Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت جهاد وشهادت درمراسم یادواره آبروی محله وافتخار کوچه ها اظهار داشت: امنیت آسایش کشور ایران اسلامی مرهون ایثار وفدکاری شهداست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دهگلان شیدا، با حضور فرمانده سپاه دهگلان، مسئولین، مردم و خانواده های معظم شهدای شهرستان مراسم یاواره شهدای آبروی کوچه ها و افتخار محله با موضوع شهید گرانقدر محمود کریمی و 5400 شهید والا مقام کردستان صبح امروز به همت حوزه مقاومت بسیج شهید نسرین پور در کوچه "یاس "شهر دهگلان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 

 در این مراسم اسماعیل اسفندیاری از رزمندگان دوران 8 سال دفاع مقدس و پیشکسوت عرصه جهاد و شهادت با اشاره به شروع جنگ تحمیلی سال 59 از سوی دشمن و هدف آن گفت: در اوایل انقلاب اسلامی زمانی که  دشمنان دستشان از منابع ایران اسلامی کوتاه شد و انقلاب اسلامی را در مقابل خود دیدند نظام سلطه، رژیم بعثی عراق را باهدف براندازی نظام وادار به جنگ کردند اما با شکست مواجه شدند و به اهداف شوم خود نرسیدند.

 


وی افزود: زمانی که کشور و ملت ما مورد هجوم قرار گرفت پیر و جوان این کشور به دفاع از خاک برخاستند و هزاران شهید و جانباز را تقدیم نمودند.


 اسفندیاری گفت: امروزه ایران اسلامی به برکت خون شهیدان از امنیت و اقتدار کامل برخوردار بوده و این اقتدار و عظمت در سطح بین‌الملل و دنیا نیز مطرح و زبانزد است و همه به این واقعیت باور دارند.


وی در ادامه گفت: در اوج جنگ با کشور عراق دشمنان برای رسیدن به اهداف خود جنگهای قومی و مذهبی راه انداختند اما با هوشیاری مردم مسلمان و با تکیه بر اسلام و وحدت تواستند دشمن را ناکام بگذارند.

 


وی در ادامه اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی امروزه از طریق فضای مجازی و ماهواره می‌خواهند با ترویج عقاید و باورهای مذهبی جنگ عقیده‌ای را در بین مذاهب و  قومیت‌های مختلف ایران ترویج بدهند و اتحاد ملت ما را خدشه‌دار کند.


اسفندیاری گف: باید همه باهم با آگاه‌سازی و بصیرت‌افزایی نسل جوان جامعه، وحدت و یکپارچگی مسلمانان کشور را حفظ و تقویت و دشمن را در رسیدن به افکار و اهداف شومشان ناکام بگذاریم.


وی افزود: شهدا برای ما الگوی فداکاری و عزت هستند  وباید فرهنگ والای جهاد و شهادت شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی رابه نسلهای آینده انتقال دهیم.

 

اسفندیاری  تصریح کرد: دشمنان همیشه با ترفندها و توطئه‌های مختلف برای ضربه زدن به وحدت ایران اسلامی برنامه‌ریزی داشته‌اند اما خوشبختانه نقشه‌های آنان با حفظ وحدت، یکپاچگی و بصیرت مردم خنثی شده است.

انتهای پیام/