Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - رییس هیات عامل ایمیدرو گفت: این سازمان در راستای اهداف اصل 44 قانون اساسی،‌ اقتصاد مقاومتی و برنامه ششم، برای نخستین بار در معدن گل گهر 2، استخراج و فروش برجا سنگ آهن این معدن را به کنسرسیومی از بخش خصوصی واگذار کرد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، «مهدی کرباسیان» با بیان اینکه از آغاز کار دولت یازدهم استراتژی خروج از بنگاهداری در ایمیدرو اجرایی شده است، افزود: در قرارداد مشارکتی بین ایمیدرو و به نمایندگی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران با شرکت های معدنی و صنعتی گل گهر، گسترش صنایع و معادن ماهان و فولاد سیرجان، استخراج و فروش برجا 12 میلیون تن از سنگ آهن گل گهر سیرجان دو واگذار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه قرارداد فوق یکی از اقدامات ایمیدرو در سپردن طرح ها و توسعه به بخش خصوصی است، افزود: مدت این قرارداد مشارکتی 4 ساله است که در صورت ابراز رضایت کارفرما،‌ قابل تمدید خواهد بود.
کرباسیان ادامه داد: طبق این قرارداد، متوسط سنگ آهن استخراجی در هر سال، 3 میلیون تن است و طی مدت قرارداد، مجموع خاک و باطله برداری نیز به 36 میلیون و 800هزار تن می رسد.
معاون وزیر صنعت معدن و تجارت تصریح کرد: در سالهای گذشته این سازمان در قدم های نخست برای جلب مشارکت بخش خصوصی، عمدتا پروژه ها را به صورت پیمانکاری به شرکت های خصوصی واگذار می کرد اما رویکرد ایمیدرو به ویژه از دولت دوازدهم و همراستا با برنامه ششم و اقتصاد مقاومتی، تلاش در جهت واگذاری صفر تا 100 طرح ها به بخش خصوصی است.
رییس هیات عامل ایمیدرو تاکید کرد: این قرارداد روز دوشنبه 24 مهرماه با حضور نمایندگان قانونی و ناظران امضا و تحویل کنسرسیوم شد.
برای آگاهی از آخرین اخبار اقتصادی ایران و جهان با کانال اقتصادی ایرنا در تلگرام همراه شوید:
IRNAeco@
اقتصام **1070** 6075* خبرنگار: فریبابابائی ** انتشار: زهرا هجینی نژاد

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۰۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتطار مردم پارسیان برای دریافت زمین‌های طرح جوانی جمعیت

 

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، مطابق قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده به همه خانوار‌هایی که از آبان سال ۱۴۰۰ صاحب فرزند سوم  یا بیشتر می‌شوند یک قطعه زمین رایگان به مساحت ۲۰۰ متر مربع واگذار می‌شود.

یکی از شهروندان پارسیانی می گوید بیشتر از یک سال است که در طرح واگذاری زمین به مشمولان طرح جوانی جمعیت  ثبت نام کرده اند ولی هنوز  بلاتکلیف مانده اند.

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

با گذشت بیش از یکسال هنوز زمینهای طرح جوانی جمعیت  در پارسیان را به متقاضیان تحویل نداده اند ، در حالی که در شهرهای دیگر هرمزگان واگذار شده .لطفا در این مورد از  راه وشهرسازی  سوال کنید .زیرا این دغدغه بیش از ۱۵۰ خانواده پارسیانی چشم انتظار است .ممنون.

دیگر خبرها

  • بلاتکلیفی ۶۰۰ متقاضی اهل خوسف برای واگذاری زمین
  • ۸۴۲ هکتار از اراضی ملی به شهرک‌های صنعتی و کشاورزی واگذار شد
  • ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانکها واگذار شد
  • کاروانسرای ینگی‌امام به بخش خصوصی واگذار می‌شود
  • خاندوزی: ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانکها واگذار شد
  • ۲۸۹ محدوده معدنی استان آذربایجان غربی از طریق مزایده واگذار می‌شود
  • انتطار مردم پارسیان برای دریافت زمین‌های طرح جوانی جمعیت
  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟