Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@04:12:11 GMT

رکورد 3.5 میلیون پیام در پاسخ به هتاکی‌های ترامپ!

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۷۷۹۳۷

رکورد 3.5 میلیون پیام در پاسخ به هتاکی‌های ترامپ!

پس از آنکه دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در مواضعی خصمانه و توام با هتاکی، به ایران و ایرانی حمله کرد و تمام توانش را در یک سخنرانی تهاجمی به کار برد، ایرانی‌ها با حضور در صفحات ترامپ در شبکه‌های اجتماعی پاسخ گسترده‌ای به او دادند که رکوردها را در فضای مجازی جابجا کرد و میزان مخالفت ملت ایران با مواضع رئیس جمهور آمریکا را به او یادآوری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 به گزارش «تابناک»؛ دونالد ترامپ در روزهای اخیر طی سخنرانی موضعش را به عنوان رئیس جمهور آمریکا درباره برجام مطرح کرد و برجام را به کنگره فرستاد. ترامپ در جریان این سخنرانی تحت تاثیر مشاوره‌هایی که به او داده شده بود، به دنبال ایجاد فاصله میان دولت و حاکمیت ایران بود و با تعابیری کوشید تا نشان دهد مواضع خصمانه‌اش نه علیه کلیت ایران، بلکه صرفاً متوجه حکومت جمهوری اسلامی ایران است.  با این حال، او که پیش‌تر ملت ایران را تروریست خطاب کرده بود، در جریان همین سخنرانی نیز نتوانست به هدفش دست یابد و با استفاده از نام جعلی مورد استفاده شیخ نشین‌های حاشیه خلیج فارس برای خلیج فارس، خون ایرانی‌ها را به جوش آورد و در عین حال نشان داد که تا چه حد دورو و فریبکار است و اتفاقاً مشخصاً ملت ایران را هدف قرار داده است. پس از سخنرانی ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با انتقادهای گسترده ایرانی‌ها در شبکه‌های اجتماعی همراه شد و تغییر فضای یک طرفه رسانه‌ایِ گذشته که اکنون با ظهور شبکه‌های اجتماعی تغییر کرده، این فرصت را از رئیس جمهور آمریکا گرفت تا بدون نگرانی تبعات موضع گیری‌اش به ایران و ایرانی بتازند و تاوانش را نبیند و پاسخش را نشنود. علاوه بر توییتر رسمی دونالد ترامپ که با توییت‌های گسترده ایرانی‌ها مواجه شد، بزرگ‌ترین کامنت‌گذاری تاریخ شبکه‌های اجتماعی تاکنون توسط کاربران ایران رقم خورد و پست مربوط به این سخنرانی در حساب کاربری رسمی ترامپ با میلیون‌ها کامنت همراه بود و تاکنون در حدود سه و نیم میلیون پاسخ همراه شد. این پیام‌ها حاوی نقدهای گسترده نسبت به موضع ترامپ، پیام‌های فارسی و انگلیسی با هشتگ خلیج فارس و در عین حال موارد اندکی از کامنت‌های توهین آمیز بود که نسبت به گستردگی کامنت‌های ایرانی‌ها، درصدی بالایی را شامل نمی‌شد. در ذیل سایر پست‌های صفحه اینستاگرام ترامپ نیز ده‌ها هزار کامنت از سوی ایرانی‌ها در مخالفت با مواضع ضدایرانی‌ اش مطرح شده است.  

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۷۷۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا در دانشگاه‌های آمریکا شعارهای یهودی ستیزی داده می‌شود؛ دانشجوی یهودی دانشگاه تگزاس به آن پاسخ می‌دهد (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: یک دانشگاه آمریکایی دیگر به جمع معترضان پیوست (فیلم) سرکوب دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه «تگزاس» (فیلم) حمله پلیس آمریکا به یک استاد دانشگاه واشنگتن (فیلم)

دیگر خبرها

  • آیا در دانشگاه‌های آمریکا شعارهای یهودی ستیزی داده می‌شود؛ دانشجوی یهودی دانشگاه تگزاس به آن پاسخ می‌دهد (فیلم)
  • انتقاد کره شمالی از تحریم‌های اخیر آمریکا علیه ایران
  • ترامپ باز هم اعضای ناتو را تهدید کرد
  • معترضان به جنگ غزه سخنرانی وزیر دفاع آمریکا را قطع کردند
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • درخواست ترامپ برای تغییر نتانیاهو
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟