Web Analytics Made Easy - Statcounter

عملکرد یکی از مدافعان استقلال در بازی با نساجی وینفرد شفر سرمربی آلمانی را در آستانه بازی با پرسپولیس به فکر فرو برده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

عملکرد یکی از مدافعان استقلال در بازی با نساجی «وینفرد شفر» را در آستانه بازی با پرسپولیس به فکر فرو برده است.

آبی پوشان تهران دومین دیدار خود را با هدایت وینفرد شفر مقابل نساجی مازندران در جام حذفی تجربه کردند و در این بازی به اولین پیروزی خود دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پیروزی و نحوه بازی این تیم امیدواری‌های زیادی نزد هواداران استقلال ایجاد کرد.

استقلالی‌ها اولین بازی با هدایت شفر را برابر فولاد انجام دادند که آن بازی سرد و بی روح از آب در آمد. دیداری که هیچ یک از دو تیم نتوانستند روی دروازه یکدیگر ایجاد خطر نمایند. استقلالی‌ها در آن بازی نه گل زدند، نه گل خوردند، نه موقعیت گل به حریف دادند و نه خود موقعیت گل به دست آوردند. اما آبی ها دومین باری که با هدایت شفر به میدان رفتند اتفاق دیگری رقم زدند. آنها در بازی که به مراتب بهتر از اولین بازی بود موفق شدند با نتیجه دو بر یک میهمان خود را مغلوب کنند.

در این بازی گرچه استقلالی‌ها نسبت به میهمانشان به مراتب بهتر بازی کردند، اما نتوانستند دروازه خود را به طور کامل بسته نگه داشته و یک کلین شیت ثبت کنند. بازیکنان نساجی در یکی از حملات پراکنده‌ توانستند دروازه میزبان خود را باز کنند.

محمد اوسانی در حالی با سرعت بالای خود از روزبه چشمی در خط دفاعی استقلال عبور کرد که در کورسی که با او گذاشته بود یکی دو گام هم عقب‌تر بود. او با عبور از چشمی موفق به گشودن دروازه آبی‌ها شد تا این اتفاق یک زنگ خطر را برای شفر قبل از دربی به صدا در آورد.

شفر که به خوبی از قدرت بالای تهاجمی مهاجمان پرسپولیس و تبحر آنها در حرکت در عمق آگاه است، می‌داند ممکن است کندی روزبه چشمی در دربی کار دست تیمش دهد. حال باید دید سرمربی کهنه کار و آلمانی آبی پوشان در فاصله کمتر از یک هفته مانده به دربی ۸۵ چه تدبیری برای این نقطه ضعف در قلب خط دفاعی تیمش می‌اندیشد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۷۸۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم

آفتاب‌‌نیوز :

آبی‌ها چهارشنبه شب در تبریز میهمان تراکتور هستند و این در حالی است که سیدحسین حسینی کاپیتان و دروازه‌بان استقلال به دلیل محرومیت در این بازی غایب خواهد بود. در غیاب او وظیفه حفاظت از دروازه آبی‌ها به محمد رضا خالدآبادی محول خواهد شد.

با وجود اینکه استقلال در این بازی حسین حسینی را در ترکیب ندارد، می‌خواهد با محمدرضا خالدآبادی با یک تیر دو نشان بزند. اینکه با گل نخوردن علاوه بر کسب سه امتیاز این دیدار عنوان بهترین خط دفاعی را یک بار دیگر از آن خود کند. اگر دروازه استقلال در این بازی بسته بماند و دروازه تیم پرسپولیس در مصاف با سپاهان باز شود استقلال یک بار دیگر عنوان بهترین خط دفاعی را از آن خود خواهد کرد. البته آبی‌ها برای برنده شدن علاوه بر بسته نگه داشتن دروازه باید گل بزنند و از سویی در صورتی که دروازه تیم پرسپولیس در مصاف با سپاهان یک بار دیگر باز شود، استقلال و پرسپولیس در تعداد گل‌های خورده مساوی می‌شوند و هر دو عنوان بهترین خط دفاعی لیگ برتر را مشترکا در اختیار خواهند گرفت.

تا به اینجای کار بهترین تیم در فاز دفاعی پرسپولیس است که ۱۳ بار دروازه‌اش باز شده است و استقلال یک گل نسبت به رقیب دیرینه بیشتر دریافت کرده است. البته اگر دروازه تیم استقلال در بازی با شمس آذر بعد از برتری ۳-۰ دوبار باز نمی‌شد، هم چنان این عنوان در اختیار آبی‌ها بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • مرد شماره ۲ استقلال عصای دست نکونام در تبریز
  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم
  • مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)
  • سیدصالحی: سرمربی استقلال کار بزرگی کرد
  • شیطنت بچه تخس آرسنال در دربی! (عکس)‏
  • عملکرد نه چندان خوب بانک ملت در 9 ماهه
  • فرازبام به دنبال بقا/ دربی اصفهان در نقش‌جهان
  • جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • کابوس و رستگاری در یک شب؛ اشک‌ها، پنالتی‌ها و نجات تراکتور توسط پورحمیدی!