Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@19:53:40 GMT

سوانح رانندگی در همدان امسال 271 کشته بر جا گذاشت

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۸۰۶۶۲

سوانح رانندگی در همدان امسال 271 کشته بر جا گذاشت

همدان - ایرنا - مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان گفت: 271 نفر در سوانح رانندگی درون و برون‌شهری این استان در نیمه نخست سال جاری جان خود را از دست دادند.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی پزشکی قانونی دکتر علی‌احسان صالح افزود: 208 نفر از جان‌باختگان سوانح رانندگی همدان مرد و 63 نفر نیز زن بوده‌اند.
وی اضافه کرد: امسال 179 نفر در جاده‌های برون‌شهری، 38نفر در درون‌شهری، 20 نفر در معابر خاکی و روستایی و 34 نفر در سایر محدوده‌ها جان باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل پزشکی قانونی همدان با بیان اینکه آمار متوفیان در این مدت زمان 8.5 درصد کاهش داشته است یادآوری کرد: در مدت مشابه سال گذشته 296 نفر شامل 87 زن و 209 مرد در سوانح رانندگی فوت کردند.
صالح افزود: تحلیل داده‌های آماری گویای افزایش 17 درصدی متوفیان در سوانح رانندگی به وقوع پیوسته در مسیرهای خاکی و روستایی و افزایش 8.5 درصدی در مسیرهای درون شهری است.
وی ادامه داد: با این وجود شاهد کاهش 10 درصدی متوفیان در سوانح جاده ای برون شهری و کاهش 24 متوفیان در سایر مسیرها هستیم.
مدیرکل پزشکی قانونی همدان گفت: چهار هزار و 175 نفر در سوانح رانندگی همدان مجروح شدند که از نظر جنسیت 2 هزار و 951 نفر از آنها مرد و یک هزار و 224 نفر زن هستند.
دکتر صالح از کاهش یک درصدی شمار مجروحان سوانح رانندگی خبر داد و گفت: چهار هزار و 203 نفر در مدت مشابه سال گذشته در سوانح رانندگی درون و برون‌شهری استان مجروح شدند.
استان همدان کریدور ارتباطی استان‌های غربی به مرکز کشور بوده و بیشترین میزان تردد از مسیرهای این استان صورت می‌گیرد و در سال گذشته 509 نفر در سوانح رانندگی جان خود را از دست دادند.
7526/2087
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشار: زهرا پیرنیا

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۰۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، مرتضی روزبه افسرکشیک سازمان آتش نشانی قزوین گفت: ساعت ۲۲ و نوزده دقیقه دیشب در  آزادراه قزوین به زنجان، نرسیده به مجتمع رفاهی ترنج تصادف خودرو پژوپارس باکامیون اعلام شد که بلافاصله دوتیم امدادونجات واطفایی از ایستگاه‌های شماره ۵پونک و۹شهرک دانش رابه محل حادثه اعزام شدند.   روزبه افزود: آتش نشانان راننده فوت شده را از خودرو خارج کردند وتحویل عوامل آرامستان حاضردرمحل حادثه دادند.   علت دقیق حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • مشکلات ۴۱۲ نقطه حادثه خیز پرتصادف مرتفع شد/ پیش‌بینی ۴ میلیون زائر برای اربعین امسال
  • سوانح رانندگی در مشهد ۵۰ نفر را مصدوم کرد
  • کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات فوتی در کردستان
  • کاهش حدود ۱۰ درصدی جانباختگان تصادفات در نوروز امسال
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در نوروز
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفرهای نوروزی
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفر‌های نوروزی