Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم اختتامیه رقابت های تنیس روی میز نوجوانان و جوانان کشور یادواره شهید محمدابراهیم مقبل با حضور رییس کمیسیون اصل نود مجلس؛ رییس فدراسیون تنیس روی میز کشورما، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان و مسوولین استانی در خانه بین المللی تنیس روی میز قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، مراسم اختتامیه رقابت های تنیس روی میز نوجوانان و جوانان کشور یادواره شهید "محمدابراهیم مقبل" و گرامیداشت هفته  تربیت بدنی و ورزش ضمن شناسایی نفرات و تیم های برتر در بخش های مختلف با حضور داود محمدی رییس هیات تنیس روی میز قزوین؛ قارداشی رییس فدراسیون، "عباس علایی مقدم سرپرست" اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین و مسوولین استانی در خانه بین المللی تنیس روی میز قزوین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رقابت ها که به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار شد،.

در مسابقات انفرادی قهرمانی نوجوانان و جوانان کشور در استان قزوین که تیم هایی از استانهای سراسر کشور حضور داشتند پس از انجام بازی های بسیار تماشایی و نزدیک، آرین غفاری جوان خوش استیل البرزی و رادین خیام ورزشکار پر تلاش تهرانی موفق شدند با شایستگی در جایگاه قهرمانی این دوره از مسابقات قرار بگیرند.

خیام ضمن استمرار موفقیت خود در رده سنی نوجوانان، مدتی است در مسیر پیشرفت و ارتقا قرار گرفته است.

غفاری جوان سخت کوش تهرانی که جا پای پدر قهرمانش گذاشته، با شایستگی کامل و ارائه بازی های زیبا موفق شد همه مدعیان ریز و درشت را از پیش رو برداشته و بر بام تنیس روی میز جوانان ایران تکیه بزند.

در مسابقات دو نفره نیز تیم مهدی معدن کن از البرز و مرتضی رضایی از مرکزی با شایستگی در جایگاه نخست قرار گرفت.

درخشش و موفقیت آرین غفاری، مرتضی رضایی، مهدی معدن کن، سید محمد موسوی طاهر ، علی رضا بابادیوند و محمد امین صمدی که هنوز موفق به پوشیدن پیراهن رسمی تیم ‌ملی در میادین آسیایی نشده اند در مقابل ملی پوشانی همچون عباسی، شمس و امیری، بخوبی ثابت کرد که فاصله این ورزشکاران با یکدیگر بسیار اندک و استعداد در تنیس روی میز ایران موج می زند.

تلفیق این ورزشکاران در اردوهای آینده ملی با دیگر ورزشکاران و حضورشان در میادین بین المللی پیش رو، آینده روشنی را برای تنیس روی میز ایران نوید می دهد.

در رده سنی نوجوانان این مسابقات رادین خیام از تهران اول شد؛ سید محمد موسوی طاهر از مازندران بر سکوی دوم ایستاد و علیرصا بابادیوند از خوزستان و محمد امین صمدی از تهران مشترکا سوم شدند.   

در انفرادی جوانان آرین غفاری از البرز قهرمان شد؛ عنوان نائب قهرمانی به علی اکبر شعاری از مازندران رسید و مرتضی رضایی از مرکزی و مهدی معدن کن از البرز هم مشترکا بر سکوی سوم ایستادند. 

در بخش دو نفره هم تیم مهدی معدن کن از البرز و مرتضی رضایی از مرکزی اول شد؛ تیم میلاد عابدینیان از اصفهان و آرین غفاری از البرز در رده دوم ایستاد و عنوان سوم مشترک هم به تیم های محمد امین منتظری و پوریا وفایی از قم و مهدی سرحدی از تابعه تهران و محمد اسدی از قم رسید.

درحین برگزاری مسابقات و با همت کمیته فرهنگی فدراسیون و برای اولین بار فعالیت های بسیار جالبی مانند برگزاری نماز جماعت در سالن مسابقات و حضور در مزار شهدای گرانقدر قزوین و ادای احترام ورزشکاران انجام گرفت.

کاپ اخلاق و هدایا به اعضای تیم منتخب نوجوانان و جوانان قزوین تعلق گرفت ، ضمن اینکه ورزشکاران تیم های آ.شرقی، چهارمحال بختیاری، هرمزگان و قم نیز مورد تحسین قرار گرفتند.

به ده نفر از ورزشکارانی که در مسابقات قرائت قرآن حضور داشته اند نیز هدایایی تعلق گرفت.

سرداوری این مسابقات برعهده علیرضا حجازیان بود وی محمد مصباحی و مرتضی گلشاهی به عنوان کمک سرداور در این رقابتها حضور داشتند.

تیم داوری این مسابقات هم متشکل از مجید خانزاده، کیومرث محمدی، محسن جوزقی، میثم صالحی، رضا هنرمند، حسین کرمجو، مجید آرازخانی، احسان امید، روزبه خلیلی، حمیدرضا امینی، محمد جهانگیری بود.

در پایان توزیع جوایز با حضور مهرداد علی قارداشی ریاست فدراسیون، حاج داود محمدی نماینده محترم مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی و ریاست هیات تنیس روی میز استان قزوین، عباس علایی مقدم سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین، مهندس علی جعفری از پیشکسوتان تنیس روی میز کشورمان، روشنی از پیشکسوتان و قهرمانان اسبق کشور، وحید انتطاری رییس کمیته توسعه و استانهای فدراسیون، حشمت شریفی رییس کمیته فرهنگی فدراسیون و جمعی از مسوولین و چهره های مطرح تنیس روی میز کشورمان انجام گرفت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۵۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پینگ پنگ بازان جوان برای رقابت‌های آسیایی میانه و قهرمانی آسیا در ورزشگاه شهید عضدی تهران اردو زدند.
الینا رحیمی، ستایش ایلوخانی و فاطمه یاری تیم اعزامی به این دو رقابت هستند.
این اردو از سوم اردیبهشت آغاز شده و تا زمان اعزام ملی پوشان به آسیای میانه به میزبانی ازبکستان ادامه خواهد داشت.
مسابقات آسیایی میانه ۴ تا ۶ خرداد در قزاقستان برگزار می شود. قهرمان و نایب قهرمان این رقابت ها به مسابقات قهرمانی آسیا می‌روند. رقابت‌های قهرمانی آسیا ۱۰ تیر در چین برگزار می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت