Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-02@02:55:17 GMT

ضرورت تجهیز سالن شهید اقدمی تبریز

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۷۸۲۵۱

ضرورت تجهیز سالن شهید اقدمی تبریز

استان‌ها > آذربایجان شرقی - تیم والیبال شهرداری تبریز از زمان حضور خود در رقابت های لیگ برتر و دسته یک، تمام بازی های خود را در سالن شهید اقدمی برگزار می کند در حالی که این سالن مشکلات عدیده ای را به همراه دارد که باید مورد توجه جدی مسوولان ورزشی قرار گیرد.

 وحید پوررضوی: رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور طبق تقویم ورزشی از 16 مهر ماه آغاز شده است و تیم والیبال شهرداری تبریز نیز به عنوان نماینده آذربایجان شرقی در این رقابت ها حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه این تیم موفق شده است در 3 هفته ابتدایی رقابت ها با برتری مقابل حریفان خود، عملکرد مناسبی نشان داده و در جایگاه دوم جدول قرار بگیرد که بسیار مسرت بخش می باشد.

هفته سوم این رقابت ها نیز چهارشنبه هفته گذشته در سالن شهید اقدمی تبریز پیگیری شد و تیم شهرداری موفق شد با نتیجه 3 بر یک مقابل نماینده گنبد به برتری رسیده و سومین پیروزی خود در فصل جاری را جشن بگیرد.

اما واقعیت این است که تیم والیبال شهرداری تبریز از زمان حضور خود در رقابت های لیگ برتر و دسته یک، تمام بازی های خود را در سالن شهید اقدمی برگزار می کند در حالی که این سالن مشکلات عدیده ای را به همراه دارد که باید مورد توجه جدی مسوولان ورزشی قرار گیرد.

یکی از مشکلات اصلی این سالن، عدم کفپوش مناسب برای بازی های والیبال است که در سال های اخیر مشکلات و مصدومیت های متعددی را برای بازیکنان تیم های مختلف ایجاد کرده است، به طوری که مسوولان باشگاه شهرداری تبریز سال گذشته اعلام کردند در صورت بازسازی کفپوش سالن پورشریفی، این تیم بازی های خانگی خود را سالن مذکور انتقال خواهد داد، ولی متاسفانه تاکنون هیچ اقدامی برای بازسازی کفپوش این سالن نشده و سالن شهید اقدمی همچنان میزبان بازی های خانگی شهرداری تبریز در لیگ برتر می باشد.

همچنین یکی دیگر از مشکلات اصلی سالن شهید اقدمی، عدم جایگاه مناسب برای خبرنگاران رسانه های گروهی است که در سال های اخیر مشکلات بسیاری را برای خبرنگارانی که برای پوشش رقابت های لیگ برتر والیبال در این سالن حضور می یابند ایجاد می کند که با اظهار تاسف، مسوولان هیات والیبال استان هیچ اقدامی برای رفع این مشکل نیز به عمل نیاورده است.

به طور مثال، در بازی هفته گذشته تیم والیبال شهرداری تبریز، خبرنگارانی که برای پوشش خبری این مسابقات در سالن شهید اقدمی حضور یافته بودند به دلیل نبود امکانات ابتدایی نظیر صندلی، مدتی را به صورت سرپا در فضای سالن به کار خبری خود پرداخته و مسوولان این سالن نیز بدون توجه به این مسئله، به کار خود ادامه می دادند!

زیرا جایگاهی که در سالن شهید اقدمی به اسم خبرنگاران موجود است در سال های اخیر در اختیار صداوسیما قرار گرفته و گزارشگر و کارشناس برنامه مربوطه در این مکان به کار خود می پردازند و سایر خبرنگاران اجازه حضور در این مکان ویژه را ندارند.

لذا اگر روند موجود تداوم یافته و توجه مسوولان مربوطه به خبرنگار صداوسیما ارجح تر از سایرین باشد عدم حضور خبرنگاران رسانه های ورزشی در بازی های آتی و تحریم پوشش خبری دور انتظار نخواهد بود!

 

۴۶ کلید واژه‌ها : خبر ورزشی - امکانات ورزشی - مدیریت ورزشی - ورزشگاه - والیبال -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۷۸۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت سالن پذیرایی خیرساز ویژه زوج های جوان در گراش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، حاج عبدالحسین نام آور پدر شهیدان علی و غلامعباس به نیت والدین و فرزاندان شهیدش سالن پذیرایی ویژه مراسم زوج های جوان ساخت.

حاج عبدالحسین نام آور با بیان این که این طرح با هدف کمک به تسهیل ازدواج جوانان راه اندازی شده است، افزود: این سالن پذیرایی در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۲۰۰ مترمربع و با اعتباری بیش از ۶۰ میلیارد تومان در دو قسمت زنانه و مردانه ساخته شده است.

وی گفت: ظرفیت تالار پذیرایی لاله‌ها حدود هزار و ۶۰۰ نفر است.

دیگر خبرها

  • ساخت سالن پذیرایی خیرساز ویژه زوج های جوان در گراش
  • جنتی: «معلمان» مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند/ ضرورت الگوگیری از نظام آموزشی امام صادق(ع)
  • برنامه مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • برنامه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال اعلام شد
  • اعلام برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • ضرورت انجام کارهای فرهنگی در حوزه دانش آموزی
  • سالن های نمایشی در ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه اجرا نخواهند داشت 
  • سالن‌های نمایشی ۲ روز تعطیل می‌شود
  • سالن‌های تئاتر ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت اجرا ندارند
  • ضرورت تسریع در ساماندهی میدان «شهید حسن‌پور» قزوین