Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد ناصر نیکبخت روز یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا درباره منصور غلامی گزینه پیشنهادی رئیس جمهوری برای تصدی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: وقتی دولت تصمیمی می گیرد ما مدیران دولتی نیز باید احترام، حمایت و پشتیبانی کنیم.
وی ادامه داد: مگر می شود دکتر روحانی رئیس جمهوری کشور یک نفر را به عنوان گزینه تصدی وزارت علوم و تحقیقات و فناوری انتخاب و به مجلس معرفی کند و ما نه بگوییم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است صبح شنبه 29مهرماه 96، دکتر روحانی، به طور رسمی ' رضا اردکانیان' را به عنوان وزیر پیشنهادی نیرو و 'منصورغلامی' را به عنوان وزیر پیشنهادی علوم، برای اخذ رای اعتماد به مجلس معرفی کرد.
منصور غلامی عضو هیات علمی دانشگاه بوعلی‌سینا با مرتبه استادی، ریاست دانشگاه بوعلی سینا را در دولت‌های هفتم و هشتم و دولت‌های یازدهم و دوازدهم برعهده داشته ‌است.
وی دارای مدرک دکترای تخصصی از دانشگاه آدلاید استرالیا است .
گفتنی است، منصور غلامی متولد سال 1332 در شهر همدان است که مدرک کارشناسی خود را در سال 1355 در رشته ترویج وآموزش کشاورزی از مدرسه عالی کشاورزی همدان اخذ و از سال 1359 تا 1360 عضو جهاد سازندگی همدان و مسئول اردوگاه روستایی بوده ‌است.
وی از سال 1360 تا 1362سرپرستی دانشکده کشاورزی شهرکرد، وابسته به دانشگاه اصفهان را به عهده داشته و همزمان عضو جهاد دانشگاهی اصفهان نیز بوده است.
منصور غلامی در سال 1364 مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته علوم باغبانی از دانشگاه تربیت مدرس اخذ کرد و در همان سال به ریاست دانشکده کشاورزی دانشگاه بوعلی ‌سینا منصوب شد و تا پایان سال 1367 این مسؤلیت را عهده دار بود.
وی در سال 1370، برای تحصیل در مقطع دکتری به دانشگاه آدلاید استرالیا رفت و در سال 1374 در مقطع دکتری رشته علوم باغبانی از این دانشگاه دانش آموخته شد و به ایران بازگشت.
پس از بازگشت به ایران، به مدت یک سال به‌ عنوان معاون اداری و مالی دانشگاه بوعلی‌سینا انجام وظیفه کرد و پس از آن، در دولت‌های هفتم و هشتم ریاست دانشگاه بوعلی‌ سینا را عهده‌ دار بود که او هم اکنون نیز رئیس دانشگاه بوعلی سینا است.
7523 /2087
خبرنگار: مرضیه بختیاری** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۷۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای بیش از ۳۰۰ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ وزیر کشور در بازدید از یکی از کارخانه‌های احیا شده در مشهد گفت: از ابتدای دولت در استان خراسان رضوی بیش از ۳۰۰ کارخانه راکد به چرخه تولید بازگشتند و این اقدام استاندار برای حمایت از تولید تا پایان دولت، توسط ایشان باید پیگیری و ادامه پیدا کند.

احمد وحیدی افزود: این بنگاه‌های اقتصادی در حوزه صنعت «صنوف تولیدی و واحد‌های تولیدی»، معدن، کشاورزی، گردشگری و صنایع دستی بودند که به چرخه تولید برگشتند.

وی خطاب به نماینده عالی دولت در خراسان رضوی گفت: جای دارد استاندار خراسان رضوی با همین رویه و روش که منجر به احیای واحد‌های تولیدی شد، حمایت خود را از کارخانه‌ها تا پایان دولت ادامه دهد.

وزیر کشور افزود: در سال جهش تولید با مشارکت مردم، همه ما باید دست به دست هم دهیم تا کارنامه‌ای ماندگار از این عرصه به یادگار بگذاریم.

دیگر خبرها

  • واکنش وزیر علوم به یورش پلیس آمریکا به دانشجویان
  • تأکید وزیر علوم بر حمایت دانشگاهیان از خیزش علیه جنایات رژیم صهیونیستی
  • دولت برنامه‌ریزی مناسبی برای حمایت از نخبگان دارد
  • خبر خوش وزیر علوم برای نخبگان
  • پذیرش بیش از ۳ هزار دانشجو در دانشگاه های لرستان
  • اصغری‌مقدم: ازبکستان آنقدرها هم قابل احترام نبود
  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است
  • برگزاری کنکور داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در استان همدان
  • برگزاری کنکور داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در همدان
  • احیای بیش از ۳۰۰ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی