Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشهد- ایرنا- رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی گفت: ورزشکاران این استان در مسابقات پرورش اندام مستر المپیای آماتوری در کشور هند موفق به کسب چهار مدال طلا شدند.

مهدی بکائیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مسابقات ورزشکاران خراسان رضوی در رشته های پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک عناوین نخست را از آن خود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در رشته فیزیک کیوان شاه قلی، در بادی کلاسیک جواد سلطانی، در پرورش اندام و در وزن 70 کیلوگرم ایمان صفایی و در وزن 100 کیلوگرم حمید لکزایی مدال طلای این رقابتها را گرفتند.
رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی گفت: کیوان شاه قلی علاوه بر کسب مدال طلای رشته فیزیک عنوان اورالی و کارت حرفه ای همین رشته را از آن خود کرد. حمید لکزایی نیز علاوه بر کسب مدال طلای وزن 100 کیلوگرم توانست کارت حرفه ای رشته پرورش اندام را به دست آورد. در رشته بادی کلاسیک هم وحید کریمی به مقام پنجم رسید.
وی افزود: ورزشکاران خراسانی در قالب انجمن ورزشهای کارگری از طرف فدراسیون جمهوری اسلامی ایران به این مسابقات اعزام شده بودند.
مسابقات پرورش اندام مستر المپیای آماتوری از معتبرترین تورنومنتهای پرورش اندام در جهان است که هفته گذشته در شهر بمبئی هند برگزار شد.
خبرنگار: کامیار اسماعیل پور **انتشار: حسین کریم زاده
1922/1858

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۳۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ هزار و ۲۰۸ معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: برای سال تحصیلی آینده ۱۰ هزار و ۲۰۸ معلم جدید در استان جذب می‌شوند که با استفاده از معلمان قراردادی این تعداد به ۱۲ هزار و ۶۸۹ نفر افزایش می‌یابند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، سیدامیر شوشتری درجمع خبرنگاران به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم، ضمن تشکر از تلاش‌های معلمین و اهمیت به وضعیت معیشت و حقوق معلمین اظهار داشت: آموزش و پرورش خراسان رضوی به عنوان بزرگترین و گسترده‌ترین دستگاه، با 100 هزار همکار فرهنگی و یک میلیون و 500 دانش آموز مشغول فعالیت است.

وی افزود: در آزمون‌های استخدامی مختلفی که برگزار شد برای سال تحصیلی آینده 10 هزار و 208 معلم جدید در استان خراسان رضوی جذب آموزش و پرورش می‌شوند. با استفاده از معلمان قراردادی نیز این تعداد به 12 هزار و 689 نفر افزایش پیدا می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی خاطرنشان کرد: 20 هزار نفر بازمانده از تحصیل در این استان طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش اعلام شده و این در حالی است که 5 هزار نفر از بازماندگان تحصیل برای سال گذشته هستند که به صورت تکراری در آمار مجدد آورده شده‌اند.

شوشتری اضافه کرد: 90 درصد از دانش‌آموزان اتباع در خراسان رضوی افغانستانی هستند و اتباع عراق و سوریه در رتبه‌های بعدی قرار دارند، همچنین شمار دانش‌آموزان اتباع خارجی استان خراسان رضوی 70 هزار نفر است و علاوه بر این 3 هزار نفر از دانش‌آموزان اتباع خارجی نیز در مدارس خودگردان مشغول تحصیل هستند که این مدارس زیر پوشش اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی قرار ندارند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • برای رسیدن به طلای آسیا برنامه داشتم/ اسپانسر دارم اما کافی نیست
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • ۱۰ هزار و ۲۰۸ معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • جام جهانی پاراتیراندازی|رقیه شجاعی از صعود به فینال بازماند
  • برنز جام جهانی پاراتیراندازی به ساره جوانمردی رسید
  • رونق رشته مینی‌گلف در خراسان جنوبی
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان