Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس در جلسه هماهنگی کمیته جابه جایی زائران  اربعین حسینی (ع) استان با اشاره به اهمیت رفت و بازگشت ایمن ، به موقع و روان زائران استان فارس از برنامه ریزی و آمادگی کامل ناوگان اتوبوسی حمل ونقل عمومی استان جهت ارایه خدمان مناسب  به زائران  در آیین اربعین حسینی (ع) در سال جاری خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس،  مهندس علی‌رضا سیاهپور با اشاره به اهمیت حماسه حضور میلیونی زائران  در این مراسم بزرگ معنوی بعنوان جلوه ای از همبستگی واقعی شیعیان سراسر جهان و انتقال مفاهیم و مؤلفه های مکتب بزرگ سرخ حسینی (ع) و انقلاب شکوهمند اسلامی ایران گفت : بمنظور اهمیت این جابه جایی از تمامی مسافران و زائران عزیز درخواست داریم  تا با مدیریت زمانی سفر خود ، رفاه و امنیت را برای خود و دیگران به ارمغان آورند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس ، وی گفت:  در سال گذشته با فعالیت بیش از 500 دستگاه ناوگان اتوبوسی حمل ونقل عمومی جاده ای تحت پوشش شرکت های حمل ونقل مسافربری استان بیش از 50 هزار و پانصد زائر در قالب 1398 سرویس (شامل  39 درصد ناوگان اتوبوسی غیردربستی و 61 درصد ناوگان اتوبوسی در بستی) از نقاط مختلف استان دراین سفر پرفیض جابه جا شده اند .

وی افزود :  استان فارس برای چندمین سال پیاپی به عنوان استان معین ، کماکان وظیفه ارایه خدمات به استان های همجوار و جنوبی کشور نیز در مرز شلمچه بعهده دارد.

مهندس سیاهپور ضمن قدردانی از همکاری و همراهی ارگان های مرتبط در امر جابجایی زائران اربعین حسینی (ع) و مردم مشتاق به تشرف کربلای معلا،  گفت: بر اساس  بررسی و پیش بینی های بعمل آمده و اتخاد تدابیر موثر و همچنین تجارب سالهای گذشته ، در صورت افزایش مشتاقان این سفر ، ناوگان اتوبوسی حمل ونقل  عمومی استان قادر به جا به جایی این عزیزان خواهد بود و این ماموریت پر افتخار را بنحو احسن به سرانجام خواهد رساند.

وی با اعلام آمادگی ستاد حمل ونقل جا به جایی اربعین و برنامه ریز های انجام شده در راستای ارتقاء سطح خدمات مطلوب و رفع مشکلات و معضلات  احتمالی از فعالیت های تنطیم شده در  این بازه زمانی توسط همکاران این اداره کل در ستادهای حمل ونقل مسافر مستقر در پایانه های مسافربری استان  و همچنین نقطه صفر مرزی شلمچه با رویکرد جدی به معاینه فنی ناوگان و سایر اقدامات فرهنگی واطلاع رسانی در این ایام خبر داد.

 وی تصریح کرد : استان فارس در حال حاضر با  دارابودن بیش از 4900 دستگاه انواع ناوگان حمل ونقل عمومی شامل 920 دستگاه اتوبوس (بین شهری) و فعالیت 121 شرکت حمل ونقل مسافر قریب به 7 هزار راننده حرفه ای را تحت پوشش خود دارد

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۶۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه پارکینگ اربعین در شلمچه

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود خواست خدایی بعد از ظهر امروز سه‌شنبه در نشست ساماندهی مرز بین‌المللی شلمچه به ساماندهی و نظم دهی به نحوه پارک خودروها در توقفگاه بزرگ اربعین اشاره کرد و افزود: امسال علاوه بر تمهیدات اندیشیده شده برای نظم دهی به نحوه پارک کردن خودروها، ۱۰ هکتار به توقفگاه اربعین اضافه خواهد شد تا زائران دغدغه کمتری داشته باشند.

وی تاکید کرد: خدمت به زائران اباعبدالله الحسین (ع) را وظیفه خود می‌دانیم و برای برگزاری باشکوه مراسم اربعین حسینی (ع) در پایانه مرزی شلمچه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

فرماندار شهرستان خرمشهر بر ساماندهی زیرساخت‌ها در پایانه شلمچه در حوزه‌های مختلف تاکید کرد و گفت: پلیس راهور، نیروی انتظامی، امنیتی، خدماتی در اولین فرصت نسبت به شناسایی نواقص و رفع آنها اقدام و اهتمام جدی داشته باشند و نیازمندی‌های خود را اعلام کنند.

وی با تاکید بر فعال شدن ایکس‌ری در ورودی پایانه مسافری تصریح کرد: در راستای بهبود روند بازرسی ورود و خروج زائران و مسافران و همچنین ارتقای امنیت پایانه گیت ویژه بازرسی نصب شود؛ همچنین اینکه دستگاه‌های خدمات رسان از قبیل آبفا، برق، گاز در مرز شلمچه استقرار داشته باشند تا در صورت وجود مشکل در اسرع وقت آن را رفع کنند.

فرماندار شهرستان خرمشهر خواستار همکاری دستگاه‌های اجرایی و رفع چند حاکمیتی در مرز شلمچه شد و گفت: در تلاش هستیم با همدلی و وحدت رویه کارهای خوبی در حوزه‌های مرزی، اقتصادی، زیارتی و گردشگری در پایانه مرزی شلمچه داشته باشیم.

کد خبر 6093565

دیگر خبرها

  • پیشنهاد استاندار خوز‌ستان برای صدور گذرنامه اتباع ‌در اربعین
  • ۴۰هکتاربه پارکینگ شلمچه افزوده شد/پیشرفت۸۰درصدی مخزن آب شرب چذابه
  • نبود ناوگان حمل ونقل عمومی از مشکلات ایجاد ترافیک سنندج
  • تعیین مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی
  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود
  • کمبود پارکینگ و نبود ناوگان حمل ونقل عمومی از مشکلات ایجاد ترافیک در سنندج
  • تولید اتوبوس ناوگان حمل ونقل عمومی در سال گذشته زیر ۱۰۰۰ دستگاه بود
  • ارائه تسهیلات در مرزهای گمرکی/ روان سازی امور گمرکی زائران اربعین حسینی
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • توسعه پارکینگ اربعین در شلمچه