Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، محسن جعفرآبادی دبیر دوازدهمین همایش تجلیل از مولفان و پدیدآورندگان مواد و رسانه های آموزشی که در مدرسه دارالفنون برگزار شد، اظهار داشت: تعداد ۱۵۰ عنوان کتاب در غرفه فنی و حرفه ای و کاردانش تألیف شده است که با مواد آموزشی و کتب همراه آن ۲۷۸ عنوان شده است.

وی افزود: برای تألیف این مواد آموزشی ۱۲۳۰ مولف مشارکت داشته اند که ۴۵۰ نفر از مولفان از استان های مختلف کشور هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفرآبادی بیان کرد: تعداد ۳۰ کتاب نیز در متوسطه نظری با همکاری صد مولف تألیف شده است و ۴۰ نرم افزار نیز این کتب را پشتیبانی می کنند.

دبیر دوازدهمین همایش تجلیل از مولفان و پدیدآورندگان مواد و رسانه های آموزشی تأکید کرد: بیش از ۹۵ کتاب در سایت با مشارکت ۲۶۰۰ دبیر و هنرآموز بارگذاری شده است و ۲۰۰ هزار نفر نیز اظهار نظر کرده اند.

در این مراسم از برخی نمایندگان مولفان کتب درسی تقدیر شد.

706

محسن جعفرآبادی تألیف فنی و حرفه ای کاردانش مولفان کتب درسی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۲۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد میدانی محققان برای جهش تولید با مشارکت مردم در بوشهر اجرا شد

شهریار مرشدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به اهمیت اشاعه دانش و یافته‌های تحقیقاتی به منظور ارتقا بهره وری عوامل کشاورزی استان طرح جهاد میدانی محققان با مشارکت مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و پژوهشکده میگوی کشور در راستای عملیاتی کردن شعار سال و باهدف اشاعه دانش و یافته‌های تحقیقاتی به منظور ارتقای بهره وری عوامل تولید، بهبود کمی و کیفی تولیدات کشاورزی و حفاظت و احیا و بهره برداری از منابع پایه در سطح استان با حضور ۲۷ محقق معین اجرا می‌شود.

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی استان بوشهر و دبیر اجرایی طرح افزود: در این طرح با ابلاغیه ریاست سازمان به واحدهای تابعه برای ارائه اولویت‌های محصولی -موضوعی، مسائل مبتلا بر اساس سیاست‌های ملی و اولویت‌های استانی مشخص می‌شود.

وی ادامه داد: سپس اولویت‌های زیر بخشی و محصولی و موضوعی واحدهای اجرایی بررسی و تعیین اولویت و سپس طبق زمانبندی مشخص شده برای اجرای طرح برای اعزام محققان کارگاه‌های حل مساله در مزرعه با رویکرد تسهیلگری و به کارگیری روش‌های مشارکتی در سطح استان اجرا می‌شود.

وی گفت: در تقویم آموزشی ترویجی طرح حداقل ۳۷ کارگاه آموزشی ترویجی حل مساله در مزرعه تشکیل که بیشترین کارگاه‌ها (۱۵ کارگاه) در شهرستان دشتستان اجرا می‌شود.

مرشدی بیان کرد: در اجرای این طرح همه ذی نفعان بخش کشاورزی (محققان، مروجان، کشاورزان، کارشناسان، …) مشارکت دارند.

کد خبر 6098305

دیگر خبرها

  • جهاد میدانی محققان برای جهش تولید با مشارکت مردم در بوشهر اجرا شد
  • ارائه بیش ۲۰ میلیون نفرساعت آموزش مهارتی در خوزستان
  • جشنواره الگوهای برتر مشاوره مراکز فنی و حرفه‌ای بوشهر برگزار شد
  • تردد روزانه بیش از ۱۰۰۰۰ نفر از مرز مهران
  • لزوم ثبت سفارش کتاب‌های درسی در سریع‌ترین زمان ممکن
  • طراحی سؤالات امتحانات نهایی فقط از کتب درسی است
  • قابل توجه دانش‌آموزان دهم، یازدهم و دوازدهم؛ سؤالاتی که در امتحان نهایی طرح می‌شود
  • چه نوع سؤالاتی در امتحان نهایی طرح می‌شود؟
  • سوالات امتحانات نهایی دانش‌آموزان چطور طراحی می‌شود؟
  • سوالات امتحانات نهایی چگونه طراحی می‌شود؟