Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در خصوص آخرین وضعیت احرای طرح شبکه سیر همنام شرکت های مسافربری گفت: امروز اگر کسی بخواهد شرکت یا شعبه‌ای را تأسیس کند، این کار در چارچوب این طرح انجام می‌شود.

داوود کشاورزیان، معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، در گفت و با خبرنگار هفته‌نامه حمل‌ونقل در خصوص آخرین وضعیت اجرای طرح برندسازی حمل‌ونقل جاده‌ای، گفت: آیین‌نامه این طرح سال گذشته ابلاغ‌شده است و اکنون در حال اجراست و امروز اگر کسی بخواهد شرکت یا شعبه‌ای را تأسیس کند، این کار در چارچوب این طرح انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با توضیح اینکه طرح برندسازی گام‌به‌گام در حال تکمیل است، توضیح داد: طرح برندسازی ادامه همان طرح (همنامی)است که از چند سال پیش سازمان راهداری شروع کرده است؛ با این تفاوت که ما دیگر شرکت‌ها را ملزم نمی‌کنیم اسم خود را در ثبت شرکت‌ها عوض کنند، بلکه می‌گوییم شما می‌توانید اسم خود را نگه‌دارید، اما زمانی که قراردادی را با شرکت مثلاً رویال یا سیروسفر می‌بندید، تابلوی تعاونی رویال یا سیروسفر را بالا می‌برید و نماینده این شرکت در آن شهر می‌شوید و اتوبوس‌هایی که می‌خواهند در این شبکه با شما همکاری کنند باید ثبت‌نام کرده و پذیرش شوند و بغل نویسی آن شرکت را داشته باشند.

کشاورزیان بابیان اینکه اعتقاد داریم در قالب شبکه «سیر همنام» شرکت‌ها در ارتقای خدمات با یکدیگر رقابت می‌کنند و امکان ارائه خدمات باکیفیت به مسافران فراهم می‌شود توضیح داد: شبکه سیرهمنام کمک شایانی به ارتقای کیفیت خدمات و ایمنی مسافر می‌کند، بنابراین بر اجرای آن پافشاری می‌کنیم.

وی در خصوص اینکه آیا شرکت‌ها برای اجرای این طرح با شما همکاری می‌کنند؟ گفت:اعلام کرده‌ایم که شرکت‌ها باید نمایندگان خود را به ما معرفی کنند و در گام بعدی اتوبوس‌هایی را که با آنها همکاری می‌کنند، معرفی و بغل‌نویسی شوند. بر اساس این طرح، هیچ شرکتی حق ندارد برای اتوبوسی که بغل‌نویسی آن شرکت را ندارد، صورت‌وضعیت صادر کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی توضیح داد که هدف ما بیش‌تر ارتقای ایمنی و دوم ارتقای سطح خدمات است و گفت: در حال حاضر، وقتی شرکت‌ها با یک نام فعالیت می‌کنند، هر اتفاقی در هر نقطه‌ای رخ دهد، به ‌پای آن نام نوشته می‌شود. تأخیر، تعجیل، تصادف، خرابی ماشین و رفتار نامناسب مهماندار همه به ‌پای این برند نوشته می‌شود که امکان ارزیابی این برندها و دادن عناوین ۵ یا ۴ یا ۳ ستاره را مهیا می‌کند.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ادامه داد: مثلا می‌توانیم اعلام کنیم که به دلیل ارائه این خدمات خوب و مجموعه این رفتارها این شرکت را به یک شرکت ۵ یا ۴ یا ۳ ستاره معرفی می‌کنیم. بر اساس طرح برندسازی، یک تصادف سنگین امتیاز یک شرکت را طوری کاهش می‌دهد که از ۵ ستاره به ۴ ستاره تبدیل می‌شود و برای بازگشت به حالت قبلی، باید شرکت رفتار خود را اصلاح کند تا از باقی شرکت‌ها و رقبا عقب نماند. ما اعتقاد داریم در قالب شبکه سیر همنام شرکت‌ها در ارتقای خدمات با یکدیگر رقابت می‌کنند.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۷۸۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت روز ملی ایمنی حمل و نقل در لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان بر فعالیت جدی و برنامه محور جمعیت طرفداران ایمنی راه ها در استان تاکید کرد.
مرتضی شیروانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای  با تلاشهای  حوزه ایمنی  در سال گذشته یکی از  استانهای برتر بوده که اقدامات خوبی انجام داده است.
وی  افزود:در سال گذشته یکصد کیلومتر  از راههای مواصلابی استان نصب نبیوجرسی انجام شده است  که در کاهش  تصادفات موثر بوده است.
وی روز ایمنی و حمل و نقل را به عنوان نقطه عطف اراده و عزم ‌ملی برای تحقق روز و ایام بدون حادثه رانندگی برشمرد و گفت: از آنجا که سرعت، منشاء همه ی تخلفات رانندگی است که فرهنگ‌سازی به عنوان مهمترین عامل در پیشگیری از سوانح رانندگی باید مورد توجه قرار گیرد.
شیروانی با  قدردانی  از عملکرد صدا و سیما ودیگر رسانه های استان در بحث فرهنگ‌سازی  افزود:همه ی این نامگذاری ها و برنامه ریزی ها با این هدف است که مردم نتایج رعایت قوانین رانندگی را با تمام وجود احساس کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان/ ایمنی در همه کارها اولویت دارد
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • آغاز طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در گیلان
  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار
  • بزرگداشت روز ملی ایمنی حمل و نقل در لرستان
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان با اجرای ۷ پروژه
  • بافت تاریخی کرمان سرمایه مادی و معنوی است
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی