Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: در قالب یک پروژه، علل تصادفات ۵ ساله استان و ریسک تصادفات جاده‌ای مورد بررسی قرار گرفت.

داریوش امانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: برای اولین بار در کشور پروژه‌ای با عنوان ارزیابی ریسک تصادفات جاده‌ای انجام شده که به بررسی تصادفات پنج ساله استان و علل آنها پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به پروژه ارزیابی ریسک و تصادفات جاده‌ای در راه های برون شهری استان اصفهان ادامه داد: در این پروژه پس از بررسی علل تصادف، با تهیه نرم افزاری میزان ریسک در هر قطعه از راه تعیین شده و راهکارهای مناسب و مهندسی در جهت کاهش ریسک هر قطعه ارائه می‌شود.

امانی در خصوص تعداد تلفات ناشی از تصادفات بر اساس آمار به دست آمده در پنج ماهه اول امسال بالغ بر ۲۷۲ نفر است، گفت: این آمار نسبت به پنج ماه اول  سال گذشته که ۱۹۰ نفر بوده حدود شش درصد افزایش یافته است.

وی در خصوص همایش آسیب دیدگان حوادث جاده‌ای ادامه داد: از آنجا که از تاریخ ۲۹ آبان لغایت یکم آذر ماه روز جهانی قربانیان تصادفات ترافیکی نامگذاری شده است در این زمان همایش توسط این اداره کل به عنوان آسیب دیدگان حوادث جاده ای در سطح ملی برگزار خواهد شد.


 

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۲۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح آسفالت جاده بین راهی مزارع از گلزار شهدای گمنام شهرآباد

دریافت 38 MB

به گزارش خبرنگار مهر، پروژه آسفالت جاده بین راهی مزارع از گلزار شهدای گمنام شهرآباد بردسکن تا گلزار شهدای ۸ سال دفاع مقدس تحت عنوان پروژه «حرم تا حرم» با حضور سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور به طول ۳ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

تصویربردار: سعید نوری

کد خبر 6095300

دیگر خبرها

  • جزئیات بیشتر از گم شدن یسنا کوچولو/ دختر ۴ ساله دزدیده شده بود؟
  • مصدومیت ۵ نفر در پی واژگونی ۲۰۶
  • افتتاح آسفالت جاده بین راهی مزارع از گلزار شهدای گمنام شهرآباد
  • روند ۴۰ پروژه شاخص شهر را به‌صورت جزئی بررسی می‌کنم
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغی در اصفهان
  • اتصال «ائل داغی» به «آجی چای» در تبریز
  • کاهش ۱۰ درصدی تصادفات سالانه با رفع نقاط حادثه خیز از امسال اجرایی می‌شود
  • بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر