Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- رئيس دانشگاه فني و حرفه اي گفت: وزير پيشنهادي علوم، تحقيقات و فناوري براي دولت دوازهم، فردي خوش نام در آموزش عالي کشور است.

ناصر شمس روز يکشنبه در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاه ايرنا با اشاره به معرفي منصور غلامي به عنوان وزير پيشنهادي علوم، تحقيقات و فناوري در دولت دوازدهم به مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: غلامي يکي از چهره هاي علمي و آکادميک کشور است و از افراد نيک دانشگاهي به شمار مي رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي گفت: به طور حتم منصور غلامي به سبب مسئوليت هاي مختلفي که در عرصه آموزش عالي داشته است، تجربه بسيار مفيد و مناسبي کسب کرده است.
رئيس دانشگاه فني و حرفه اي افزود: اين تجربيات غلامي مي تواند پس از تصدي کرسي وزارت علوم، بسيار مفيد بوده و در مباحث کلان اين وزارتخانه موثر واقع شود.
شمس خاطرنشان کرد: هم اکنون يکي از معضلات اصلي دانشگاه ها و مراکز آموزش عالي کشور چگونگي تامين و افزايش بودجه است که اميدوارم وزير علوم دولت دوازدهم به اين امر بيش از گذشته اهتمام ورزد.
وي ابراز اميدواري کرد منصور غلامي با تصدي کرسي وزارت علوم در دولت دوازدهم به سبب آگاهي که از مشکلات حوزه دانشگاه ها و مراکز آموزش عالي دارد گام هاي مناسب بيشتري براي گره گشايي از مشکلات بردارد.
رئيس جمهوري روز گذشته، 29 مهرماه در نامه اي به رئيس مجلس شوراي اسلامي، رضا اردکانيان را به عنوان وزير پيشنهادي نيرو و منصور غلامي را به عنوان وزير علوم، تحقيقات و فناوري به منظور اخذ راي اعتماد مجلس معرفي کرد.
منصور غلامي وزير پيشنهادي علوم، تحقيقات و فناوري در سال 1332 در شهر همدان در خانواده اي مذهبي و متدين متولد شد، مدرک کارشناسي خود را در سال 1355 در رشته ترويج و آموزش کشاورزي از مدرسه عالي کشاورزي همدان گرفت و از سال 1359 تا 1360 عضو جهاد سازندگي همدان و مسئول اردوگاه روستايي بود.
وي همچنين از سال 1360 تا 1362 سرپرست دانشکده کشاورزي شهرکرد وابسته به دانشگاه اصفهان و عضو جهاد دانشگاهي اصفهان بود.
غلامي در سال 1364 مدرک کارشناسي ارشد خود را در رشته علوم باغباني از دانشگاه تربيت مدرس گرفت و از همان سال تا 1367 رياست دانشکده کشاورزي دانشگاه بوعلي سينا را عهده‌ دار بود.
وي پس از آن به مدت دو سال معاونت اداري و مالي دانشگاه بوعلي سينا را بر عهده داشت و بعد از آن مجددا به مدت يک سال رئيس دانشکده کشاورزي دانشگاه بوعلي سينا شد.
غلامي در سال 1370 براي تحصيل در مقطع دکتري به دانشگاه آدلايد استراليا رفت و سال 1374 در مقطع دکتري رشته علوم باغباني از اين دانشگاه فارغ‌التحصيل شد و به ايران بازگشت.
وي پس از بازگشت به ايران مجددا به مدت يک سال معاون اداري و مالي دانشگاه بوعلي سينا شد و پس از آن رياست دانشگاه بوعلي سينا را عهده‌دار بود.
غلامي اکنون نيز رئيس دانشگاه بوعلي سينا است.
فراهنگ ** 9187 **1055
خبرنگار: حميدرضا بازگشا *انتشار: زينب کارگر
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۷۸۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احترام به قانون، اصل رقابت انتخاباتی است

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه، عصر پنجشنبه در جلسه کمیته تبلیغات انتخاباتی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های برجسته در نظام جمهوری اسلامی در کشور ایران، فراهم بودن شرایط ظهور و بروز همه سلایق در جریان انتخاب مردم در امور کشور است.

وی افزود: اینکه همه سلیقه‌ها، مذاهب و اقوام بتوانند در رقابت انتخاباتی حاضر شوند نشان دهنده نگاه عادلانه در قانون و در این نظام مقدس است.

استاندار گلستان گفت: احترام به قانون به عنوان یک اصل در رقابت انتخاباتی محسوب می‌شود و انتظار می‌رود هر فردی که قصد دارد در این عرصه حاضر شود و وارد مجموعه قانون‌گذاری کشور شود، ابتدا خود پایبند به قانون باشد.

وی یادآور شد: در برخورد با تخلفات با هیچ فردی تعارف نداریم و بدون اغماض بر اساس قانون برخورد خواهیم کرد.

گفتنی است، بر اساس اعلام رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان گلستان ۷۰۰ ناظر بر روند برگزاری انتخابات نظارت می‌کنند.

سیدعلی مهاجر رئیس ستاد انتخابات استان گلستان نیز اعلام کرد مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گنبدکاووس در ۲۳۰ شعبه برگزار خواهد شد.

کد خبر 6088737

دیگر خبرها

  • وزیر علوم: پلیس آمریکا آزادی را در برخورد با دانشجویان معترض لگدمال کرد
  • حوزه نظارت بر کیفیت آموزش دانشگاهی در قزوین احیا شد
  • دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها آغاز شد
  • تدوین برنامه های مطلوب وزارت علوم برای ماندن نخبگان در کشور
  • حوزه ارزیابی و نظارت بر کیفیت آموزش عالی در قزوین احیا شد
  • احترام به قانون، اصل رقابت انتخاباتی است
  • رئیس سازمان سنجش: کنکور در سلامت کامل برگزار شد
  • توسعه همکاریهای موسسات آموزش عالی با فرمانداری ارومیه
  • لوگوی ۹۰ سالگی دانشگاه تهران منتشر شد
  • پیش بینی سود پتروشیمی بوعلی سینا در سال ۱۴۰۳/ بوعلی در سال ۱۴۰۲ چقدر سود ساخت؟