Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، در مراسمی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش؛ زنگ ورزش با حضور "عباس علایی مقدم" سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین، "عین ا...صادقی معاون تربیت بدنی و تندرستی آموزش و پرورش استان قزوین، دکتر کیماسی و حسین کیایی کارشناسان ارشد تربیت بدنی آموزش و پرورش استان، سیدمحسن جواهری رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان قزوین، حسین فرزانه سیاهکل قهرمان والیبال نشسته استان و کشورمان و دیگر مسوولین در دبیرستان نبی اکرم(ص) قزوین نواخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم؛ دانش آموزان برنامه خود را را با نرمش و ورزش صبحگاهی آغاز نمودند و در ادامه سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین، آموزش و پرورش و ورزش دانش آموزی را رکن و پایه اساسی ورزش قهرمانی در ایران اسلامی و استان قزوین برشمرد و افزود: ورزش دانش آموزی و آموزشگاهی، از دیرباز نقش اساسی در شناخت استعدادهای ناب ورزشی و پایه مهم ورزش قهرمانی داشته است.

"علایی مقدم" ادامه داد: امروزه با نگاه مثبت و ارزنده آموزش و پرورش، ورزش استان قزوین گام های مهمی در استعدادیابی ورزشی برداشته است که انشاالله شاهد بروز استعدادها و قهرمانان ارزنده و شایسته ای در سطح استان باشیم.

وی قهرمانان شاخص و نخبه استان را برخواسته از ورزش دانش آموزی و آموزشگاه ها عنوان کرد و از تعامل مثبت و نزدیک آموزش و پرورش با اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین قدردانی نمود.

در خاتمه؛ برنامه های ورزشی توسط دانش آموزان و ورزشکاران به اجرا درآمد و با طرح سوالات ورزشی، به برندگان جوایز ورزشی اهدا شد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۶۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، فرشید کرمی در جلسه هماهنگی ویژه مهارت آموزی رشته های ورزشی با محوریت طرح شنا در سطح استان گفت: این طرح در راستای شادابی و نشاط برای چهار هزارو ۳۱۳ دانش آموزان پایه ششم ابتدایی از هشتم اردیبهشت ماه در سطح استان اجرا می‌شود.

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش با بیان اینکه آیین افتتاح این طرح از هشتم اردیبهشت ماه برای ۲۳ مدرسه ابتدایی دخترانه و پسرانه در شهرستان بویراحمد رسما آغاز می شود گفت: طبق برنامه زمانبندی شده این طرح با همکاری مدیران و معلمان تربیت بدنی در ۱۰ جلسه برای هر دانش آموز پیش بینی شده و در پایان طرح گواهی مهارت شنا داده خواهد شد.

همچنین مهدی یزدان منش رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی نیز گفت : در طرح مهارت آموزی رشته های ورزشی دوره دوم ابتدایی دانش آموزان پایه های چهارم، پنجم و ششم به ترتیب رشته های ورزشی طناب زنی، تنیس و روی میز، شنا و دوومیدانی آموزش می‌بینند.

دیگر خبرها

  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • پیش بینی ۵۲ میلیارد اعتبار در حوزه عمرانی آموزش و پرورش رزن
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد