Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، مینو رایولا که تابستان گذشته به انتقال زلاتان ابراهیموویچ به منچستریونایتد رنگ واقعیت بخشید و نقش پررنگی در پیوستن ایبرا به شیاطین سرخ داشت، در گفت‌وگو با روزنامه «اکسپرسن» سوئد در پاسخ به این پرسش که «آیا این حقیقت دارد که دانشمندان می‌خواهند روی زانوی فوق‌العاده زلاتان تحقیق کنند؟»، گفت: بله، آنها می‌خواهند در مورد زانوی ابراهیموویچ تحقیق کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر فِردی فو هم گفته که تا کنون چنین زانوی قوی و فوق‌العاده‌ای، آن هم پس از چنین دوران حرفه‌ای طولانی‌ای که زلاتان داشته‌، ندیده است. تصور کنید که چقدر به زانوی او ضربه هم خورده است. پرفسور فِردی فو ورزشکارانی از سرتاسر جهان را درمان می‌کند و با تیم فوتبال آمریکا هم همکاری دارد. او می‌گوید در طول این ۴۰ سال هرگز چنین چیزی ندیده‌ام. این بهترین زانویی است که او تا کنون دیده است.  

زلاتان تابستان گذشته با قراردادی یک ساله با قابلیت تمدید برای یک سال دیگر به سرخپوشان شهر منچستر ملحق شد، اما مصدومیت او از ناحیه زانو در مرحله یک‌چهارم نهایی فصل گذشته لیگ اروپا سبب شد تا منچستریونایتد ایبرا را بازیکن آزاد اعلام کند. در ادامه نظر سران باشگاه با توجه به سرعت روند ریکاوری ابراهیموویچ تغییر کرد و در نهایت هم قرارداد وی را برای یک سال دیگر تمدید کردند، هرچند دستمزد وی از  ۳۰۰ هزار پوند در هفته به ۱۲۵ هزار پوند در هفته کاهش پیدا کرد. ایبر فصل گذشته ۲۸ گل در رقابت‌های مختلف برای منچستریونایتد به ثمر رساند.

مدیر برنامه‌های مهاجم ۳۶ ساله شیاطین سرخ معتقد است زلاتان با بازنشستگی فاصله دارد. او در این رابطه گفت: من فکر می‌کنم خدا، ابراهیموویچ را برای من فرستاده است. زلاتان در درون هنوز چیزهای زیادی دارد. من فکر می‌کنم او حداقل ۵ یا ۶ سال دیگر بتواند بازی کند. اجازه نخواهم داد ایبرا بازنشسته شود و او حالا باید برای من کار کند، همان‌طور که من سال‌ها برای او کار کرده‌ام. حالا اوضاع تغییر کرده است،.بچه‌های من بزرگ شده‌اند و نیاز به پول دارم. ما با هم توافق کرده‌ایم که ابراهمیوویچ ۵ سال تنها برای من کار کند، بنابراین جای‌مان حالا عوض شده و من حقوق می‌گیرم و زلاتان کمیسیون!

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی سرخپوشان منچستر اخیراً در اظهار نظری نوید بازگشت زود هنگام مهاجم سوئدی‌اش به مستطیل سبز را داد و گفت: زلاتان همیشه در تمرینات با قدرت حاضر می‌شود. قرار نیست او به زودی بازی کند اما یک حس شخصی به من می‌گوید قبل از پایان سال ۲۰۱۷ به میادین برمی‌گردد.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۰۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بغض و تشکر مردم از حضور کولبرها در «نون.خ»/ خط قرمزی که کمک کرد

به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری عوامل مجموعه نمایشی «نون.خ ۵» امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت با حضور مسعود کریمی خضرا مدیرگروه طنز سیما فیلم، مهدی فرجی تهیه کننده، صهبا شرافتی، کاظم نوربخش و ماشاالله وروایی بازیگران سریال در صداوسیما برگزار شد.

مهدی فرجی تهیه کننده سریال در ابتدای سخنانش بیان کرد: امسال این سریال درصد قابل توجهی از فصل پیش بیننده بیشتری داشت که دلایل مختلفی هم داشت از جمله اینکه توانستیم سراغ یک قومیت دیگر هم برویم.

وی با اشاره به ۲ خط قرمز سازمان در حوزه مذهب و قومیت‌ها بیان کرد: پرداختن به قومیت‌ها حساسیت های فراوانی دارد که باید با مراقبت باشد. هر برنامه ای و هرکسی به راحتی نمی تواند به قومیت ها بپردازد. از اینکه اجازه دادند سراغ قومیت ها برویم ممنونم.

فرجی اضافه کرد: همچنین ممنونم از اینکه اجازه دادند به قصه کولبرها بپردازیم. امروز خانمی با بغض به من گفت که این سریال ما را با قصه این افراد آشنا کرد. خودمان شاید فکر می‌کردیم پرداختن به این مسایل سخت است اما ممنونم که گذاشتند در کنار لحظات کمدی و شاد، نقد هم داشته باشیم. مردم هم امروز می گفتند از دلایل علاقه شان به کار همین است که در کنار لحظات مفرح از درد مردم هم گفته می شود.

ماشاالله وروایی هم در ادامه گفت: فرزند یکی از کولبرها با من صحبت می کرد و درباره این می گفت که پدرش چه کار سخت و طاقت فرسایی دارد. عموم مردم این سریال را ستایش می کردند و می گفتند تلویزیون قصه های این چنینی بسازد.

صهبا شرافتی نیز بیان کرد: فصل پنج خیلی برایم سخت بود. من گواهینامه پایه دو نداشتم و اولین بار بود که سوار مینی بوس می‌شدم و رانندگی می کردم. این فصل خیلی برای من چالش برانگیز بود و لذت زیادی برایم داشت.

این خبر به روز رسانی می‌شود ...

کد خبر 6092925 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۵ هزار معلم بازنشسته و شاغل در جنوب استان بوشهر
  • از افغانستان متحد دفاع می کنیم
  • «نون خ» چه خط‌قرمزهایی را رعایت کرد؟
  • کابل: به کسی اجازه تخریب وحدت ملی در افغانستان را نمی‌دهیم
  • بغض و تشکر مردم از حضور کولبرها در «نون.خ»/ خط قرمزی که کمک کرد
  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • میراث فرهنگی اجازه انتقال آب از روستای تاریخی گیسک را نمی‌دهد
  • رئال تهدید شد: جهنم سرخ منتظرتان است!‏
  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیروهای امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد
  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط