Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز به نقل از نیوزویک؛ «رابرت دنیرو»، بازیگر 74 ساله هالیوودی، در سخنرانی انجمن جهانی شهروندی در مونته‌نگرو اظهار کرد: دونالد ترامپ به زودی استیضاح و یا راهی زندان می شود؛ در آن زمان آمریکا بار دیگر به یک پیشتاز در عرصه تغییرات آب و هوایی تبدیل خواهد شد.

به گفته دنیرو، آمریکا جایگاه خود را در کمپین مبارزه با گرم تر شدن کره زمین از دست داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این باره گفت: دلیل این موضوع داشتن رئیس جمهوری در آمریکا است که نمی داند چه می کند. اصلا نمی توانم تصور کنم ترامپ سه سال آینده را نیز رئیس جمهور باشد. ما آمریکایی ها مایل هستیم به جایگاه بین المللی سابق خود بازگردیم، ما می توانیم در حل چالش های بین المللی پیشرو باشیم.

رابرت دنیرو مالک یک هتل لوکس در «باربودا»، واقع در جزایر کارائیب، بود که بر اثر وقوع توفان ایرما همانند 95 درصد دیگر جزیره به کلی نابود شد. وقوع این توفان در سطح 5 موجب شد تمام 1700 سکنه آن به جزیره «آنتیگوا» منتقل شوند. دنیرو تلاش می کند با جمع آوری کمک های بشردوستانه بار دیگر جزیره باربودا را احیا و بازسازی کند.

به گفته این بازیگر آمریکایی، اینکه واشنگتن از توافق آب و هوایی پاریس خارج شده، «شرم آور» است. وی از مردم خواست دیگر اجازه ندهند چنین افرادی به کاخ سفید راه یابند.

دنیرو در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016، حمایت خود را از «هیلاری کلینتون»، نامزد دموکرات ها، علنی کرده بود. او از سال 2000 مجموعا بیش از 78 هزار دلار به کمپین دموکرات ها کمک کرده و هرگز از هیچ جمهوری خواهی اعلام حمایت نکرد.

هالیوودی دنیرو باربودا هیلاری کلینتون ترامپ

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۱۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار ارومیه در سمت خود ابقا شد

با چهار رأی مخالف اعضا شورای اسلامی شهر جهت استیضاح، حسین مهدی‌زاده در شهرداری ارومیه ابقا شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، نشست فوق‌العاده شورای اسلامی شهر ارومیه روز گذشته با موضوع استیضاح شهردار ارومیه برگزار شد.

در این جلسه حسین مهدی‌زاده، شهردار ارومیه با هفت رأی موافق اعضا شورای شهر جهت استیضاح و چهار رأی مخالف استیضاح در سمت خود ابقاء شد.

محمد خلیل‌پور، توماج وحیدافشار، حسین پناهی، گلشن نوروزی، رسول اصغرزاده، مرتضی پیری و احد یوسفی هفت عضوی بودند که خواستار عزل شهردار بودند که با رأی مخالف مرتضی منافی، نقی کریمی، ساسان ابراهیم‌زاده و صادق توکلی‌مهر نیز چهار عضو شورایی هستند که موافق ماندن شهردار شدند.

بر اساس قانون برای برکناری شهردار نیاز به هشت رأی بود که استیضاح‌کنندگان نتوانستند آرا خود را به حد نصاب برسانند و در عدد هفت متوقف شدند.

کد خبر 749777

دیگر خبرها

  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • ترایبکا به سراغ سالگردهای خاطره‌انگیر می‌رود/۲۵ سالگی «سوپرانوها»
  • شهردار ارومیه در سمت خود ابقا شد
  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • ترامپ: من تجربه بدی با نتانیاهو دارم
  • ترامپ ۹ هزار دلار جریمه شد
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد