Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

تردد 53 میلیون دستگاه خودرو در راههای برون شهری استان کرمان طی 6 ماه اول سالجاری با تردد 170 دستگاه خودرو در ساعت به عنوان میانگین تردد ساعتی در 76 محور مواصلاتی مجهز به سامانه های تردد شمار،  طی 6 ماه اول سال جاری  ثبت گردید.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان، خداداد مقبلی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان با بیان این خبر گفت: بیشترین میانگین تردد ساعتی ثبت شده در طی مدت مذکور مربوط به خطوط رفت و برگشت محور کرمان-باغین به ترتیب با 578 و 569 تردد در ساعت می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مهندس مقبلی علت اصلی این ترد را تجمع مراکزصنعتی مانند  شهرک های صنعتی ، کارخانه های سیمان، نیروگاه سیکل ترکیبی و مراکزی دیگری نظیر نمایشگاه بین المللی کرمان و همچنین  انبار نفت و پایانه بار کرمان در طول و انتهای محور و نیاز تردد کارکنان آنها  به اضافه سایر نیازمندی های عبوری عنوان کرد.

وی افزود: پس از محور کرمان-باغین، خطوط رفت وبرگشت محور ترانزیتی شهربابک-سیرجان که به ترتیب با 428 و 363 تردد در ساعت، مقام دوم را از نظر تردد ساعتی به خود اختصاص داده است.

مهندس مقبلی سومین محور پر تردد استان را نیز  محور سه راهی ابارق-ماهان عنوان کرد و افزود: به ترتیب در خطوط رفت و برگشت خود به میزان 327 و 319 دستگاه خودرو در ساعت ثبت تردد دارد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان خاطرنشان کرد: بیشترین تعداد تردد ماهیانه ثبت شده در استان طی 6 ماه اول سال، مربوط به شهریورماه، با بیش از 9 میلیون و900 هزار تردد بوده است.

وی علت آن را  اشتیاق خانواده ها به انجام سفر قبل از آغاز فصل مدارس عنوان کرد و افزود: کمترین میزان تردد نیز مربوط به خرداد ماه امسال با حدود 7 میلیون و 700 تردد می باشد که علت آن مقارن با فصل امتحانات و کاهش تقاضای سفر می باشد.

مهندس مقبلی با بیان اینکه از حدود 53 میلیون مجموع تردد ثبت شده در طی 6 ماه اول سال،حدود  41 میلیون تردد مربوط به وسائط نقلیه سبک و نیمه سنگین و مابقی مربوط به خودروهای سنگین است، افزود:  امیدواریم امسال، سالی پر برکت از لحاظ بارش را برای استان پیش روی داشته باشیم و امیداست  هم استانی ها و هموطنان گرامی همانند سالهای قبل، کمال همکاری را در زمان نزول بارش ها با همکاران راهداری و پلیس راه محترم استان داشته باشند.

 وی در پایان یادآور شد: چنانچه هم وطنان نیاز به سفرهای زمستانی دارند از هم اکنون  تجهیزات مورد نیاز را تهیه و در صورت نیاز لاستیک های خودروی خود را تعویض نموده  تا زمستان امسال بدون سوانح جاده ای به بهاری پر از سرزندگی، شادی و طراوات تبدیل گردد.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۷۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) بارش سنگین برف بهاری در جاده شاهرود - توسکستان

شاهرود- بارش برف محور شاهرود- توسکتان را سپید پوش و تردد خودرو‌ها را کند کرد.

به گزارش مهر، محور شاهرود- توسکستان در شمال شهرستان شاهرود امروز میزبان بارش نسبتاً سنگین برف بود آن هم در زمانی که پنج روز از اردیبهشت ماه نیز گذشته است. محور توسکستان در محدوده استان سمنان مسدود نیست، اما تردد بدون زنجیر چرخ نیز در بخش‌های وسیعی از آن امکان ندارد. این جاده شاهرود را به گرگان متصل می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # بارش برف سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • آذربایجان شرقی مشکل تامین اتوبوس و حمل و نقل عمومی دارد
  • تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد
  • (ویدئو) بارش سنگین برف بهاری در جاده شاهرود - توسکستان
  • تعیین ۶۰۰ میلیون یورو اعتبار برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • تخصیص ۶۰۰ میلیون یورو برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • تصادف والدین و دختری خردسال در انتظار پدر و مادر 
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین 
  • مراجعه بیش از ۱۸ هزار دستگاه ناوگان سنگین به مرکز معاینه فنی جنوب کرمان
  • همه جاده‌های گلستان باز است/تردد در محور توسکستان فقط با زنجیرچرخ