس منعقد و مقرر شد بودجه‌ریزی براساس عملکرد باشد. همچنین در این جلسه تصمیم گرفتیم، پروژه‌های مختلف در بحث بودجه را به بخش خصوصی واگذار کنیم.

نماینده اصولگرای تهران در مجلس خاطرنشان کرد: در ادامه این جلسه مقرر شد ردیف‌های غیرضرور در بودجه سال آینده و در موضوعاتی همچون سهام عدالت، هدفمندی یارانه‌ها، نرخ ارز و مسائلی از این دست حذف شود و در این زمینه به استان‌ها اختیار داده شود.

سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید سعی کنیم از بودجه‌ریزی فرسوده بپرهیزیم. و همچنین لازم غاست، نوعی از بودجه‌ریزی جدید را در دستور کار قرار هیم تا بتوانیم مشکلات این حوزه را مرتفع کنیم.

نعمتی در پایان با اشاره به اظهارنظر ۴ نماینده و همچنین معاون مرکز پژوهش‌های مجلس در این جلسه غیرعلنی گفت: قرار شد جلسات مشترکی بین سازمان برنامه و بودجه کشور و همچنین کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس برگزار شود تا به عملکرد دستگاه‌ها در بحث بودجه‌ریزی نظارت داشته باشیم.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۷۷۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص زمین برای احداث ۱۰۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در تهران

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران از اختصاص زمین برای احداث ۱۰۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در تهران خبر داد.

محمد علیمهری در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح روند احداث نیروگاه‌های خورشیدی در استان تهران و برنامه‌ریزی برای بهره‌گیری از انرژی تجدیدپذیر گفت: برنامه‌ریزی برای تولید ۱۵۰۰ مگاوات برق خورشیدی در استان تهران انجام شده است.

وی افزود: بر همین اساس کلنگ زنی احداث ۵۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در سطح استان تهران طی دو هفته آینده در شهرستان‌های شهرری، ورامین و ملارد انجام خواهد شد.

علیمهری ادامه داد: اقدامات اولیه و تخصیص زمین مناسب برای احداث ۱۰۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در استان تهران انجام شده است و طی یک ماه آینده منجر به عقد قرارداد با سرمایه گذاران این طرح خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران تاکید کرد: از ابتدای سال جاری کلیه ادارات موظف هستند ۲۰ درصد برق مصرفی خود را از طریق نیروگاه‌های تجدیدپذیر تأمین کنند و در غیر این‌صورت برق مصرفی برای آنها بر اساس قیمت برق در بورس کالا محاسبه خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایران گام‌های مهمی برای کاهش موثر خطر بلایا برداشته است
  • منظور: ایران گام‌های مهمی برای کاهش موثر خطر بلایا برداشته است
  • مجلس، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • قالیباف: منتظر برنامه بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم / بانک مرکزی برنامه ندهد مجلس برنامه می‌دهد
  • ضرب الأجل قالیباف برای دولت رئیسی /فقط تا روز یکشنبه برای برنامه اقتصادی منتظر می مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
  • ضرب العجل قالیباف برای دولت رئیسی /فقط تا روز یکشنبه برای برنامه اقتصادی منتظر می مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
  • همه اختیار‌ها را به رئیس کل بانک مرکزی دادیم؛ اما هنوز در سیاست‌ ارزی دچار مشکل هستیم/ جلسه سومی وجود ندارد؛ تا یکشنبه برای دریافت برنامه ارزی منتظر می‌مانیم
  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • اختصاص زمین برای احداث ۱۰۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در تهران
  • حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم