Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا شیران در گفت‌وگو با خبرنگار امتداد در اصفهان با اشاره به اینکه بیش از 4 هزار خانوار با جمعیتی حدود 10 هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد منطقه 5 اصفهان هستند، اظهار داشت: این نهاد در طول سال برای خانواده‌های نیازمند خدمات مختلفی در زمینهٔ اشتغال، مسکن، درمان، فرهنگی، بیمه‌ای، جهیزیه نوعروس و هزینه‌های تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه منابع محدود مالی کفاف رسیدگی به مشکلات مددجویان تحت حمایت را نمی‌دهد، افزود: هم‌افزایی مؤسسات و واحدهای صنعتی می‌تواند منشأ خدمات و ثمرات مطلوبی برای جامعه هدف باشد.

مدیر کل کمیته امداد اصفهان با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید و نیازمندی  دانش آموزان مددجو به لوازم‌تحریر گفت: یک هزار 500 دانش‌آموز و دانشجو، تحت حمایت کمیته امداد منطقه 5 اصفهان هستند و از امکانات اولیه تحصیلی بهره‌مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه برای دانش آموزان یک بسته تحصیلی ۵۰ هزارتومانی شامل، دفتر ۱۰۰، ۸۰ و ۵۰ برگ، دفتر نقاشی و دو خط، جامدادی، خودکار، مداد، پاک‌کن، تراش، پرگار، مداد رنگی و کلاسور تهیه می‌شود، افزود: از همه خیران و نیکوکاران درخواست می‌کنم در تأمین نیازمندی‌های دانش آموزان بی‌بضاعت کمک کنند تا این محصلان بتوانند بدون دغدغه و با آسوده‌خاطر به تحصیل علم و دانش بپردازند.

شیران بیان کرد: تاکنون ۴۴۰ بسته فرهنگی تحصیلی به ارزش ۲۲میلیون تومان توسط شرکت فولاد مبارکه اصفهان به کمیته امداد اهدا شده و انتظار می‌رود دیگر دستگاه‌های استان نیز در این امر خیر پیش‌قدم شوند.

وی با بیان این‌که از ابتدای انقلاب تاکنون به محرومان جامعه خدمات ارزنده‌ای ارائه‌شده، افزود: باوجود تلاش‌های بی‌دریغ این نهاد انقلابی، اما هنوز جنس فقر در جامعه به‌کلی ریشه‌کن نشده و نیازمند تعامل خیران و همهٔ نهادهای اجرایی است.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۷۹۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام بلند منطقه ۱۰ اصفهان در آموزش تفکیک از مبدا پسماندها به دانش‌آموزان

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با اشاره به آموزش تفکیک از مبدا پسماندها به دانش‌آموزان گفت: پویش جمع‌آوری درهای بطری‌های پلاستیکی توسط دانش‌آموزان این منطقه اجرا شد.

محمد صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بطری‌های پلاستیکی، نقش بسیار زیادی در تخریب محیط زیست ما دارد؛ در این میان، درهای بطری‌هایی که آلیاژ متفاوتی نسبت به خود بطری‌ها دارد نیز آسیب‌های جبران‌ناپذیری به طبیعت وارد می‌کند.

وی با اشاره به آموزش تفکیک از مبدا پسماندها به دانش‌آموزان د، سطح منطقه ۱۰ اصفهان افزود: در حال حاضر با جمع‌آوری درهای بطری، علاوه بر کمک به محیط زیست، یک کار خیر انجام شده است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تصریح کرد: در راستای این امر واحد آموزش خدمات شهری در ابتدا جلسه‌ای ویژه دانش‌آموزان با موضوع آشنایی با مفاهیم مدیریت پسماند و انواع آن در راستای بالا بردن سطح آگاهی دانش‌آموزان در مدرسه نم‌نبات و جلسه‌ای ویژه اولیای دانش‌آموزان برگزار کرد.

صیرفی‌نژاد ادامه داد: در این جلسه علاوه بر تاکید بر اهمیت تفکیک از مبدا، نحوه درست کردن خشکاله و تفاله چای به آن‌ها آموزش داده شد، همچنین در راستای شرکت در امر خیر با همکاری سازمان بهزیستی درهای بطری‌های پلاستیکی توسط دانش‌آموزان جمع‌آوری و به سازمان بهزیستی برای تهیه ویلچر تحویل داده شد.

کد خبر 751605

دیگر خبرها

  • ایده‌های خوب دانش‌آموزان برای گره‌گشایی مشکلات استفاده می‌شود
  • گام بلند منطقه ۱۰ اصفهان در آموزش تفکیک از مبدا پسماندها به دانش‌آموزان
  • رونمایی از بسته حمایتی ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان در سال ۱۴۰۳
  • ۲۵۰۰ دانش‌آموز نیازمند از کمک‌ هزینه تحصیلی بهره‌مند شدند
  • برگزاری رویدادهای مشترک منطقه ۱۰ اصفهان با مدارس حصه
  • تشریح برنامه‌های خدمت به مددجویان کمیته امداد اصفهان در دهه کرامت
  • قیمت خرید کتاب‌های درسی اعلام شد+ تقویم زمانی سفارش
  • قیمت خرید کتاب‌های درسی اعلام شد+ تقویم زمانی سفارش کتاب‌های درسی
  • پسرها بیشتر از دخترها در معرض آسیب ناشی از جهشی درس خواندن هستند
  • ۶ هزار بیمار خاص تحت پوشش کمیته امداد اصفهان هستند